mbank - wydruk do pdf, zdefiniowana historia n-operacji

Data: 2015-11-30 11:20:54
Autor: maniek
mbank - wydruk do pdf, zdefiniowana historia n-operacji
Czy w tym "nowym" srajfonowym obecenym beznadziejnym mbanku jest możliwo¶ć wydrukowania sobie do pdf-a wygenerowanej listy wielu operacji z historii wybranych operacji? Czyli definiuję sobie, że interesuj± mnie przelewy od kwoty X do kwoty Y, z ostatnich np. 20 miesięcy.
Najgorsze, że obecny system mtransfer traktuje jako zwykły przelew co mi się nie podoba, bo chciałem wygenerować listę najzwyklejszych przelewów, a nie szybkich płatno¶ci. Dla obecnego systemu czy mtransfer czy zwykły przelew to jedno i to samo...
W starym mbanku robiło się to kilkoma kliknięciami myszy i cała wynikowa lista zdefiniowanych kryteriów wyszukiwania w historii transakcji, wraz ze szczegółami (adresat, nr konta, tytuł operacji) l±dowała jako eleganka tabelka w pdf.
Dzi¶ nie widze nic takiego w tym g... banku, do którego zagl±dam obecnie raz na kilka miesięcy, bo przeniosłem się do innego, a mbank zostawiłem z nadziej±, że może jeszcze wróc± te gimbazowe srajbuki po rozum i wywal± ten g....  ¶limaczy, kobylasty interfejst dla dzieciaków.
Tym bardziej tego nie widzę w wersji mobilnej, z której korzystam na PC, bo z tej domy¶lnej srajfonowej w ogóle się nie da korzystać jak człowiek i wchodzę tylko przez ni± wtedy by obadać czy poszukiwane narzędzie w ogóle jest oferowane w porównaniu do w miarę normalnej, okrojonej wersji mobilnej.

Data: 2015-11-30 11:39:29
Autor: Imka
mbank - wydruk do pdf, zdefiniowana historia n-operacji
Dnia Mon, 30 Nov 2015 11:20:54 +0100, maniek napisał(a):

Czy w tym "nowym" srajfonowym obecenym beznadziejnym mbanku jest możliwość wydrukowania sobie do pdf-a wygenerowanej listy wielu operacji z historii wybranych operacji?

Nie.

Nie tylko Ciebie to boli.
Możesz sobie jedynie popatrzeć na wynik wyszukiwania.

Albo przyciskiem 'Zmień widok' wejść na stary interfejs i wydrukować
historiÄ™ ale tylko wg starych zasad filtrowania.

Innej możliwości NIE MA.

--
Imka

Data: 2015-11-30 11:59:07
Autor: radekp@konto.pl
mbank - wydruk do pdf, zdefiniowana historia n-operacji
Mon, 30 Nov 2015 11:39:29 +0100, w <bwbn4azot62f$.r3bccx2eye6s.dlg@40tude.net>,
Imka <spamtrapimki@gazeta.pl> napisał(-a):

Dnia Mon, 30 Nov 2015 11:20:54 +0100, maniek napisał(a):

> Czy w tym "nowym" srajfonowym obecenym beznadziejnym mbanku jest możliwo¶ć > wydrukowania sobie do pdf-a wygenerowanej listy wielu operacji z historii > wybranych operacji? Nie.

Nie tylko Ciebie to boli.
Możesz sobie jedynie popatrzeć na wynik wyszukiwania.

Ale PrintScreen chyba zadziała? :)

PS. Jeżeli wyniki s± na jednej stronie, to można jeszcze użyć dodatku
ScreenGrab pod FF.

Data: 2015-11-30 12:31:24
Autor: maniek
mbank - wydruk do pdf, zdefiniowana historia n-operacji
Ale PrintScreen chyba zadziała? :)

Taaaa zwłaszcza jak z ostatnich 20 miesięcy operacji jest grubo ponad 60 to na pewno mie¶ci je jedna strona.
W dodatku wygenerowana lista to tylko nagłówki operacji bez szczegółów.
A chodzi o szczegółowy spis w jednym rozdaniu bez potrzeby wchodzenia do każdej operacji z osobna - czyli to co dawał stary, normalny mbank.
Na każd± operację musisz wchodzić z osobna aby podejrzeć jej szczegóły.
Więc nic mi po printscr.

