mbank siegnie do komorki

Data: 2015-12-21 17:31:57
Autor: J.F.
mbank siegnie do komorki
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19377947,mbank-sprawdzi-co-mamy-w-komorce.html

"Największa internetowa instytucja finansowa w Polsce przeprowadziła ostatnio przedsięwzięcie o nazwie "mBank StartUP Challenge", w którym młodzi przedsiębiorcy mieli zaproponować coś nowego, co nadałoby się do oferty mBanku. Z 64 propozycji wybrano kilka, a ich autorów wzięli w obroty bankowcy. Potem odbył się wielki finał, w którym ogłoszono, że mBank będzie testował koncepcję firmy Koala Metrics, która wymyśliła mechanizm do profilowania klientów na podstawie... informacji o aplikacjach mobilnych, z których korzystają na co dzień. Firma jest w stanie z blisko 95-procentową poprawnością ocenić m.in., czy dany użytkownik aplikacji to kierowca (bo np. korzysta z Yanosika), rodzic (aplikacje dla dzieci typu Duckie Deck) czy osoba prowadząca aktywny tryb życia (Endomondo). Bank teraz będzie to testował, a potem być może wdroży do użytku - a więc do personalizowania mOkazji czy oceny ryzyka kredytowego. Miejcie się więc na baczności, użytkownicy aplikacji do seks spotkań...

J.

Data: 2015-12-21 13:53:01
Autor: witek
mbank siegnie do komorki
J.F. wrote:
[...]

Jak zwykle marketingowcy potafią każdy kit wcisnąć.

I co się dowiedzą.
Że na co dzień uzywam endomodo, bo moja córka biega z moim telefonem, bo byla ciekawa jak to działa.
że gram w strzelanki (zwykle o czesie powrotu ze szkoly mojego syna)
że jestem kierowcą (rajdowym) i rozpędzam się do 400 km/h, bo lubię patrzeć jak widać kołowanie i start samolotu na mapie.
i duzo duzo innym pierdół, ze mną nie związanych.

Data: 2015-12-21 21:07:03
Autor: Borys Pogoreło
mbank siegnie do komorki
Dnia Mon, 21 Dec 2015 13:53:01 -0600, witek napisał(a):

I co się dowiedzą.
Że na co dzień uzywam endomodo, bo moja córka biega z moim telefonem, bo byla ciekawa jak to działa.
Ĺźe gram w strzelanki (zwykle o czesie powrotu ze szkoly mojego syna)
że jestem kierowcą (rajdowym) i rozpędzam się do 400 km/h, bo lubię patrzeć jak widać kołowanie i start samolotu na mapie.
i duzo duzo innym pierdół, ze mną nie związanych.

Właśnie z tych pierdół ciekawe rzeczy można wyciągnąć w większej skali.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2015-12-22 09:56:04
Autor: J.F.
mbank siegnie do komorki
Użytkownik "witek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n59l64$cb3$2@dont-email.me...
J.F. wrote:
[...]

Eee tam nie zwiazanych. Zaraz ci zaczna przychodzic reklamy smartwatchy, strzelanek i szybkich samochodow ... kredyt :-)

A w kolejnym kroku odczytaja liste kontaktow i beda dzwonic "z polecenia". Albo wysla sms.
Albo podrzuca komornikowi.

J.

Data: 2016-01-17 21:27:42
Autor: Marcin
mbank siegnie do komorki
Witam

W dniu 2015-12-22 09:56, J.F. pisze:

[...]

Od jakiegos czasu slychac, ze prawie wszystkie banki zbieraja mnostwo danych i wiedza o nas praktycznie wszystko. Maja nawet wiedziec ze cos chcemy kupic nawet zanim sami sobie to uswiadomimy i proponowac nam promocje z partnerami, np. zawsze tankujemy na stacji X to bank nam podesle oferte znizki zakupu paliwy na stacji Y. Czy ktos to widzial w praktyce i rzeczywiscie dostal oferte zachecajaca do skorzystania z oferty konkurencji chcac kupic jakis produkt? Bo u mnie czy znajomych banki trafiaja kula w plot - ktos ma kase na koncie to dzwonia z oferta kredytu gotowkwego bo takie jest parcie w banku a innym okresie ktos nie ma za duzo gotowki w banku to dzownia z oferta lokat bo wtedy w banku jest potrzeba zeby ludzie zakladali lokaty. O ofertach partnerow banku nawet szkoda pisac.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2016-01-18 08:47:38
Autor: J.F.
mbank siegnie do komorki
Użytkownik "Marcin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:569bf93f$0$661$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Raczej nie. Chyba po prostu malo takich zwyczajow, zeby partner chcial placic.
Mbank ma swoje mOkazje, ale to do wszystkich, niektore mialy promocje czy cashback w wybranych sklepach.

