mbank spłaty na raty

Data: 2014-05-08 01:44:05
Autor: melania.biszkopcik
mbank spłaty na raty
Może mnie ktoś oświecić, gdzie jest haczyk w usłudze spłaty na raty, dotyczacej kart kredytowych w mbanku. Po prostu konsultanci tak mnie molestują propozycją skorzystania z tej usługi, że nie bardzo wierzę, że robią to bezinteresownie.

Powiedzmy, ze mam kartę zadłużoną na 2 tyś. Spłacam raczej tylko kwotę minimalną, czyli w chwili obecnej 100 zł.

Powiedzmy, że w ramach usługi rozłożę te 2 tyś. Na 60 rat po około 35 zł na miesiąc. Powoedzmy też, że mie będę też powiększać już zadłużenia karty. Czy istotnie będę obowiązkowo płacić tylko te 35 zł?

Data: 2014-05-08 18:19:57
Autor: neoniusz
mbank spłaty na raty
W dniu 08.05.2014, 10:44, melania.biszkopcik@gmail.com pisze:
Może mnie ktoś oświecić, gdzie jest haczyk w usłudze spłaty na raty

Nie ma. 12% i tyle. Teraz jest promocja, ze nie biora prowizji bodajze do konca maja. Tylko te odsetki.

Data: 2014-05-08 18:21:40
Autor: neoniusz
mbank spłaty na raty
W dniu 08.05.2014, 18:19, neoniusz pisze:
[...]

No oprocz tego, ze jak splacasz przez ilestam miesiecy to chyba nie wolno zrezygnowac z karty, wiec trzeba albo sie pilnowac zeby wyrobic limit na zwolnienie albo wliczyc to w koszty.

Data: 2014-05-13 17:58:17
Autor: J.F.
mbank spłaty na raty
On Thu, 08 May 2014 18:19:57 +0200, neoniusz <neon@joemonster.org> wrote:
> [...]
raty
Nie ma. 12% i tyle. Teraz jest promocja, ze nie biora prowizji

No I uwazac za rok, bo przedluzenie limitu chyba platne.

A swoja droga, to maja jakies spore cisnienie na sprzedaz, bo dzwonia na stan konta nir patrzac I panienka odmow nie chce slyszec :-)  Az sie zaczalem zastanawiac czy sie nue skusic :-)

--
J.

mbank spłaty na raty