mbank sie wsciekl dzisiaj :)

Data: 2012-03-18 00:15:43
Autor: Waldek
mbank sie wsciekl dzisiaj :)
Zazwyczaj niechetnie odbieram telefony bez CLIP-a
a dzisiaj jak zlosc, raz za razem - wiec odebralem w koncu natreta
dla swietego spokoju i co ?  ano czynnik bialkowy
laskawie chcial mnie poinformowac o przerwie w lataniu mb±ka :]
Jakis nowy zwyczaj ? Dotad nie wydzwaniali z pierdolami

Pozdro

Data: 2012-03-18 10:59:19
Autor: PH
mbank sie wsciekl dzisiaj :)
W dniu 2012-03-18 00:15, Waldek pisze:
[...]

Może próbuj± u¶pić czujno¶ć? Jak się zastrzeżonych nie odbiera, a tu dzwoni± z czym¶ w miarę istotnym, to może następnym razem też odbierzesz? A wtedy "mam dla Pana niesamowicie atrakcyjn± ofertę..."

:)

mbank sie wsciekl dzisiaj :)