Ale google ... popatrzylem na jakiec czesci elektroniczne, to mi teraz na polskich stronach wyskakuja oferty chinskiej elektroniki.
cookie rulez :-)

Bo u mnie czy znajomych banki trafiaja kula w plot - ktos ma kase na koncie to dzwonia z oferta kredytu gotowkwego bo takie jest parcie w banku

A do tego wcale nie trzeba duzo danych.
Owszem, zazwyczaj tak - czlowiek ma klopot z wyszukaniem lokaty, a oni dzwonia z kredytem :-)
Ale np Idea to juz rozsadniej "lokata sie panu konczy, chcemy zaproponowac inne inwestycje" ...

J.

Data: 2016-01-18 11:04:02
Autor: Piotr Gałka
mbank siegnie do komorki

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:569c989a$0$22826$65785112news.neostrada.pl...

Ale google ... popatrzylem na jakiec czesci elektroniczne, to mi teraz na polskich stronach wyskakuja oferty chinskiej elektroniki.
cookie rulez :-)

Od jakiegoś roku/dwu jak coś kupię to potem mój internet usiany jest innymi modelami tego czegoś.
O co biega - żebym żałował, że wybrałem po swojemu, a nie tak jak internet wie, że byłoby dla mnie najlepiej.
Kogoś chyba pogięło.
P.G.

Data: 2016-01-18 11:28:04
Autor: Liwiusz
mbank siegnie do komorki
W dniu 2016-01-18 o 11:04, Piotr Gałka pisze:

[...]

Bo nie o to chodzi, że kupiłeś, tylko że szukałeś. Większość, co
szukała, jeszcze nie kupiła, i wówczas takie reklamy są bardzo dobrze
stargetowane.

Zresztą nawet jak kupiłeś - to nie znaczy, że nie chcesz (do)kupić
czegoś podobnego.

--
Liwiusz

Data: 2016-01-18 12:53:33
Autor: Piotr Gałka
mbank siegnie do komorki

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:n7ienq$lbo$1node1.news.atman.pl...

Bo nie o to chodzi, że kupiłeś, tylko że szukałeś.

Teoretycznie wiem, ale uwaĹźam to za inteligentne inaczej.

Większość, co szukała, jeszcze nie kupiła, i wówczas takie reklamy są bardzo dobrze
stargetowane.

To mnie dziwi. Padła pralka. Szukam i kupuję, nie wyobrażam sobie czekania miesiącami z decyzją, ani szukania na kilka miesięcy przed padem (nie jestem jasnowidzem). A potem mój internet jest pełny pralek :).

Pralka to może szczególny przykład bo jak padnie to trzeba szybko zastąpić. Ale tak jest chyba prawie ze wszystkim.
Jakieś 8 lat temu padł mi jeden palnik w kuchence ceramicznej. Wystarczały nam 3 - nie szukałem w związku z tym kuchenek ani razu.
3 tygodnie temu padł drugi. Od przeglądu internetu do zakupu minął 1 dzień i teraz mój internet jest pełen kuchenek :).
P.G.

Data: 2016-01-18 13:26:49
Autor: Liwiusz
mbank siegnie do komorki
W dniu 2016-01-18 o 12:53, Piotr Gałka pisze:
Teoretycznie wiem

Wszystko się rozbija o to, że:

- algorytm nie wie, czy rzeczywiście kupiłeś
- z faktu, że kupiłeś nie oznacza, że nie kupisz jeszcze raz.

I nie ma co tutaj dywagować, reklamy targetowane mają o wiele lepszą
skuteczność, nawet jeśli tej "pralki" ty akurat nie kupisz.

