mbank - przynajmniej można się pośmiać

Data: 2012-01-11 08:58:37
Autor: SQLwiel
mbank - przynajmniej można się pośmiać
Jesteś naszym stałym Klientem, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną ofertę:

     Brak Ofert Specjalnych dla Ciebie - oferta waĹźna do 2012-01-31

:)

--
Tnx. SQLwiel.

Data: 2012-01-11 08:21:02
Autor: Konfabulator
SQLwiel <wstaw-tu-nick@gmail.com> napisał(a):
Jesteś naszym stałym Klientem, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną ofertę:

     Brak Ofert Specjalnych dla Ciebie - oferta waĹźna do 2012-01-31

U mnie tak nie ma, zobacz czy paranoja jest konkretna i da się z tej
informacji wbić we wniosek o uzyskanie produktu "nic" ;)

Data: 2012-01-11 21:27:17
Autor: WAM
mbank - przynajmniej można się pośmiać
On Wed, 11 Jan 2012 08:58:37 +0100, SQLwiel <wstaw-tu-nick@gmail.com>
wrote:

Jesteś naszym stałym Klientem, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną ofertę:
Ja dostaje co pare dni wiadomosc nadana 24.10.2011 o przedluzeniu
promocji lokaty jednodniowej.

WAM
--
nad morze? www.nadmorze.pl