mbank - smsy dochodzą wam dzisiaj ?

Data: 2009-05-04 14:46:55
Autor: Pafcik
mbank - smsy dochodzą wam dzisiaj ?
od godziny nie mogę wykonać przelewów - czekam na SMS i nic ,

Data: 2009-05-04 14:55:02
Autor: MarekZ
Użytkownik "Pafcik" <spam@stop.pl> napisał w wiadomości news:gtmo3q$2j1$1inews.gazeta.pl...
od godziny nie mogę wykonać przelewów - czekam na SMS i nic ,

Pożyczyć Ci listę haseł? :)

Data: 2009-05-04 18:33:36
Autor: Andrzej Kłos
Pafcik pisze:
od godziny nie mogę wykonać przelewów - czekam na SMS i nic ,

era?

Data: 2009-05-04 22:17:26
Autor: Pafcik
Pafcik pisze:
od godziny nie mogę wykonać przelewów - czekam na SMS i nic ,

era?

era

Data: 2009-05-04 22:20:53
Autor: Valdi.Pavlack
mbank - smsy dochodzą wam dzisiaj ?
"Pafcik" news:gtnigi$bgt$1inews.gazeta.pl

era

I wszystko jasne...

Data: 2009-05-04 22:55:32
Autor: RobertS
mbank - smsy dochodzą wam dzisiaj ?

era

I wszystko jasne...

mam tel. w erze a smsy dzisiaj normalnie dostawałem, dzięki temu udało mi się kupić trochę akcji ;-)

RobertS

Data: 2009-05-04 18:34:11
Autor: MarekZ
mbank - smsy dochodzą wam dzisiaj ?
Użytkownik "Pafcik" <spam@stop.pl> napisał w wiadomości news:gtmo3q$2j1$1inews.gazeta.pl...
od godziny nie mogę wykonać przelewów - czekam na SMS i nic ,

W sumie to mam pytanie do osób które przeszły na esemesy: co się robi w takiej sytuacji? Można jakoś "awaryjnie" wykonać przelew na mLinii? Płatnie/bezpłatnie? Jak odbywa się weryfikacja (oby nie kodem sms, który trzeba podyktować mLince)?

Data: 2009-05-04 09:40:25
Autor: kl1
On 4 Maj, 18:34, "MarekZ" <marekz_us...@irc.pl> wrote:

W sumie to mam pytanie do osób które przeszły na esemesy: co się robi w
takiej sytuacji? Można jakoś "awaryjnie" wykonać przelew na mLinii?
Płatnie/bezpłatnie?
Nie mam pojęcia ale - wydaje się, że to oczywiste.
sms "nie dochodzi z winy operatora", a przelew można zlecic na mLinii
stosujac standardową procedurę.
Czyli opłata 2zł/4zł.

Data: 2009-05-04 18:41:40
Autor: Mithos
MarekZ pisze:
[...]

Ja bym w Multi dokonał przez telefon i domagał się reklamacją zwrotu opłaty (o ile akurat ten przelew musiałby wyjść JUŻ - nigdy nie miałem takiej sytuacji).

Dodam jeszcze, że na hasła sms przechodziłem zaraz po tym jak zaczęły one działać i ww. sytuacja (niemożność dokonania przelewu) nigdy mi się nie przytrafiła (kiedyś smsy przestały przychodzić jak się zacząłem bawić z limitami na KK ale to gdzieś tak dopiero po 30 czy 40 smsie).

--
Mithos

Data: 2009-05-11 15:21:49
Autor: Bestseller
Dnia Mon, 04 May 2009 18:41:40 +0200, Mithos napisał(a):

Dodam jeszcze, że na hasła sms przechodziłem zaraz po tym jak zaczęły one działać i ww. sytuacja (niemożność dokonania przelewu) nigdy mi się nie przytrafiła

Zdarza się mi raz na kilka miesięcy, tak jak pisał wątktwórca - godzinne
opóźnienie. Tylko to może być bardzo niekorzystne, gdy np. chcesz puścić
przelew przed ostatnią sesją wychodzącą wyjeżdżając na długi weekend. W
takim wypadku opóźnienie wyjścia przelewu może być kilkudniowe. Orange.

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-05-04 19:00:23
Autor: Kamil Jońca
"MarekZ" <marekz_usun_@irc.pl> writes:

[...]

Była na pewno taka możliwość. Gorzej jeśli ktoś ze względów
bezpieczeństwa kanał telefoniczny ma zablokowany ...
KJ

--
God is real, unless declared integer.

Data: 2009-05-05 01:22:06
Autor: Jarek Andrzejewski
On May 4, 6:34 pm, "MarekZ" <marekz_us...@irc.pl> wrote:
Użytkownik "Pafcik" <s...@stop.pl> napisał w wiadomościnews:gtmo3q$2j1$1inews.gazeta.pl...

> [...]

takiej sytuacji? Można jakoś "awaryjnie" wykonać przelew na mLinii?
Płatnie/bezpłatnie? Jak odbywa się weryfikacja (oby nie kodem sms, który

Taaa, hasła "na kartce" są do d*.* :-)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski