mbank - pożegnanie

Data: 2015-06-12 14:10:52
Autor: m
mbank - pożegnanie
Odgrzewając starego kotleta, po przeniesieniu się do Inteligo widzę że
to też ma swoje wady, na razie zauważyłem następujące:

1. brak możliwości potwierdzenia przelewu jak już wyjdzie, na maila. Nie
zdawałem sobie sprawy jak brak takiej funkcji jest upierdliwy. Np. robię
przelew do ZUSu, potwierdzenie na maila księgowej i mam temat z głowy. W
Inteligo - muszę zrobić przelew, nastęonego dnia pamiętać o tym,
zalogować się, odszukać przelew w historii, wysłać potwierdzenie.

2. umieszczenie wszystkich kont i przelewów zdefiniowanych na jednej
liście. Zwłaszcza przelewy zdefiniowane - mam ich dużo i dogrzebać się
do tych firmowych, to trzeba trochę poscrollować.

p. m.

mbank - pożegnanie