mbank - szlag

Data: 2011-08-02 06:13:53
Autor: Krzysztof Kalinowski
mbank - szlag
cholera od 2 godzin nie można dostać się do mbanku, a muszę zrobić
przelew. Pan z mlinii "Informatycy pracuj±, ale nie wiadomo kiedy
będzie dostęp"

Data: 2011-08-02 15:17:57
Autor: Kamil Jońca
mbank - szlag
Krzysztof Kalinowski <kkalin19@gmail.com> writes:

cholera od 2 godzin nie można dostać się do mbanku, a muszę zrobić
przelew. Pan z mlinii "Informatycy pracuj±, ale nie wiadomo kiedy
będzie dostęp"

Dziwne. Co jaki¶ czas się logowałem - zero problemów. Może dotyczy to
tylko posiadaczy kart, albo co?

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Keyboard error press F1 continue

Data: 2011-08-02 15:24:05
Autor: mvoicem
mbank - szlag
(02.08.2011 15:17), Kamil Jońca wrote:
[...]

Raczej nie, u mnie w ogóle nie ładuje strony logowania.

p. m.

Data: 2011-08-02 08:47:10
Autor: witek
mbank - szlag
On 8/2/2011 8:24 AM, mvoicem wrote:
[...]

działa bez problemu.

Data: 2011-08-02 13:51:22
Autor: xbartx
mbank - szlag
Dnia Tue, 02 Aug 2011 15:24:05 +0200, mvoicem napisał(a):

Raczej nie, u mnie w ogĂłle nie Ĺ‚aduje strony logowania.

U mnie teraz chodzi normalnie. MoĹĽe mBank ma problem z jakimĹ› swoim Ĺ‚Ä…czem albo Ĺ‚Ä…czami?

--
xbartx

Data: 2011-08-02 16:18:00
Autor: FIODOR
mbank - szlag
lezy i kwiczy caly dzien dzisiaj ... na chwile dalo sie zalogowac kolo 16 i znowu  padl .. wrrr :D

Data: 2011-08-02 16:51:23
Autor: pwz
mbank - szlag
W dniu 2011-08-02 16:18, FIODOR pisze:
lezy i kwiczy caly dzien dzisiaj ... na chwile dalo sie zalogowac kolo 16 i
znowu  padl .. wrrr :D

SOA#1, sprawdĽ swoje ł±cze/komputer.
pwz

Data: 2011-08-02 18:12:38
Autor: FIODOR
mbank - szlag

SOA#1, sprawdĽ swoje ł±cze/komputer.
pwz

jest swietne(y) ;-) wszystkie inne strony (w tym banki) hulaly bez problemu .... problem ewidentnie po stronie mbanku

Data: 2011-08-02 11:25:50
Autor: witek
mbank - szlag
On 8/2/2011 11:12 AM, FIODOR wrote:
SOA#1, sprawdĽ swoje ł±cze/komputer.
pwz

jest swietne(y) ;-) wszystkie inne strony (w tym banki) hulaly bez problemu
... problem ewidentnie po stronie mbanku

problem ewidentnie na ł±czu pomiedzy tob± a mBankiem i niekoniecznie musi to byc mBank.
Mi działa cały czas bez problemu.

Data: 2011-08-02 19:18:09
Autor: Adam
mbank - szlag
W dniu 2011-08-02 18:25, witek pisze:

problem ewidentnie na ł±czu pomiedzy tob± a mBankiem i niekoniecznie
musi to byc mBank.
Mi działa cały czas bez problemu.

To poczytaj pierwszy post. Skoro na mLinii twierdzili że informatycy pracuj± nad problemem, to wina była po ich stronie. Sporo osób miało problemy z ich stron±. Mi też wszystko ¶migało oprócz strony mBanku.

Data: 2011-08-02 12:44:19
Autor: witek
mbank - szlag
On 8/2/2011 12:18 PM, Adam wrote:
[...]

Niekoniecznie wina byla po ich stronie.

Jesli gdzie po drodze padł router to informatycy jak najbardziej mogli pracowac nad dorwaniem  admina routera.

Kiedys to przerabialem z inteligo.
Jeden router tuz przed inteligo mial zle skonfigurowana tablice routingu.
Pakiety do inteligo dochodzily, ale juz do mnie nie wracały.
Moj kontakt z adminem tego routera konczyl sie na odbijaniu o sciane.
Admini inteligo załatwili problem w godzine.

Data: 2011-08-02 18:19:53
Autor: Andrzej Kubiak
mbank - szlag
Dnia Tue, 2 Aug 2011 18:12:38 +0200, FIODOR napisał(a):

SOA#1, sprawdĽ swoje ł±cze/komputer.
pwz

jest swietne(y) ;-) wszystkie inne strony (w tym banki) hulaly bez problemu ... problem ewidentnie po stronie mbanku

Chodzi bez problemu, i przez neo, i 3G.

AK

mbank - szlag