--
Liwiusz

Data: 2016-01-18 16:03:41
Autor: Piotr Gałka
mbank siegnie do komorki

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:n7ilmf$t4i$1node1.news.atman.pl...

I nie ma co tutaj dywagować, reklamy targetowane mają o wiele lepszą
skuteczność, nawet jeśli tej "pralki" ty akurat nie kupisz.

Pewnie tak, ale nie mam pojęcia jakim cudem to działa.
Przecież, jak przeglądam wiadomości to pojawiające się między wiadomościami pralki nie spowodują, że akurat jedną z nich wybiorę.
Jak będę chciał kupić to zajrzę do porównywarek, wstępnie wytypuję kilka/naście modeli, znajdę parametry, poczytam opinie, podjadę do sklepu dotknąć w realu i coś zdecyduję.
P.G.

Data: 2016-01-22 04:03:00
Autor: Kris
mbank siegnie do komorki
W dniu poniedziałek, 18 stycznia 2016 16:03:36 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
Pewnie tak, ale nie mam pojęcia jakim cudem to działa.
Działa to tak:
Szukałem roweru, znalazłem i kupiłem.,
Za kilka dni w przeglądarce pełno ofert z rowerami
Tylko kurczę rower już miałem;)
W tym tygodniu w poniedziałek przeglądałem odkurzacze Zelmera. Wybrałem jeden i zakupiłem. Od wtorku wszędzie widzę reklamy odkurzaczy;)
Jeśli już to powinno to tak działać ze jak kupie rower to niech mnie spamują ofertami akcesoriów do tego roweru, jak kupiłem odkurzacz to niech mi reklamy worków czy czego tam jeszcze przysyłają;))

Data: 2016-01-22 13:06:43
Autor: J.F.
mbank siegnie do komorki
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e38758f0-1a4c-499e-95a0-af5aecda876e@googlegroups.com...
[...]

Za szybki po prostu jestes, jakbys dluzej poszukal to by sie przydaly.

Albo ... rower juz masz, ale teraz jak zobaczysz jakis fajny, to moze kupisz drugi :-)

Albo ... na drugi raz bedziesz dluzej szukal :-)

J.

Data: 2016-01-22 05:48:38
Autor: Kris
mbank siegnie do komorki
W dniu piątek, 22 stycznia 2016 13:06:54 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Za szybki po prostu jestes, jakbys dluzej poszukal >to by sie przydaly.
Znaczy nie o top chodzi aby kupić tylko aby szukać;)

Albo ... rower juz masz, ale teraz jak zobaczysz >jakis fajny, to moze  kupisz drugi :-)
Ano właśnie. Dwa rowery to jest to. Oni po prostu kreują moje potrzeby;)
Albo ... na drugi raz bedziesz dluzej szukal :-)
Moja wina że za szybko decyzje podejmuję;)

Data: 2016-01-18 16:18:29
Autor: J.F.
mbank siegnie do komorki
UĹźytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n7ijnn$c7n$1$PiotrGalka@news.chmurka.net...
[...]

Pralka. Juz telewizor taki pilny nie jest.
Zreszta nie trzeba miesiecy - wystarczy, ze cos cie odwola od szukania i za pare godzin powtorzysz.

[...]

No widzisz, a zona by poszukala juz po pierwszym, i po drugim bylby jak znalazl.
Poza tym wystarczy ustalic ze kobieta, i butow, torebek ani ciuchow nigdy za duzo :-)

No wlasnie - przeciez to tak dziala, ze po pierwszym szukaniu by Cie bombardowal ofertami - w koncu bys sie skusil, mimo trzech palnikow dobrych :-)

Zresztą nawet jak kupiłeś - to nie znaczy, że nie chcesz (do)kupić
czegoś podobnego.

No i czasem warto sprawdzic ile kosztuje nowa, a ile naprawa.
Potem jak czlowiek juz sie zdecyduje na nowa, to podrzuci :-)

J.

Data: 2016-01-18 17:25:49
Autor: Piotr Gałka
mbank siegnie do komorki

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:569d0246$0$22824$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Myślisz, że wyniki wyszukiwania po 8 latach miałyby jeszcze jakąś wartość?

