mbank nie chce moich pieniedzy i glupio sie tlumaczy

Data: 2012-04-16 14:03:58
Autor: neoniusz
mbank nie chce moich pieniedzy i glupio sie tlumaczy
W dniu zmiany opłat za wydanie KK zamówiłem sobie nową VP w miejsce zastrzeżonej 2 miesiące temu. Swoją drogą po 10 miesiącach tamta karta była tak zniszczona, że wstyd pokazywać - z czego oni to robią... Nowy plastik, nowy numer. Karta przyszła około 10 kwietnia, wysłana 5 kwietnia. I co ciekawe - nie pojawiła się opłata za wydanie karty czyli 10 zł w operacjach bieżących.

No i zaczęła się rozmowa z "trochę niekumatą panią - opiekunem klienta". Najpierw się upierała, że opłaty (ZA WYDANIE) nie ma, bo spełniłem warunki zwolnienia z opłaty na zastrzeżonej karcie - akurat teraz miała być pobrana roczna opłata, ale zrobiłem trzystaileśtam transakcji i byłem zwolniony, jej zdaniem of kors. Mówię jej, że opłata jest do plastiku, a nie do kontraktu, a tamta karta była od tak dawna zastrzeżona, że i tak opłata nie mogła zostać pobrana. Dalej twierdziła, że opłaty są do kontraktu - zgodnie z jej teorią opłata powinna zostać pobrana nawet za zastrzeżoną kartę, albo za tę teraz aktywowaną, jeśli nie byłyby wyklikane transakcje. No cóż. Na nic się zdały tłumaczenia, że moje wcześniejsze doświadczenia mówią inaczej.

Jeszcze interesuje mnie jedno - tydzień temu rozmawiałem z inną opiekunką i powiedziała, że widzi pobranie opłaty 05.04. Ta twierdziła, że nic nie ma. No i ja też nie mam.

Zapisała dyspozycję i czekam z niecierpliwością na odpowiedź - ciekawe co wymyśli "dział wewnętrzny". I ciekawe co ona tam upisała, bo w końcu przyznała mi rację, że opłata za wydanie powinna być, "ale kto wie, może to jest w jakiś sposób powiązane ze zwolnieniem z opłaty za poprzednią kartę, albo coś zmienili w systemie i nam nie powiedzieli".

Data: 2012-04-16 15:12:01
Autor: Waldek

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jmh1re$3o8$1node2.news.atman.pl...
W dniu zmiany opłat za wydanie KK zamówiłem sobie nową VP w miejsce zastrzeżonej 2 miesiące temu. Swoją drogą po 10 miesiącach tamta karta

O ile mnie skleroza nie myli,
to ktos tu juz opisywal to jako metode unikowÄ…  ;)

Data: 2012-04-16 15:27:23
Autor: neoniusz
W dniu 16.04.2012 15:12, Waldek pisze:
[...]

Wiem, wiem :) Temu to stosowałem. Ale to była metoda unikania opłaty rocznej, a nie opłaty za wydanie. Teraz już nie ma promocji "zwrot opłaty za wydanie".

Data: 2012-04-16 17:39:59
Autor: Waldek

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jmh6nr$9gl$1node2.news.atman.pl...
[...]

I takoz moja "gold rybka" niebawem zaliczy *plonk*
- sa lepsze i tansze oferty kk ;)

Data: 2012-04-24 11:31:50
Autor: neoniusz
W dniu 16.04.2012 14:03, neoniusz pisze:
W dniu zmiany opłat za wydanie KK zamówiłem sobie nową VP w miejsce
zastrzeżonej 2 miesiące temu.

Dzis dostalem odpowiedz. Oplata za wydanie karty VP nie bedzie pobrana. Nie, bo nie. "Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne."
OK.

mbank nie chce moich pieniedzy i glupio sie tlumaczy