mbank szuka pieniedzy

Data: 2016-07-20 10:55:04
Autor: J.F.
mbank szuka pieniedzy
dzwoni mbank i molestuje - a moze by pan lokate zalozyl, dobre oprocentowanie, 1.5%.
Niskie ? No takie czasy, wszedzie niskie.
Ale mamy jeszcze promocje na nowe srodki, 2%.

Za malo ? To mamy inne produkty, kredyt moze ?

Jak myslicie - akcja marketingowa, czy pieniadze odeszly ?
Zdobeda nowe w ten sposob, czy podniosa procenty ?

J.

Data: 2016-07-20 11:14:50
Autor: Imka
mbank szuka pieniedzy
Dnia Wed, 20 Jul 2016 10:55:04 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

A robiłeś ostatnio większy przelew? Bo niedawno do mnie właśnie po takim
przelewie zadzwonili i, o dziwo, sugerowali chęć negocjacji procentów.
Powiedziałam że jak dadzą tyle samo co konkurencja to chętnie - Idea
miała wtedy promocję na 3%. Bez targów przeszli do punktu drugiego
scenariusza czyli chcieli wcisnąć ubezpieczenie samochodu. A na koniec
zapytali o zgodę na markieting telefoniczny :) Odwołałam, mówiąc że wolę
spersonalizowane oferty w systemie transakcyjnym. Konsultantka była nad wyraz uprzejma. Jak rzadko kiedy nie poczułam się
molestowana :)

--
Imka

Data: 2016-07-20 11:47:35
Autor: Com
mbank szuka pieniedzy
..

Konsultantka była nad wyraz uprzejma. Jak rzadko kiedy nie poczułam się
molestowana :)

-- Imka

Ty to masz życie ;)

Data: 2016-07-20 13:09:07
Autor: RobertS
mbank szuka pieniedzy
W dniu 2016-07-20 o 11:14, Imka pisze:

Konsultantka była nad wyraz uprzejma. Jak rzadko kiedy nie poczułam się
molestowana :)

potwierdzam - wyjątkowo miła była, z tym że mnie od razu atakowała o jakieś kredyty firmowe (z wysoką prowizją za przyznanie)

RobertS

Data: 2016-07-20 15:16:53
Autor: Alf/red/
mbank szuka pieniedzy
W dniu 20.07.2016 o 13:09, RobertS pisze:
potwierdzam - wyjątkowo miła była

Kurcze, ta sama do nas wszystkich dzwoniła?
Bo u mnie też: przelew z zerami, 10 minut po nim telefon, oferta na 1,4 czy 1,5%, podbite do 2%, pytanie o ubezpieczenie samochodu. I wszystko nawet jak na mB nienachalnie. A może miałem dobry nastrój...

--
Alf/red/

Data: 2016-07-22 10:38:32
Autor: J.F.
mbank szuka pieniedzy
Użytkownik "Imka"  napisał w wiadomości grup
[...]

Ha, robilem, ale mam wrazenie, ze pierwszy telefon byl przed nim.
A z kolei inne wieksze przelewy byly troche dawniej niz "ostatnio".

Tak prawde mowiac - jesli zrobilem wiekszy przelew, to po co dzwonic, pieniedzy juz nie ma. Tzn sa, ale juz nie u nich, trzeba bylo zadzwonic wczesniej :-)

A oni w ogole zagladaja w stan konta klientow ? Maja prawo do tego ?
Bo wczesniej to dzwonili z kredytami, pieniedzy na koncie az za duzo, a oni "mamy promocje kredytu ..."

Zreszta teraz w ogole ciekawy okres, ciekaw jestem jak sie podatek bankowy odbije na rynku ...

J.

Data: 2016-07-22 11:27:27
Autor: Imka
mbank szuka pieniedzy
Dnia Fri, 22 Jul 2016 10:38:32 +0200, J.F. napisał(a):

A oni w ogole zagladaja w stan konta klientow ? Maja prawo do tego ?