No wlasnie - przeciez to tak dziala, ze po pierwszym szukaniu by Cie bombardowal ofertami - w koncu bys sie skusil, mimo trzech palnikow dobrych :-)
Na szczęście: - nie szukałem, - 8 lat temu jeszcze tak to nie działało.

No i czasem warto sprawdzic ile kosztuje nowa, a ile naprawa.

Od 8 lat nosiłem się z zamiarem naprawy. Ale tam w środku było coś jak okrągła cegła z wystającymi 3 drutami.
Akurat nawet ze dwa miesiące temu, zaszedłem do sklepu z częściami zamiennymi AGD - mieli tylko jakieś pozwijane rurki - że coś się dobierze. Założyłem że jak mam oryginalne od Siemensa zdobywać do 22 letniej kuchenki to lepiej kupić nową. Jak padł drugi to sprawa się wyjaśniła.
Przy okazji - Amika (indukcyjna) w porównaniu z tym Siemensem to w każdym szczególe straszna tandeta (niestety w temacie 50-ki wolnostojące wybór jest niewielki).

Skojarzone, zasłyszane: Instrukcja obsługi mężczyzny: Jak facet mówi, że coś zrobi, to zrobi i nie trzeba mu o tym co pół roku przypominać :).
P.G.

Data: 2016-01-18 19:16:34
Autor: J.F.
mbank siegnie do komorki
UĹźytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n7j3m7$mm0$1$PiotrGalka@news.chmurka.net...
[...]

Ale nie o stare wyniki chodzi, tylko o to, ze przez 8 lat kazda strona moze ci podsuwac "kup kuchenke" :-)

J.

Data: 2016-01-18 20:18:45
Autor: raz-dwa-trzy
mbank siegnie do komorki
On 18.01.2016 19:16, J.F. wrote:
> Ale nie o stare wyniki chodzi, tylko o to, ze przez 8 lat kazda strona
> moze ci podsuwac "kup kuchenke" :-)

Wystarczy wyczyścić (wykasować) pamięć przeglądarki internetowej.
Można też w ustawieniach przeglądarki internegowej skonfigurować tak, aby po każdym jej zamknięciu, wszystkie pliki cookies - https://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie
były kasowane.

Po takim skonfigurowaniu przeglądarki, łączac się z jakimkolwiek serwisem internetowym, będziesz traktowany jak nowy użytkownik, oraz nie będą wyświetlane żadne reklamy nawiązujące do wcześniej szukanych treści.

Ważne jest także, aby szukając czegokolwiek w sieci, być wylogowanym ze wszystkich serwisów, do których dostęp jest poprzez logowanie, gdyż dane o wyszukiwaniu zapisywane są na stałe do profilu klienta tego serwisu (gmail, youtube, facebook, nasza klasa i inne) oraz częstym czyszczeniu pamięci przeglądarki ze wszystkich danych.

Data: 2016-01-19 09:47:45
Autor: J.F.
mbank siegnie do komorki
UĹźytkownik "raz-dwa-trzy"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:569d3a96$0$697$65785112@news.neostrada.pl...
On 18.01.2016 19:16, J.F. wrote:
> [...]

Po takim skonfigurowaniu przeglądarki, łączac się z jakimkolwiek serwisem internetowym, będziesz traktowany jak nowy użytkownik, oraz nie będą wyświetlane żadne reklamy nawiązujące do wcześniej szukanych treści.

Myslisz, ze taki Chrome na to pozwoli ? :-)

[...]

A potem nacisnac "udostepnij oferte znajomym" :-)

J.

Data: 2016-01-18 20:21:03
Autor: Piotr Gałka
mbank siegnie do komorki

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:569d2c03$0$22844$65785112news.neostrada.pl...
Ale nie o stare wyniki chodzi, tylko o to, ze przez 8 lat kazda strona moze ci podsuwac "kup kuchenke" :-)

A jak poszukam czegoś w aptece to "weź pigułkę" :-)
P.G.

Data: 2016-01-19 09:44:29
Autor: J.F.
mbank siegnie do komorki
UĹźytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n7jdv1$i4k$1$PiotrGalka@news.chmurka.net...
Ale nie o stare wyniki chodzi, tylko o to, ze przez 8 lat kazda strona moze ci podsuwac "kup kuchenke" :-)

A jak poszukam czegoś w aptece to "weź pigułkę" :-)

O to to to - ustalic, ze mezczyzna w odpowiednim wieku i bombardowac.
Jak slucham radia, to byl okres ze chyba ze trzy rozne pigulki reklamowali.

