mbank - niedziałający system wnioskowy - wtopa banku

Data: 2009-09-03 20:46:35
Autor: zonk11WYTNIJTO
mbank - niedziałający system wnioskowy - wtopa banku
Od wczoraj usiłuje założyć konto firmowe w mbank (mam już ekonto) i lipa: Błąd systemu
Nastąpił błąd systemu wnioskowego.
Spróbuj zalogować się ponownie

Dzwoniłem rano na mlinie, wiedzą że nie działa - ale kiedy naprawią niewiadomo.

Ale porażka - żeby w poważnym niby banku nie dało się przynajmnie przez 24h (nie wiem od kiedy już wcześniej faktycznie nie działa) nie dało się założyć konta.

Konta potrzebuje pilnie - nie pozostaje nic innego jak poszukać czegoś u konkurencji - co polecicie ? Interesują mnie jak najmniejsze koszta obsługi i darmowe przelewy do ZUS/US. Pozdrawiam,
Zonk

Data: 2009-09-03 20:58:17
Autor: Pete
W dniu 03.09.09 20:46, zonk11WYTNIJTO@onet.eu pisze:
[...]

VAT-owiec czy nie?
Bo jeśli nie, to wystarczy Ci to, co masz w tej chwili w mB.

--
Pete

Data: 2009-09-03 21:14:37
Autor: zonk11
> [...]

VAT-owiec czy nie?
Bo jeśli nie, to wystarczy Ci to, co masz w tej chwili w mB.

VATowiec

--

mbank - niedziałający system wnioskowy - wtopa banku