"Oni" raczej nie zaglądają.
Natomiast wyobrażam sobie że działa to tak - markieting wymyśla akcję,
ktoś dłubie dane wg założeń, lista takich wydłubanych klientów zasila
maszynkę call center, call center obdzwania i "realizuje" zlecenie
markietingu. Osoba dzwoniąca widzi tyle, ile jest przyjęte w danej
firmie i przy danej akcji pokazywać pracownikom call center. Raczej nie
widzą konkretnych dat/kwot, ale np. mogą znać przedziały
stanu/obrotów/wartości. Chociaż karierę chyba zrobiły "ratingi"
klientów. Wczoraj obdzwaniali B+, a jutro będą dzwonić do A-.
Bo wczesniej to dzwonili z kredytami, pieniedzy na koncie az za duzo, a oni "mamy promocje kredytu ..."

A to akurat normalne. Jak chcesz kredyt, to najpierw musisz bankowi
udowodnić że go nie potrzebujesz. Nie potrzebowałeś, znaczy chcesz,
tylko jeszcze o tym nie wiesz i dlatego dzwonią żeby Ci to uświadomić ;)

--
Imka

Data: 2016-07-22 11:43:44
Autor: J.F.
mbank szuka pieniedzy
[...]

To by bylo rozsadne, ale i do tego mam watpliwosci.

Raz - ze oferte przedstawiaja dziwnie, dwa - czy obecne prawo na to w ogole pozwala ..

[...]

Ale zeby choc powiedzieli "bierz pan poki mozna, bo potem nie damy".
Bo inaczej, to przeciez ja o tym nie wiem, i ich wysmieje, to szkoda tylko pieniedzy.

J.

Data: 2016-07-22 15:13:39
Autor: Waldek
Chcesz złota z NBP ? to dowód w zęby
No ładnie się zaczyna ...
- otóż jak właśnie czytam, każdy kto będzie chciał nabyć tzw. złoto lokacyjne - sztabki, monety o próbie >900 będzie NOTOWANY ;)

Pozdro

Data: 2016-07-27 02:11:00
Autor: Chris94
mbank szuka pieniedzy
Dnia Fri, 22 Jul 2016 11:27:27 +0200, Imka napisał(a):

[...]

Jednak chyba nie tak to działa :)
Zarówno mnie i jak i zonie już kilka razy się zdarzało, że dzwonili do
nas natychmiast, gdy tylko w wyniku sesji Eliksiru na konto miały
wpłynąć pieniądze z innego banku.
Wyglądało to zazwyczaj tak:
Godzina 12:10 - telefon z mBanku z propozycją lokaty.
Godzina 12:20 - przychodzący przelew pojawia się na moim koncie.
Godzina 13:20 - pieniądze wędrują do następnego banku ;)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2016-07-27 08:23:20
Autor: Imka
mbank szuka pieniedzy
Dnia Wed, 27 Jul 2016 02:11:00 +0200, Chris94 napisał(a):

ktoś dłubie dane wg założeń

Jednak chyba nie tak to działa :)

Łaj not? Gdzie jest powiedziane że dane nie mogą pochodzić z efektu
ostatniej sesji elixir? :) --
Imka

Data: 2016-07-27 11:12:25
Autor: J.F.
mbank szuka pieniedzy
Użytkownik "Chris94"  napisał w wiadomości
[...]

Ha, zwroce uwage nastepnym razem.

A mbank szuka pieniedzy.  indywidualna lokata na nowe srodki juz 2.1% :-)
No i 3.5% dla nowych klientow.

J.

Data: 2016-07-29 04:40:35
Autor: 2jarbla
mbank szuka pieniedzy
Te 3,5% jest do 10000zł...

Data: 2016-07-21 20:05:24
Autor: Marek
mbank szuka pieniedzy
On Wed, 20 Jul 2016 10:55:04 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
dzwoni mbank i molestuje - a moze by pan lokate zalozyl, dobre oprocentowanie, 1.5%.

Heh pamiętam jak w pko sa miałem.lokatę 15%...

--
Marek

Data: 2016-07-21 20:11:41
Autor: RobertS
mbank szuka pieniedzy
W dniu 2016-07-21 o 20:05, Marek pisze:

Heh pamiętam jak w pko sa miałem.lokatę 15%...

tak, a kredyty były na 120% rocznie...i ludzie je brali

ps
a 1,5% w mBanku można dostać na lokacie 3-dniowej, jak dla kogoś 30 dni to za długo to ww., zawsze lepiej niż 0,3% na eMax

RobertS

Data: 2016-07-22 08:25:04
Autor: voy
mbank szuka pieniedzy
W dniu 2016-07-21 o 20:11, RobertS pisze:
a 1,5% w mBanku można dostać na lokacie 3-dniowej, jak dla kogoś 30 dni
to za długo to ww., zawsze lepiej niż 0,3% na eMax

U mnie pokazuje, że eMax jest na 0,2% a eMaxPlus do 49999,99 PLN na 0,50%.
Ostatnio też poprzez pasaż można było podnieść eMaxPlus na 1,8%, ale to nie wiem czy oferta dla wszystkich.