A ponoc najbardziej kupuja mlodzi :-)

J.

Data: 2016-01-22 01:49:01
Autor: Lisciasty
mbank siegnie do komorki
W dniu poniedziałek, 18 stycznia 2016 12:53:29 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
3 tygodnie temu padł drugi. Od przeglądu internetu do zakupu minął 1 dzień i teraz mój internet jest pełen kuchenek :).

Przeciętnemu zjadaczowi internetów wystarczy adblock (z subskrypcją polskiej listy), ghostery i flash control. Instaluje się to i ustawia w 10 minut,
chyba że ktoś kompletnie się nie zna, to wtedy może w godzinę, jak doczyta.
Raz zrobione i spokój :>

L.

Data: 2016-01-22 13:33:26
Autor: WAM
mbank siegnie do komorki
On Fri, 22 Jan 2016 01:49:01 -0800 (PST), Lisciasty
<lisciasty@post.pl> wrote:

Przeciętnemu zjadaczowi internetów wystarczy adblock (z subskrypcją polskiej listy), ghostery i flash control.
Przeciętny to chyba nie zrozumie o co Ci chodzi :)

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2016-01-18 11:34:19
Autor: WAM
mbank siegnie do komorki
On Sun, 17 Jan 2016 21:27:42 +0100, Marcin <nomail@nospam.com> wrote:

[...]
Dostalem ale od nie-konkurencji.

Ok 10 dni temu zapisalem sie dla testow do visaoferty, w tym czasie
robilem zakupy w spozywczakach i jeden zakup paliwa na BP (ok 67 zł,
15 litrów paliwa, bo do Paybacka mialem kupon na extra punkty za min.
15 litrów).
Dostalem teraz mailem oferte: BP 4% zwrotu za zakupy o wartości co najmniej 110 zł W SKLEPIE STACJONARNYM   KOŃCZY SIĘ 21/01/2016 To chyba atrakcyjna stawka bo z 4,09 (dzis na tej stacji ktora widuje)
robi sie 3,9264 a do tego jeszcze payback dorzuci swojego grosza (lub
wiecej groszy na extrakuponach).

WAM

Data: 2016-01-18 11:36:43
Autor: Liwiusz
mbank siegnie do komorki
W dniu 2016-01-18 o 11:34, WAM pisze:
[...]

15 litrĂłw paliwa, bo do Paybacka mialem kupon na extra punkty za min.
15 litrĂłw).
[...]

Ja to rozumiem, Ĺźe rabat nie jest na paliwo, tylko na fanty ze sklepu.

--
Liwiusz

Data: 2016-01-18 12:11:07
Autor: WAM
mbank siegnie do komorki
On Mon, 18 Jan 2016 11:36:43 +0100, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Ja to rozumiem, że rabat nie jest na paliwo, tylko na fanty ze sklepu.
Wątpie, albowiem przy płatności za paliwo i/lub fanty używane są te
same terminale, w których nie idzie w świat informacja za co się
płaci. Potwierdza to doświadczenie opisywane tu na grupie i na różnych
stronach, że przy zwrotach za paliwo z BP (np citi) nie ma możliwości
weryfikacji za co zapłaciliśmy np:
http://promocjawbanku.pl/2016/01/zwrot-za-paliwo-oraz-wideorejestrator-w-citibanku-ponownie-w-promocji/
"Warto dodać, że bank nie będzie miał podglądu za co tak naprawdę
zapłaciliśmy kartą na stacji. Będzie widział tylko ogólna kwotę
transakcji. Tak więc, pod uwagę brane będą wszystkie nasze zakupy
zrobione na stacji, a nie tylko płatność za paliwo."

http://bankobranie.blogspot.com/2015/08/karta-kredytowa-citibank-bp-payback-ze.html
"Bank "widzi" tylko kwotę, którą wydasz na stacji, a nie zakupione
towary czy litry zatankowanego paliwa. Suma danej płatności na stacji
zostanie po prostu podzielona przez średnią cenę paliwa i w ten sposób
zostaną wyliczone litry teoretycznie tankowanego paliwa PB 95. Za
każdy litr otrzymasz 1 zł zwrotu."

