Data: 2013-11-29 08:18:26 | |
Autor: az.anonim | |
mbank nie chce się ze mną rozstać, czyli jak wpierwić klienta | |
Jakieś dwa miesiące temu złożyłem w jednym z punktów obsługi klienta wypowiedzenie Umowy o prowadzenie rachunków oszczędnościowo - rozliczeniowych.
Miesiąc temu dostałem na maila potwierdzenie przyjęcia ten dyspozycji do realizacji. Wydaje się, że wszystko jest OK, ale: * wciąż mogę się zalogować do nowego i starego systemu transakcyjnego * nie mam juz co prawda emaxów itp ale mam dostęp do większość opcji w systemie * wciąż dostaje telefony w sprawie promocji * wciąż dostaje SMSy (dzisiaj 2) namawiające mnie na lokaty i kredyty WTF?! Nie po to rezygnowałem z usług mBąka żeby ten odciał mi tylko część funkcjonalności i w najlepsze molestował mnie ofertami bankowymi!!! Czy muszę składać kolejne wnioski o rezygnację z przetwarzania moich danych osobowych? W normalnym banku spodziewałbym się, że wraz z wypowiedzeniem umowy rezygnuję ze wszystkich usług. |
|
Data: 2013-11-30 23:49:53 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
mbank nie chce się ze mną rozstać, czyli jak wpierwić klienta | |
"az.anonim" eee8752a-ce42-4231-8413-43c47c25293b@googlegroups.com : WTF?! Ten typ tak ma. Mnie w podziw wprowadzają poprawne rozwiązania mBanku. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|