mbank - promocja modem i play - watpliwosci

Data: 2012-02-14 20:43:14
Autor: Halinke
mbank - promocja modem i play - watpliwosci
Jakies 3 tygodnie temu zlozylem wniosek o zalozenie konta w mbank.
Skusila mnie do tego promocja, w ktorej otrzymuje za 0 pln modem.
Pare dni temu otrzymalem modem, umowe z mbanku oraz ... umowe z firmy leasingowej Aspiro.net (powiazana z mbank?) a takze umowe z play na usluge play online.

I tu pojawily sie moje watpliwosci bo chce konto, modem takze ale nie chce uslugi playonline. Generalnie chce uniknac jakichs dodatkowych kosztow.
Zaczalem czytac umowe z aspiro, potem zaniepokoila mnie umowa z Play.

Zajrzalem jeszcze raz na strone mbank w poszukiwaniu tej promocji i .... znalazlem 2 promocje z modemem.
Jedna ma obowizywac do do 29.02.
Druga do konca marca.

W pierwszej promocji przez 12 miesiecy mbank placi aspiro za modem - trzeba spelnic warunki platnosci karta + wplaty.
http://www.mbank.pl/lp/ekonto-z-internetem-mbank/index.html
Po 12 miesiacach mozna go wykupic za 1 pln + VAT

W drugiej promocji mbank placi tylko przez pierwsze 4 miesiace. Potem placi sie 29 pln a potem 35 pln.
http://www.mbank.pl/telefonia/internet/modemy/index.html

Co to jest?
To sa jakies rozne promocje?

Co teraz zrobic (nie minelo jeszcze 10 dni od podpisania umowy) aby nie wpakowac sie w koszty 29 czy 35 pln / miesiecznie.

Data: 2012-02-14 22:12:52
Autor: Adam 'Rolek' Rolbiecki
mbank - promocja modem i play - watpliwosci
Halinke napisał/a...

(...)
[...]

Promocja dla NOWYCH klientów mBanku.

W drugiej promocji mbank placi tylko przez pierwsze 4 miesiace. Potem
placi  sie 29 pln a potem 35 pln.
http://www.mbank.pl/telefonia/internet/modemy/index.html

"Promocja" dla OBECNYCH klientów mBanku.

Co to jest?
To sa jakies rozne promocje?

j.w.

r.

mbank - promocja modem i play - watpliwosci