mbank - smieszna niedorobka

Data: 2014-02-10 16:54:29
Autor: ikarek
mbank - smieszna niedorobka
Witam, chodzi o totaln± pierodłę, ale mimo wszystko :)

Otóż, dobrałem się do starego i nieużywanego od lat konta
w mbanku, gdzie miałem podefiniowanych odbiorców
z numerami rach., które nie spełniaj± obecnych wymogów.

Otóż takiego odbiorcy nie da się usun±ć - trzeba mu
najpierw zmienić nr konta na jaki¶ "prawidłowy" :)

Data: 2014-02-10 16:18:11
Autor: Budzik
mbank - smieszna niedorobka
Użytkownik ikarek ikarek@poczta.spamerzy.to.brudasy.onet.pl ...

[...]

W starym czy nowym systemie?

Data: 2014-02-10 09:43:28
Autor: robsonikk
mbank - smieszna niedorobka
> [...]

> z numerami rach., które nie spełniaj± obecnych wymogów.

> najpierw zmienić nr konta na jaki¶ "prawidłowy" :) > W starym czy nowym systemie?

Ikarek, powinni Ciebie w mBanku zatrudnić :) Dzięki za cenn± wskazówkę, złożyłem reklamację kilka dni, kilkunastominutowa rozmowa (chwała jeszcze konsultantowi, który "widział" i wiedział o co chodzi), wysłałem kilka screenów z błędami wraz z opisami i proszę czekać. Dzięki Twojej radzie już nie muszę.

Rzecz jasna takie cuda tylko w nowym systemie, w starym wszystko było w porz±dku. Kolejny przykład ¶wiadcz±cy o informatykach tegoż bubla.

Pozdrawiam.

Data: 2014-02-10 18:29:02
Autor: Budzik
mbank - smieszna niedorobka
Użytkownik  robsonikk@gmail.com ...

Rzecz jasna takie cuda tylko w nowym systemie, w starym wszystko było
w porz±dku. Kolejny przykład ¶wiadcz±cy o informatykach tegoż bubla.

akurat to jest do¶c niestadardowa sytuacja wiec to nie jest az tak dziwne ze przeoczyli.
Ciekawe natomiast jak szybko naprawi±.

Data: 2014-02-11 07:17:57
Autor: jureq
mbank - smieszna niedorobka
Dnia Mon, 10 Feb 2014 18:29:02 +0000, Budzik napisał(a):

Ciekawe natomiast jak szybko naprawiÄ….

Jeszcze ciekawsze: co przy okazji popsujÄ….

W ramach ostatnich poprawek zaczął działać wreszcie pod linuksem przecinek na klawiaturze numerycznej w polu kwoty. Ale dla równowagi przestały działać w tym miejscu strzałki i Del.

Data: 2014-02-10 19:15:01
Autor: ikarek
mbank - smieszna niedorobka
Użytkownik <robsonikk@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci

Ikarek, powinni Ciebie w mBanku zatrudnić :) Dzięki za cenn± wskazówkę,

Nie ma sprawy :)

Data: 2014-02-10 19:16:44
Autor: ikarek
mbank - smieszna niedorobka
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA2D0AFD7BBCD8budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

W starym czy nowym systemie?

W starym, nowego goowna nie tykam :)
Robsonikk pisze, że dawniej w starym tego nie było,
więc można przypuszczać, że zło przyszło z nowego ;>

mbank - smieszna niedorobka