WAM

Data: 2016-01-22 08:26:57
Autor: WAM
mbank siegnie do komorki
On Mon, 18 Jan 2016 12:11:07 +0100, WAM <nospam@nowam.nopl.pl> wrote:

[...]

Sprawdziłem. Rabat dotyczy również paliwa.

20.01 ok godz. 18 zatankowałem za 111,03 zł :) (27,55 litrów * 4,03 zł
/ litr)
21.01 ok godz. 19 dostałem maila że przyznali 4% i przelali na kartę
4,44 zł.
Payback dorzucił 0,39 zł (39 pkt, akurat zapomniałem kartki na extra
punkty).

111,03 - 4,44 - 0,39 = 106,20
106,20 / 27,55 = 3,85 (zł / litr)

Na stronie pojawiła się analogiczna oferta, ważna do 28.01 (4% za min.
110 zł). W ofercie jest dopisek (w poprzedniej też był): Oferta nie
dotyczy zakupu: wyrobów tytoniowych; alkoholu; leków na receptę oraz
paliwa przeznaczonego do celów biznesowych. Tyle że tego ostatniego nie mają jak sprawdzić. Często kupuję paliwo
na paragon a raz w miesiącu biorę zbiorczą FV do paragonu.

WAM

Data: 2016-01-18 20:44:42
Autor: Marcin
mbank siegnie do komorki
Witam

W dniu 2016-01-18 11:34, WAM pisze:
[...]

Kupiles cos na BP i do tego jeszcze z Payback wiec probuja utrzymac klienta. To bylo juz dosc dawno. Zgodnie z zapowiedziami mialo dzialac inaczej. Jezeli kupujesz na BP to  system wylawia Cie i wtedy kiedy zwykle bys podjechal na BP dostajesz infromacje, ze np. Orlen czy jakas inna siec stacji proponuje Ci rabat. I w ten sposob zmieniaja nam zachowania na takie na ktorych moga zarobic.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2016-01-18 21:13:57
Autor: WAM
mbank siegnie do komorki
On Mon, 18 Jan 2016 20:44:42 +0100, Marcin <nomail@nospam.com> wrote:

[...]

Myslisz ze do Visy wysylaja sie informacja ze uzylem karte Payback?
Chyba nie, raczej ta oferta nie ma zwiazku z Paybackiem, zreszta chyba
nie jest na reke BP abym rownoczesnie wzial premie od Visy i od
Payback. Ale skoro daja taka mozliwosc :)

To bylo juz dosc dawno.
W samym Payback to dziala tak ze jak rzadko kupujesz to Cie namawiaja
do powrotu - rzadko uzywam karty na BP to wtedy dorzucaja kupon na
extra 500 pkt (5 zł) za zatankowanie 15 litrów co daje 33 grosze
rabatu na litrze. Jak masz dużo kart Payback w rodzinie to możesz na
prawie każde tankowanie zrobić sobie rabat bo kazda karte uzywasz
rzadko.

[...]
Zalogowalem sie teraz na visaoferty i dolozyli mi jeszcze m.in.:
Carrefour 10% zwrotu za zakupy o wartości co najmniej 60 zł W sklepie stacjonarnym DOSTĘPNA DO 28.01.16

Wiec tutaj dziala tak jak opisales - wtedy gdy podjechalbym do Lidla
(a podjezdzam prawie codziennie) to mi oferuja Carrefour ktory mam nie
po drodze :)

WAM

Data: 2016-01-19 22:23:00
Autor: Marcin
mbank siegnie do komorki
Witam

W dniu 2016-01-18 21:13, WAM pisze:

[...]

Jezeli dostal ogranoczny krag klientow - znaczy klienci innych duzych sklepow nie robiacy zakupow w Carrefour to tak. A jezeli dostali wszyscy (zwlaszcza klienci Carrefoura) to juz niekoniecznie :)

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2016-01-20 07:31:22
Autor: WAM
mbank siegnie do komorki
On Tue, 19 Jan 2016 22:23:00 +0100, Marcin <nomail@nospam.com> wrote:

[...]

