mbank - niedoróbka z potwierdzeniami

Data: 2014-02-14 05:12:49
Autor: Kamil Jońca
mbank - niedoróbka z potwierdzeniami

Z pewnych względów potrzebowałem potwierdzeń operacji wykonanych na
koncie. Wykonałem następujące rzeczy:
1. Zmieniłem widok (transakcje z 2010, nie widać ich w nowym)
2. wpisałem kryteria wyszukiwania 3. zostało znalezionych 60 transakcji (tyle się spodziewałem)
4. pracowicie zaznaczyłem 50 z nich na pierwszej stronie
5. kliknąłem "poprzednie transakcje"
6. zaznaczyłem pozostałe 10 7. kliknąłem drukuj potwierdzenie
8. Bardzo się zdziwiłem jak w wyjściowym
pdfie było ... 10 transakcji. KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/

Data: 2014-02-14 08:46:55
Autor: Budzik
mbank - niedoróbka z potwierdzeniami
Użytkownik Kamil Jońca kjonca@poczta.onet.pl ...

[...]

A w starym mozna bylo zaznaczac miedzy stronami?
Wydaje mi sie ze tez nie.

P.S. W nowym UI wycieli transakcje sprzed 2010?
Kolejna plus mbanku umarl smiercia naturalna...?

Data: 2014-02-14 09:51:38
Autor: Kamil Jońca
mbank - niedoróbka z potwierdzeniami
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

[...]

P.S. W nowym UI wycieli transakcje sprzed 2010?
Kolejna plus mbanku umarl smiercia naturalna...?

W domyślnym widoku są wycięte. Trzeba nacisnąć "Zmień widok" będąc w
historii operacji.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/

Data: 2014-02-14 09:53:13
Autor: Kamil Jońca
mbank - niedoróbka z potwierdzeniami
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

A w starym mozna bylo zaznaczac miedzy stronami?
Wydaje mi sie ze tez nie.

NIe wiem czy można było. Ale jeśli zaznaczyłem operacje z OBU ekranów to
chyba oczekuję wydruku z obu ekranów, a nie z jednego? KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-02-14 18:41:54
Autor: W
mbank - niedoróbka z potwierdzeniami
Kamil Jońca wystukał, co następuje:

[...]

Hm,
do chyba bardzo żadko stosowane jest, bo najczęściej przejscie pomiędzy 'ekranami' (w jakimkolwiek serwisie) radośnie 'znika' poprzednie zaznaczenia...

Data: 2014-02-14 19:19:22
Autor: Budzik
mbank - niedoróbka z potwierdzeniami
Użytkownik W wu@wu.pl ...

[...]

Zobacz np. rejestracje we wszelkiego rodzaju sklepach.
5 stron, mozna w przód, w tyl, o ile strona nie jest spierniczona to nic nie znika (poza danymi wrażliwymi takimi jak hasło)

Data: 2014-02-14 21:08:13
Autor: W
mbank - niedoróbka z potwierdzeniami
Budzik wystukał, co następuje:

Użytkownik W wu@wu.pl ...

[...]

Jeszcze raz - pokaż mi serwis umożliwiający *zaznaczanie* elementów (do porównania, zamówienia zbiorczego, etc.) pamiętający stan. Rejestracja z założenia musi pamiętać, zaptaszana lista - to tylko wygoda o której nikt/mało kto myśli.

Data: 2014-02-14 22:00:53
Autor: Budzik
[...]

Ok, to sie nie zrozumielismy.
Czyli da sie, ale programiści maja w poważaniu. :)

Data: 2014-02-15 10:18:43
Autor: W
[...]

TAK!

A może inaczej - nie tyle programiści, co /mynadżmynt/, który produkuje wizję, dokumentację, projekt i inne pierdoły podle których powstaje później produkt końcowy :)

Data: 2014-02-14 18:53:18
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Fri, 14 Feb 2014 09:53:13 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

A w starym mozna bylo zaznaczac miedzy stronami?
Wydaje mi sie ze tez nie.

NIe wiem czy można było. Ale jeśli zaznaczyłem operacje z OBU ekranów to
chyba oczekuję wydruku z obu ekranów, a nie z jednego?

Jak tylko komputery nauczą się czytać w myślach, to będziesz mógł tak
zrobić.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-02-14 19:19:21
Autor: Budzik
mbank - niedoróbka z potwierdzeniami
Użytkownik Borys Pogoreło borys@pl.edu.leszno ...

[...]

juz nie mozna przekazywac parametrów miedzy stronami?

Data: 2014-02-15 02:00:37
Autor: Budzik
mbank - niedoróbka z potwierdzeniami
Użytkownik Borys Pogoreło borys@pl.edu.leszno ...

A jeśli danych do takiego eksportu nie da się zaprezentować na jednej
stronie, to jest to po prostu źle zaprojektowane.

Ano własnie.
Problemem jest to, ze filtrowanie po nazwie dziala dopiero na danych widocznych oraz brak możliwości ustawienia wiekszej ilosci rekordów na jednej stronie.

mbank - niedoróbka z potwierdzeniami