mbank przedluza 0,19gr oprocz play

Data: 2012-01-13 12:43:09
Autor: dizel
mbank przedluza 0,19gr oprocz play
Za forum mbank.pl wypowiedź kogoś z mekipy:
Promocja Płaski Starter zostaje przedłużona do 30.06.2012. Opłata za
połączenia do sieci mBank mobile, Plus, T-mobile, Orange pozostaje bez
zmian 19gr/min. Zmieniamy opłatę za połączenia do sieci Play, Cyfrowy
Polsat, Centernet, Mobyland, będzie ona wynosić 31gr/min. Na
pocieszenie mogę dodać, że za kilka dni pojawią się w naszej ofercie
nowe pakiety internetowe: 250 Mb i 1 GB w bardzo atrakcyjnych cenach.
Pakiety będą dostępne dla Abonentów wszystkich taryf.
Zapraszam do śledzenia naszej strony www.mbankmobile.pl

No to nie jest tak źle, napewno część osób przniesie się z play w
związku z likwidacją pakiet 30za10pln

Pozdrawiam

Data: 2012-01-13 13:01:54
Autor: radekp@konto.pl
mbank przedluza 0,19gr oprocz play
Fri, 13 Jan 2012 12:43:09 +0100, w
<0160h79kl2c61es7mvddcf2bf4h0lmltnf@4ax.com>, dizel <xxx@xxx.xx> napisał(-a):

[...]

A do Red Bull Mobile? Nawet nei wiem czy RBM to "taryfa Playa" czy "operator"?

Data: 2012-01-13 15:35:39
Autor: ALEX
W dniu Pt 13 01 2012 13:01, radekp@konto.pl pisze:

[...]

A do Red Bull Mobile?

Nie z numerem.

Nawet nei wiem czy RBM to "taryfa Playa" czy "operator"?

Taryfa Play. Jak Heyah dla T-mobile.

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-01-13 15:05:49
Autor: Chris94
Dnia Fri, 13 Jan 2012 12:43:09 +0100, dizel napisał(a):

Za forum mbank.pl wypowiedź kogoś z mekipy:
Promocja Płaski Starter zostaje przedłużona do 30.06.2012.

Dalsze informacje z forum mBanku:

"Pakiety internetowe: 100Mb i nowe 250Mb oraz 1GB będą dostępne na
wszystkich taryfach, także na Starterze Płaskim.
Jeśli ktoś z karty mBank mobile dzwoni głównie do sieci Play proponuję
skorzystać z Taryfy Mobile, gdzie pozostaje płaska stawka 27gr/min do
wszystkich sieci.
Szczegóły promocji Płaska Stawka w regulaminie:
http://www.mbankmobile.pl/regulaminy/archiwum/regulamin_promocji_27gr_20110905.pdf"

I w następnej wiadomości:

"Darmowe pakiety internetowe 50Mb na Starterze Płaskim i 20Mb na
Starterach Szerokim i Długim pozostają darmowe:) Dodatkowo na wszystkich
taryfach, także na Starterze Płaskim, będzie można aktywować pakiety
internetowe: 100Mb, 250Mb oraz 1GB w bardzo atrakcyjnych cenach
odpowiednio: 5, 10 i 25 PLN.
Szczegóły niebawem pojawią się na naszej stronie."

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-01-14 07:24:35
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-13 15:05, Chris94 pisze:
Szczegóły niebawem pojawią się na naszej stronie.

Daliby jakieś tańsze smsy, bo na razie oferta ciekawa raczej nie jest.

--
Liwiusz

Data: 2012-01-14 14:10:36
Autor: _ąćęłńóśźż.
mbank przedluza 0,19gr oprocz play
10 gr to nieciekawe?
http://mbankmobile.pl/firma/#tabs=1

-- -- -

Data: 2012-01-14 20:07:48
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-14 15:10, _ąćęłńóśźż. pisze:
10 gr to nieciekawe?
http://mbankmobile.pl/firma/#tabs=1

Drogo. Ja potrzebuję kilkaset smsów miesięcznie, i od lat nie płacę za nie nic.

