mbank "to nie jest oferta"

Data: 2019-07-15 07:26:17
Autor: z
mbank "to nie jest oferta"
Taką reklamę w radiu słyszałem że mają konto którym można płacić wszystkimi walutami świata bez prowizji...

A potem: "TO NIE JEST OFERTA" przeczytaj słowniczek pojęć i regulamin na fufufu.

Czy coś się zmieniło w przepisach i banki się tak zabezpieczają? Wcześniej tego nie robili.

Czy to jest aż tak wierutna bzdura i KŁAMSTWO że musieli to umieścić żeby nie przegrywać notorycznie w sądach?

Czy to jest żałosne czy BARDZO żałosne czy ZAJEBIŚCIE żałosne ;-)

PS. Jak ja mam mieć jeszcze zaufanie (już i tak jest marne) jak słyszę takie bzdury. Jak mam z nimi robić interesy jak traktują mnie jak debila.
Mają ofertę skierowaną do DEBILI? ;-)

mbank "to nie jest oferta"