mbank przelew na zus z karty kredytowej - nowy interfejs skutecznie uniemożliwia wpisanie danych nadawcy

Data: 2014-12-09 18:34:14
Autor: koala
mbank przelew na zus z karty kredytowej - nowy interfejs skutecznie uniemożliwia wpisanie danych nadawcy
No tak.
A było tak pięknie...

Żeby nie było że uskuteczniam narzekactwo:

babol tego jakże przepięknego latającego międzymordzia pasiaka 2.0 polega na braku możliwości edycji nadawcy przelewu z karty kredytowej - chodzi oczywiście o przelew na ZUS, a ZUS jak to zus musi mieć wszystko odwrotnie i adres działalności nie jest tożsamy z adresem zamieszkania - jak to jest w skarbówce.
Dlatego musiałem zmieniać nadawcę przelewów z karty kredytowej - co bez problemu dawało się zrobić z poziomu starego interfejsu.
W nowym międzymordziu już się nie da - zabetonowane!!!
Zabetonowanie potwierdzone u "eksperta online" - który oczywiście nie zadziałał na Firefoksie, musiałem się przeprosić z IE...

Nie żebym miał przez to zmieniać bank - ale obcięli skutecznie jedną z ważnych funkcjonalności karty kredytowej jak dla mnie - utrudniając uzyskanie zwolnienia z opłaty za kartę.

Skutecznie podnieśli mi ciśnienie...

Pozdr,
Koala

mbank przelew na zus z karty kredytowej - nowy interfejs skutecznie uniemożliwia wpisanie danych nadawcy