mbank - pożegnanie

Data: 2015-05-09 10:39:35
Autor: Budzik
mbank - pożegnanie
Użytkownik m mvoicem@gmail.com ...

No nie dałem rady się przystosować do nowego interfejsu. Myślałem że
może z czasem się przyzwyczaję - nie przyzwyczaiłem się :(. Kiedy któryś
raz przez dobrych kilka minut szukałem interfejsie doładowania komórek -
stwierdziłem że się wynoszę do Inteligo (jestem w trakcie).

No i teraz ciekaw jestem - jak wielu grupowiczów zrobiło to samo? Czy
jestem w mainstreamie czy raczej wyjątkiem?

A może są jakieś słuchy o tym że mieliby przywrócić stary UI?

Ja powiem tak: uwazam, ze nowy interfejs jest gorszy od poprzedniego.
Jest mniej intuicyjny, propokuje głupie błedy typu zmiana rachunku z ktorego chcemy zrobic przelew itp.
Ale ja sie nie przeniose bo ma tez swoje plusy np. bardzo fajne filtrowanie historii konta.
Poza tym nie łudze sie ze ktos ma taki wspaniały interfejs jak mbank miał przez nascie lat i za chwile tez go nie zmieni na fejsbukową kaszkę.

Data: 2015-05-09 18:13:26
Autor: Piotr Gałka
mbank - pożegnanie

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA4957D53F934Abudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

Ja powiem tak: uwazam, ze nowy interfejs jest gorszy od poprzedniego.
Jest mniej intuicyjny, propokuje głupie błedy typu zmiana rachunku z
ktorego chcemy zrobic przelew itp.

Ja nie mogę, że co w coś kliknę to inny stan moich finansów mi pokazuje.
Nie wiedziałem, że można tyle różnych kombinacji dodawania/odejmowania wymyślić:).
P.G.

Data: 2015-05-09 19:56:34
Autor: cef
mbank - pożegnanie
W dniu 2015-05-09 o 12:39, Budzik pisze:

Ale ja sie nie przeniose bo ma tez swoje plusy np. bardzo fajne filtrowanie
historii konta.

Nie jest to dobry argument dla kogoś kto nie używa tego konta
z powodu jego beznadziejnego interfejsu. Nie używa, to i nie ma tam historii :-)

mbank - pożegnanie