A po co wycinać klientów Carrefoura z oferty?
Napisałeś wcześniej: "Kupiles cos na BP i do tego jeszcze z Payback
wiec probuja utrzymac klienta. To bylo juz dosc dawno."

Teraz połączyli rozwiązanie utrzymania Klienta z rozwiązaniem
przejęcia Klienta :D Utrzymują tego co był w Carrefourze i dają wszystkim innym ;) Tym co
kupowali w innym sklepie i tym co nie kupowali (a raczej nie płacili
kartą) w żadnym sklepie. Wszak spożywkę każdy kupuje więc każdy może
być zdobycznym klientem do Carrefoura.

A swoją drogą co mi za różnica w jaki sposób mnie kwalifikują :) Jak
skorzystam i zaoszczędze to tym lepiej dla mnie.

WAM

Data: 2016-01-20 20:55:37
Autor: Marcin
mbank siegnie do komorki
Witam

W dniu 2016-01-20 07:31, WAM pisze:

[...]

Ale tak to dziala od dawien, dawna. Teraz przez te wszystkie BigData, sztuczna inteligencje, lokalizacje klienta przez smartfon itp. mialo to dzialac inaczej. Bardziej efektywnie dla firm. Pozwalac przejmowac klientow od konkurencji itp. A tu nadal tak jakby nikt tego nie widzial w dzialaniu i wszystko odbywa sie po staremu.
Dla klienta oczywiscie sposob kwalifikacji do rabatu nie ma znaczenia :)

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2016-01-13 01:19:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank siegnie do komorki

"witek" n59l64$cb3$2@dont-email.me

I co się dowiedzą.

Ponoć na podstawie takich informacji można wiele przewidzieć -- można
choćby powiedzieć właścicielowi karty, że ,,planuje'' rozwód, zanim
tenże właściciel zacznie myśleć o rozwodzie...

Kiedyś ktoś (wiem -- hiperprecyzja!) powiedział na antenie jakiegoś :)
radia, że współpracownicy UBecji donosili informacje typu ,,jakiej
pasty do zębów używa wróg systemu''... A powiedział, gdyż wg niego
wielu ubeckich agentów tłumaczyło się jakoś tak: ,,niby byłem agentem,
ale donosiłem tylko to, co nieistotne...''.

Otóż ponoć władza ludu pracującego miast i wsi PRLi właśnie
takich informacji potrzebowała.

Podobnie ponoć ;) w NRD nauczycielka ,,wychowania plastycznego''
zaproponowała, aby dzieci namalowały obraz kontrolny (bądź coś
podobnego) z TV. Na podstawie dziecięcych rysunków wyłowiono
rodziców oglądających zachodnioniemiecką TV...

[ja chyba przestanę pisać na grupach, skoro to, co piszę, będzie inwigilowane]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2015-12-21 18:00:50
Autor: Budzik
mbank siegnie do komorki

[...]

Aplikacje w androidzie, windowsie czy iosie maja taka mozliwosc, ze jedna aplikacja wie o innych z jakich korzysta uzytkownik?

Data: 2015-12-21 19:20:50
Autor: Borys Pogoreło
mbank siegnie do komorki
Dnia Mon, 21 Dec 2015 18:00:50 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Aplikacje w androidzie, windowsie czy iosie maja taka mozliwosc, ze jedna aplikacja wie o innych z jakich korzysta uzytkownik?

Ciekawe pytanie. Aż sprawdziłem, bo mnie to zainteresowało:

- W Androidzie bez problemu, jest możliwość sięgnięcia do listy
działających aplikacji

- Windows Phone nie daje takiej możliwości

- Co do iOS nie mam pewności, bo tam nie ma uprawnień jako takich, ale
wygląda na to, że też się nie da

Jednak przy popularności Androida zbiorą wystarczająco dużo big data, by to
miało sens.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2015-12-22 09:58:03
Autor: J.F.
mbank siegnie do komorki
UĹźytkownik "BorysPogoreło"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ngdfpslcunys.1kmbgca5kntd4.dlg@40tude.net...
[...]

Oprocz dzialajacych mozesz przejrzec "dysk" i pliki.

J.

mbank siegnie do komorki