mbank - pożegnanie

Data: 2015-05-09 04:15:27
Autor: stejaz
mbank - pożegnanie
W dniu sobota, 9 maja 2015 11:58:17 UTC+2 użytkownik m napisał:
No nie dałem rady się przystosować do nowego interfejsu. Myślałem że
może z czasem się przyzwyczaję - nie przyzwyczaiłem się :(. Kiedy któryś
raz przez dobrych kilka minut szukałem interfejsie doładowania komórek -
stwierdziłem że się wynoszę do Inteligo (jestem w trakcie).

Ma również irytujące niedostosowania do własnych, starych rozwiązań. Jeżeli korzysta się z "mBilans-u" to po co mi informacje na czerwono, ze nie mam środków na koncie dla wykonania przyszłych przelewów, jeżeli mBilans te środki mi zapewni tak, czy siak.

A może są jakieś słuchy o tym że mieliby przywrócić stary UI?

Istnieje jeszcze wersja mobilna, której używam (na komputerze stacjonarnym) z dużą radością do normalnej, bieżącej pracy.

Stefan Faziński

Data: 2015-05-09 14:18:26
Autor: m
mbank - pożegnanie
W dniu 09.05.2015 o 13:15, stejaz pisze:
[...]
[...]

O patrz, na to nie wpałem. NA pierwszy rzuto oka to normalnie stary
dobry mbank.

Jakie są ograniczenia? Są jakieś rzeczy których nie da się zrobić w
m.mbank.pl ?

p. m.

Data: 2015-05-09 06:55:35
Autor: stejaz
mbank - pożegnanie
W dniu sobota, 9 maja 2015 14:19:15 UTC+2 użytkownik m napisał:
W dniu 09.05.2015 o 13:15, stejaz pisze:
> Istnieje jeszcze wersja mobilna, której używam (na komputerze stacjonarnym) z dużą radością do normalnej, bieżącej pracy.

O patrz, na to nie wpadłem. NA pierwszy rzut oka to normalnie stary
dobry mbank.

No nie, to mocno okrojona jego stara wersja.

Jakie są ograniczenia? Są jakieś rzeczy których nie da się zrobić w
m.mbank.pl ?

mnóstwo - zarówno ograniczeń, jak i możliwości. Np nie da się (chyba) wydrukowań potwierdzenia, powtórzyć przelewu.

Doskonale działa zlecanie przelewów zdefiniowanych. Jak robiłem taki przelew w "nowym", to nigdy nie wiedziałem, czy zażąda potwierdzenia sms-em czy nie.

Stefan Jaziński

Data: 2015-05-09 18:32:20
Autor: Marek
mbank - poĹźegnanie
On Sat, 9 May 2015 06:55:35 -0700 (PDT), stejaz <stefan.jazinski@gmail.com> wrote:
mnóstwo - zarówno ograniczeń, jak i możliwości. Np nie da się (=
chyba) wydrukowań potwierdzenia, powtórzyć przelewu.

Jest też limit 10k w wys. przelewu nawet w ramach własnych rachunków. Historia też jest uboga, nie można filtrować (np. pokazać tylko przychodzące).
Parcie jest aby "mobilnych" zepchnąć do aplikacji mobilnej w telefonie stąd nic dziwnego,  Ĺźe kiedyś mogą m.mbank.pl wyłączyć, w kaĹźdym razie na pewno nie ma co liczyć na rozwĂłj i dodanie jakiś nowych funkcjonalności do tego serwisu.
Ostatnio jak rozmawiałem z znajomymi od nich w tej sprawie to się ze mnie nabijali, Ĺźe chyba ja tylko jeszcze uĹźywam ten serwis  bo ichni "biznes" na nim juĹź zupełnie połoĹźył laskę (w kwesti jego rozwoju).

--
Marek

Data: 2015-05-12 07:31:13
Autor: dddddddd
mbank - poĹźegnanie
W dniu 2015-05-09 o 18:32, Marek pisze:
[...]

nie ma takiego ograniczenia (ja przelewam na wcześniej zdefiniowany rachunek z konta aquarius)

Łukasz

Data: 2015-05-12 13:29:32
Autor: Marek
mbank - poĹźegnanie
On Tue, 12 May 2015 07:31:13 +0200, dddddddd <fejk@email.com> wrote:
nie ma takiego ograniczenia (ja przelewam na wcześniej zdefiniowany rachunek z konta aquarius)

A ja mam, jest to max dzienny limit defiiniowany dla urządzeń mobilnych (menu ustawienia-> bezpieczeństwi-> limity i autoryzacje -> zdefiniuj limity operacji...)
Aqauruis to multi nie  mBank (sprzed rembrandingu), tam mogą być inne limity.

--
Marek

Data: 2015-05-13 00:32:50
Autor: MarcinF
mbank - pożegnanie
W dniu 2015-05-12 o 13:29, Marek pisze:

A ja mam, jest to max dzienny limit defiiniowany dla urządzeń mobilnych
(menu ustawienia-> bezpieczeństwi-> limity i autoryzacje -> zdefiniuj
limity operacji...)

Ale masz ten limit czy wydaje Ci się tylko, że te ustawienia dotyczą
interfejsu mobilnego? Z tego co pamiętam to wspomniane przez Ciebie
ustawienia dotyczą aplikacji na urządzenia mobilne.

Data: 2015-05-13 09:46:58
Autor: Marek
mbank - poĹźegnanie
On Wed, 13 May 2015 00:32:50 +0200, MarcinF <marfi@interia.pl> wrote:
Ale masz ten limit czy wydaje Ci się tylko, że te ustawienia dotyczą
interfejsu mobilnego? Z tego co pamiętam to wspomniane przez Ciebie
ustawienia dotyczą aplikacji na urządzenia mobilne.

Faktycznie teraz ten limit nie zadziałał. Na pewno miałem komunikat o niemoĹźności wykonania transakcji w związku z ustawionymi limitami. W ustawieniach oprĂłcz limitu kwoty jest  teĹź limit ilości wykonanych transakcji. Po zwiększeniu obu (limit kwoty moĹźe być max 10000) mogłem juĹź zlecić przelew. Stąd zasugerowałem się, Ĺźe limit wartości rĂłwnieĹź obowiązuje, a z tego wynika Ĺźe jest kolejna niekonekwencja:  działa tylko limit ilości.

--
Marek

Data: 2015-05-10 02:25:55
Autor: bi123
mbank - pożegnanie
> Jakie są ograniczenia? Są jakieś rzeczy których nie da się zrobić w
> m.mbank.pl ?

Nie da się obsługiwać konta maklerskiego. Możliwy tylko podgląd.

mbank - pożegnanie