mbank - poĹźegnanie

Data: 2015-05-09 12:12:30
Autor: J.F.
mbank - poĹźegnanie
Dnia Sat, 09 May 2015 11:58:15 +0200, m napisał(a):
No nie dałem rady się przystosować do nowego interfejsu. Myślałem że
może z czasem się przyzwyczaję - nie przyzwyczaiłem się :(. Kiedy któryś
raz przez dobrych kilka minut szukałem interfejsie doładowania komórek -
stwierdziłem że się wynoszę do Inteligo (jestem w trakcie).
No i teraz ciekaw jestem - jak wielu grupowiczów zrobiło to samo? Czy
jestem w mainstreamie czy raczej wyjątkiem?

Mysle ze wyjatkiem.
Ten nowy nie jest jeszcze taki zly, zeby sie go kompletnie nie dalo
uzywac, a jesli ludzie rezygnuja, to z kilku przyczyn.

A może są jakieś słuchy o tym że mieliby przywrócić stary UI?

Nie ma. No i nie po to nowy wprowadzali, zeby teraz placic za dwa.
Zarzad jest zadowolony, nagrody zdobyl. Widac za malo klientow zrezygnowalo.

Zreszta - konto zlikwidowales ? To dla zarzadu nadal jestes klientem.
Ankieta jakas byla, powiedzialem im co mysle, ale pewnie nie dotarlo.

Ale teraz moze byc ciekawie, bo banki masowo podnosza oplaty za karty
i konta ... ludzie zaczna niepotrzebne zamykac...

J.

Data: 2015-05-09 14:15:42
Autor: m
mbank - pożegnanie
W dniu 09.05.2015 o 12:12, J.F. pisze:
Zreszta - konto zlikwidowales ? To dla zarzadu nadal jestes klientem.
Ankieta jakas byla, powiedzialem im co mysle, ale pewnie nie dotarlo.

Nie, jeszcze nie jestem całkiem wyniesiony :). Ale w ciągu roku zlikwiduję.

p. m.

mbank - poĹźegnanie