mbank - prowizja za niewykorzystany limit kredytowy ???

Data: 2009-04-10 00:15:59
Autor: opopopop
mbank - prowizja za niewykorzystany limit kredytowy ???
cześć, czy możecie mi wytłumaczyć jak mam to rozumieć ?

Z dniem 1 czerwca 2009 roku zostaje wprowadzona prowizja za niewykorzystany limit kredytowy w wysokości 3% w skali roku.

co to znaczy, mam w mbiznesie limit 2000 zł czyli jak cześcto i kiedy mam go wykorzystać aby nie zapłacić,

mogę przelać kwotę na 2 minuty na ekonto i wrócić ?

Data: 2009-04-10 00:46:35
Autor: zenek
mbank - prowizja za niewykorzystany limit kredytowy ???

-- -- - Original Message -- -- - From: "opopopop" <opopopop@tlen.pl>
> [...]

mogę przelać kwotę na 2 minuty na ekonto i wrócić ?

Pewnie policzą Ci 3 % za pozostałe 1438 minut w danym dniu :)
Ewentualnie normalne oprocentowanie kredytu za cały dzień :P

Ja zrezygnowałem z kredytu już przy wprowadzeniu prowizji za odnowienie kilka tygodni temu. Kosztowało mnie to 15 PLN - za zaświadczenie o tym, że na pewno już nic nie zalegam. Taka moja fanaberia ;) Może i czas będzie niedługo wynieść się z mBanku...

Pozdro
zenek

mbank - prowizja za niewykorzystany limit kredytowy ???