mbank nie zamknął 28 okresu KK

Data: 2011-05-30 14:12:47
Autor: pilusia
mbank nie zamknął 28 okresu KK
o co moze chodzic?
Od 5 lat zwykle 28 o polnocy 28 kazdego miesiaca, orkes karty sie zamykal i generowal sie wyciag.
Teraz mamy 30 i dalej wyciagu nie ma, operacje schodza na biezacy okres. jakas awaria, czy automat sie zacial?

Data: 2011-05-30 14:20:59
Autor: MarekZ
Użytkownik "pilusia" <piluska.wiesznospam@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4de389b7$1@news.home.net.pl...
[...]

Nic podobnego. Okres zostanie zamknięty dziś o północy. I chyba od zawsze tak było w mBanku, w przypadku okresów kończących się w soboty i dni świąteczne.

Data: 2011-05-30 14:33:12
Autor: pilusia
[...]

hmm pierwszo slysze, wiele razy okres rozl. konczyl mi sie w soboty czy niedziele i niemal zawsze pare minut po polnocy generowal sie wyciag i w operacjach biezacych bylo pusto. Widocznie cos pozmieniali i teraz bedzie inaczej.

Data: 2011-05-30 12:44:36
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 30 May 2011 14:33:12 +0200, pilusia napisał(a):

hmm pierwszo slysze, wiele razy okres rozl. konczyl mi sie w soboty czy
niedziele i niemal zawsze pare minut po polnocy generowal sie wyciag i w
operacjach biezacych bylo pusto.

Nie, od zawsze było tak -- i w mBanku, i w MultiBanku -- że w przypadku jeśli kończył się on w sobotę, niedzielę lub święto, było to przesuwane na pierwszy dzień po wolnym.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-05-30 14:40:10
Autor: MarekZ
Użytkownik "pilusia" <piluska.wiesznospam@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4de38e87$1@news.home.net.pl...

[...]

Całkiem możliwe, ale nie był to raczej okres rozliczeniowy karty z mBanku. Może jakiś inny. Albo świadomie piszesz nieprawdę, albo masz zaburzoną percepcję w zakresie funkcjonujących od kilku lat zasad generowania wyciągów w mBanku. Warto by zerknąć na wyciągi wygenerowane w sierpniu i listopadzie 2010 roku.

Albo to ja mam zaburzoną percepcję. :D

Data: 2011-05-30 16:29:06
Autor: zlotowinfo
mbank nie zamknął 28 okresu KK
też się raz na to nadziałem, przez to lepiej się pamięta

nie byłem pewien odnośnie okresu zamknięcia,
bo chciałem wyplacic z kredytowki
więc zadzwoniłem do mbanku konsulatanka mi odpowiedziała
że jest już kolejny okres rozliczeniowy

no i niestety pomyliła się, potem reklamacje itp
naturalnie pozytywnie bo to odsłuchali i stwierdzili
że konsultant źle poinformował, mbank spłacił mi kredytówkę,
niestety za chwilę znów ją obciążył ;(

mbank nie zamknął 28 okresu KK