Data: 2015-11-30 12:04:53
Autor: jureq
Dnia Mon, 30 Nov 2015 12:31:24 +0100, maniek napisał(a):

Ale PrintScreen chyba zadziała? :)

Taaaa zwłaszcza jak z ostatnich 20 miesięcy operacji jest grubo ponad 60
to na pewno mieści je jedna strona.
W dodatku wygenerowana lista to tylko nagłówki operacji bez szczegółów.
A chodzi o szczegółowy spis w jednym rozdaniu bez potrzeby wchodzenia do
każdej operacji z osobna - czyli to co dawał stary, normalny mbank.
Na każdą operację musisz wchodzić z osobna aby podejrzeć jej szczegóły.
Więc nic mi po printscr.

A nie lepiej wyeksportować do csv i potem zrobić co trzeba w arkuszu kalkulacyjnym?

Data: 2015-11-30 13:47:16
Autor: Imka
Dnia 30 Nov 2015 12:04:53 GMT, jureq napisał(a):

[...]

Z nowego interfejsu nie ma żadnej możliwości jakiegokolwiek eksportu.
Tylko po zmianie widoku na stary interfejs, gdzie trzeba od nowa
ustawiać parametry wyszukiwania i używać starych filtrów.

Inaczej - korzystając z nowych możliwości filtrowania, wg tagów,
kategorii, etc. - nie da się w jakikolwiek sposób wyeksportować wyników.

--
Imka

Data: 2015-11-30 15:40:51
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Imka" <spamtrapimki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1idp6282mqgq0.16ofazflmqgwu$.dlg40tude.net...

[...]

Normalnym ludziom potrzebne sÄ… gry :).
Tym co potrzebują coś sobie wyeksportować - Podziękujemy.
P.G.

Data: 2015-11-30 07:05:53
Autor: Kris
mbank - wydruk do pdf, zdefiniowana historia n-operacji
W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 15:40:49 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
Normalnym ludziom potrzebne s± gry :).
Tym co potrzebuj± co¶ sobie wyeksportować - Podziękujemy.

Jeszcxze sa inni- ja np.,
Z gier nie korzystam, aczkolwiek ci±gle jakies powiadomienia w systemie mbanku dostaje ze jakas odznaka czy co¶ zdobyta.
ale eksportować też nic nigdy od nichj nie potrzebowałem. A konto tam mam chyba od 1995(?) roku. I hasła od pocz±tku nie zmieniałem;)

Data: 2015-12-01 10:15:41
Autor: Alf/red/
W dniu 30.11.2015 o 16:05, Kris pisze:
A konto tam mam chyba od 1995(?) roku

mBank jako system internetowy powstał w listopadzie 2000. W kontek¶cie eksportu i zmian hasła to chyba nie mówisz o marmurowym BRE/Commerz?

--
Alf/red/

Data: 2015-12-01 03:08:55
Autor: Kris
W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 10:15:42 UTC+1 użytkownik Alf/red/ napisał:
W dniu 30.11.2015 o 16:05, Kris pisze:
> A konto tam mam chyba od 1995(?) roku

mBank jako system internetowy powstał w listopadzie 2000. W kontek¶cie eksportu i zmian hasła to chyba nie mówisz o marmurowym BRE/Commerz?
Może i od 2000. Pewnie mógłbym w historie operacji wej¶ć i zobaczyć.
Od razu internetowe konto miałem nie żadne marmurkowe.
Ok sprawdziłem w historii. Pamięć bywa zawodna
Otwarcie konta 26-10-2005 roku

Data: 2015-11-30 16:27:45
Autor: J.F.
mbank - wydruk do pdf, zdefiniowana historia n-operacji
UĹĽytkownik "Piotr GaĹ‚ka"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:n3hn5f$n5e$1$PiotrGalka@news.chmurka.net...
[...]

No ba - wyeksportuja, sprawdza, potem beda d* zawracac reklamacjami.
A przeciez mamy dla nich taka swietna aplikacje podsumowujaca wydatki.
A w przyszlosci od razu obliczy jaki kredyt jest im zalecany.

J.

Data: 2015-11-30 13:04:22
Autor: radekp@konto.pl
mbank - wydruk do pdf, zdefiniowana historia n-operacji
Mon, 30 Nov 2015 12:31:24 +0100, w
<565c3381$0$25008$b1db1813$a307dbb3@news.astraweb.com>, "maniek" <spam@spam>
napisał(-a):

Taaaa zwłaszcza jak z ostatnich 20 miesięcy operacji jest grubo ponad 60 to na pewno mie¶ci je jedna strona.

No to Screengrab, ale na resztę nie pomoże.

mbank - wydruk do pdf, zdefiniowana historia n-operacji