mbank nie chce się ze mną rozstać, czyli jak wpierwić klienta

Data: 2013-11-29 08:18:26
Autor: az.anonim
mbank nie chce się ze mną rozstać, czyli jak wpierwić klienta
Jakieś dwa miesiące temu złożyłem w jednym z punktów obsługi klienta  wypowiedzenie Umowy o prowadzenie rachunków oszczędnościowo - rozliczeniowych.

Miesiąc temu dostałem na maila potwierdzenie przyjęcia ten dyspozycji do realizacji.

Wydaje się, że wszystko jest OK, ale:
* wciąż mogę się zalogować do nowego i starego systemu transakcyjnego
* nie mam juz co prawda emaxów itp ale mam dostęp do większość opcji w systemie
* wciąż dostaje telefony w sprawie promocji
* wciąż dostaje SMSy (dzisiaj 2) namawiające mnie na lokaty i kredyty

WTF?! Nie po to rezygnowałem z usług mBąka żeby ten odciał mi tylko część funkcjonalności i w najlepsze molestował mnie ofertami bankowymi!!!

Czy muszę składać kolejne wnioski o rezygnację z przetwarzania moich danych osobowych? W normalnym banku spodziewałbym się, że wraz z wypowiedzeniem umowy rezygnuję ze wszystkich usług.

Data: 2013-11-30 23:49:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank nie chce się ze mną rozstać, czyli jak wpierwić klienta

"az.anonim" eee8752a-ce42-4231-8413-43c47c25293b@googlegroups.com

: WTF?!

Ten typ tak ma. Mnie w podziw wprowadzają poprawne rozwiązania mBanku.

mbank nie chce się ze mną rozstać, czyli jak wpierwić klienta