Tak więc jakbym nagle miał zapłacić 20zł za 200 smsów, to bym się deczko zdziwił :)

--
Liwiusz

Data: 2012-01-17 14:45:59
Autor: _ąćęłńóśźż.
mbank przedluza 0,19gr oprocz play
Walisz je z paznokci?

Co do SMS-ów to w wielu taryfach z pakietów kwotowych schodzą.

A swoją drogą od dość dawna taniej jest zadzwonic niż wysłać SMS-a, fakt.
No i żaden prokurator samobójca w treść po latach nie wniknie ;-)

-- -- -

Data: 2012-01-17 17:45:35
Autor: Liwiusz
mbank przedluza 0,19gr oprocz play
W dniu 2012-01-17 15:45, _ąćęłńóśźż. pisze:
Walisz je z paznokci?

???

Co do SMS-ów to w wielu taryfach z pakietów kwotowych schodzą.

w cenie typu 18gr/sms, dziękuję ;)

A swoją drogą od dość dawna taniej jest zadzwonic niż wysłać SMS-a, fakt.

Trzeba było od razu napisać, że jesteś z tych, którzy nie umieją sobie wyobrazić wygody smsów ;)

No i żaden prokurator samobójca w treść po latach nie wniknie ;-)

Że niby smsy są gdzieś archiwowane?

--
Liwiusz

Data: 2012-01-17 16:49:44
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 17 Jan 2012 17:45:35 +0100, Liwiusz napisał(a):

W dniu 2012-01-17 15:45, _ąćęłńóśźż. pisze:

Musisz dokarmiać tego toppostującego śmiecia?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2012-01-19 09:29:37
Autor: _ąćęłńóśźż.
mbank przedluza 0,19gr oprocz play
Czy tyle SMS-ów piszesz z klawiatury 1234567890?
Są przecież bezpłatne bramki.
Oczywiście doceniam wygodę SMS-ów, i też uważam, że są za drogie.
Przy czym mają też swoje inne wady, i czasem lepiej zadzwonić.
O archiwizowanie treści zapytaj którąś z agencji ;-)

-- -- -
???

Data: 2012-01-19 11:09:35
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-19 10:29, _ąćęłńóśźż. pisze:
Czy tyle SMS-ów piszesz z klawiatury 1234567890?

Z klawiatury.

Są przecież bezpłatne bramki.

Chyba Cię Bóg opuścił. Szybciej napiszę smsa, niż wejdę do bramki, pod warunkiem, że mam komputer w pobliżu.

I archiwum rozmów mam w telefonie (nie w Agencji :) )

Oczywiście doceniam wygodę SMS-ów, i też uważam, że są za drogie.

No, bo już myślałem, że nie rozumiesz, że 10gr to może być drogo :)

Przy czym mają też swoje inne wady, i czasem lepiej zadzwonić.

Nie wady, tylko cechy. Jak chcesz się napić, to też nie jesz kanapki, ale to nie wada kanapki, że nie poi.

--
Liwiusz

Data: 2012-01-14 22:53:06
Autor: Skylla
W dniu 2012-01-13 12:43, dizel pisze:
[...]

Czyli kolejna oferta gorsza od poprzedniej, ale na tyle dobra. że nie warto zmieniać...
Swoją drogą, skoro MTR znów się zmniejszył, to dlaczego u wielkiej trójcy nadal jest 80gr do Play? Czy to nie zmowa cenowa?
S.

Data: 2012-01-14 23:14:40
Autor: dizel
mbank przedluza 0,19gr oprocz play
On Sat, 14 Jan 2012 22:53:06 +0100, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl>
wrote:

Swoją drogą, skoro MTR znów się zmniejszył, to dlaczego u wielkiej trójcy nadal jest 80gr do Play? Czy to nie zmowa cenowa?

Dla mnie zmowa cenowa jak najbardziej w tym przypadku, naśmieszniejsze
jest to że w3 na tej asymetrii to więcej zarobia niż play przy takich
stawkach. Co prawda duża część abonamentów w w3 ma już tak że minuty
wliczone w abo można też do play wykorzystać (nie wszystkie abo ) ale
cena 0,80gr w pre paid jest pomyłką, skoro taki mbank potrafił dać
0,31gr/min do play

Pozdrawiam

mbank przedluza 0,19gr oprocz play