mbank - pożegnanie

Data: 2015-05-12 22:39:59
Autor: Grzexs
mbank - pożegnanie
No i teraz ciekaw jestem - jak wielu grupowiczów zrobiło to samo? Czy
jestem w mainstreamie czy raczej wyjÄ…tkiem?

Pożegnałem się jakiś miesiąc temu. Zmiana interfejsu miała w tym 80% udział.

Moim podstawowym bankiem już od dłuższego czasu jest lokalny bank spółdzielczy. Ale tu też jest trend do komplikowania interfejsów – niedawno trochę podrasowali swój, ale polegało to raczej na dodaniu nowych pierdół, których wcale nie trzeba używać.

--
Grzexs

mbank - pożegnanie