mbank - nagle zastrzegli ma kartę visa ...

Data: 2009-10-10 15:25:15
Autor: Valdi.Pavlack
mbank - nagle zastrzegli ma kartę visa ...
"klawikord" news:haprs9$71b$1news.mm.pl

nagle zadzwonił do mnie konsultant że istnieje podejrzenie skopiowania
danych karty visa gold i zatrzegają kartę i wyślą mi nową.
pytam się jakim cudem ? to bank stracił dane? bo żadnych operacji nie
moich
na karcie nie mam.
no ale musiałem zię zgodzić bo jak sam facet powiedział nie mam wyboru i 7
dni będę bez karty ....
jakaś porażka ...
mieliście coś takiego ?

Tak. Tyle, że sprawa dotyczyła zwykłej debetówki, która odmówiła
posłuszeństwa na zakupach.
Dopiero po powrocie do domu i zalogowaniu się do systemu okazało się, że
jest zastrzeżona. Na pytanie na mLinii czemu nikt nawet głupim e-mailem nie
poinformował mnie o tym fakcie odpowiedzią było milczenie...

mbank - nagle zastrzegli ma kartę visa ...