Pozdr :)

Data: 2016-07-22 08:48:40
Autor: zaqu
mbank szuka pieniedzy
voy <v_o_yNOSP@Mgazeta.pl> Wrote in message:
W dniu 2016-07-21 o 20:11, RobertS pisze:
a 1,5% w mBanku mo?na dosta? na lokacie 3-dniowej, jak dla kogo? 30 dni
to za d?ugo to ww., zawsze lepiej ni? 0,3% na eMax

U mnie pokazuje, ?e eMax jest na 0,2% a eMaxPlus do 49999,99 PLN na 0,50%.
Ostatnio te? poprzez pasa? mo?na by?o podnie?? eMaxPlus na 1,8%, ale to nie wiem czy oferta dla wszystkich.

Pozdr :)

Ja mia?em mo?liwo?? podwy?szeniaoprocentowania na emax plus do
 1,4%. Nie skorzysta?em, jedynie co to jeszcze ta 3 dniowa si?
 nadaje na niewielkie kwoty. mBank nie nadaje si? do
 lokat.
--
Chcesz zgarn?? premi?? Polecam Ci konto w Banku Millennium.
 Kliknij w link z kodem:https://polecam.bankmill

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-07-22 11:32:42
Autor: Marek
mbank szuka pieniedzy
On Thu, 21 Jul 2016 20:11:41 +0200, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:
tak, a kredyty były na 120% rocznie...i ludzie je brali

Ale co to za argument? Byznesy miały  wtedy nierzadko kilkuset procentowe marże, skoro brali to się im opłacało.
Zresztą zawsze smieszy mnie przywiązywanie wagi do oprocentowania w skali rocznej. Jeśli ja pożyczam na 10 dni 10tys i po tym terminie mam oddac 11tys to z tego, ze rocznie wychodzi duży procent jak kwotowo tylko 10%, to tylko kwestia umowy między biorcą a dawcą.

--
Marek

Data: 2016-07-22 11:48:13
Autor: J.F.
mbank szuka pieniedzy
Użytkownik "Marek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:almarsoft.5548930436681879246@news.neostrada.pl...
[...]

Albo i sie nie oplacalo, a kredyt sie w koncu przedawni, a mercedes zostaje :-)

[...]

Tylko ze biznesowo, to nie pozyczasz na 10 dni. Predzej na rok.

W kraju o w miare stabilnej inflacji i to ma sens, bo np kupisz maszyne na kredyt, odsetki niby wysokie, ale maszyna co miesiac coraz wiecej zarabia.
Tym niemniej cos sie zmieni i sie obudzi z reka w nocniku..

J.

Data: 2016-08-03 08:08:10
Autor: bronek.tallar
mbank szuka pieniedzy
użytkownik RobertS napisał:

tak, a kredyty były na 120% rocznie...i ludzie je brali

Gdzieś tam, kiedyś tam wpłaciłem 500PLNów to musiało być ok. 1996r
po 10 latach było 1500, i tak sobie leży do dnia dzisiejszego.
Ostatnio przysłali - oprocentowanie 0,2%:) Zawsze mam ubaw ubaw jak coś przysyłają.

Data: 2016-09-09 01:35:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank szuka pieniedzy

"RobertS" nmr38q$6v3$1@sunflower.man.poznan.pl

tak, a kredyty były na 120% rocznie...i ludzie je brali

Gdy ktoś (ja chociażby) brał na parę dni i zarabiał
w te parę dni 20% -- RRSO mogła sięgać tysiąca procent.

Im tańszy kredyt, tym rzekomo mniejszy zysk jest konieczny.
Teraz biznesy powinny (biorąc pod uwagę zależność koniunktury
jedynie od %% kredytów) kwitnąć i owocować... Tymczasem stale
słychać o kryzysach...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

mbank szuka pieniedzy