mbank wygrywa

Data: 2016-02-20 10:46:19
Autor: J.F.
mbank wygrywa
https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/indywidualny/post,6850,mobile-trends-awards-2015-wracamy-z-4-statuetkami.html

Mimo narzekan grupowiczow, mbank zdobywa nagrody za aplikacje mobilna
w Mobile Trends Awards 2015

Nie wiem za co ... ale widac jak sie da, to sie ma :-)

J.

Data: 2016-02-21 17:55:41
Autor: elmer radi radisson
mbank wygrywa
On 2016-02-20 10:46, J.F. wrote:

Mimo narzekan grupowiczow, mbank zdobywa nagrody za aplikacje mobilna
w Mobile Trends Awards 2015

Czy ktos narzekal na aplikacje mobilna? Ja kojarze glownie narzekania
na nowy interfejs webowy systemu transakcyjnego. I tego chyba nikt nie
nagrodzil ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2016-02-22 11:00:19
Autor: J.F.
mbank wygrywa
UĹĽytkownik "elmer radi radisson"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:nacq6i$uv0$2@portraits.wsisiz.edu.pl...
On 2016-02-20 10:46, J.F. wrote:
[...]

A faktycznie.
Aplikacji mobilnej IMO chwalic nie bardzo jest za co - takie tam minimum

I tego chyba nikt nie nagrodzil ;)

A jakzesz nie
https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/post,3222,nowy-mbank-najbardziej-przelomowa-innowacja-na-swiecie.html
https://www.mbank.pl/forum/watek,996564,czas-na-zmiany-wylaczenie-dotychczasowej-wersji-systemu-transakcyjnego,.html

J.

Data: 2016-02-22 12:18:57
Autor: elmer radi radisson
mbank wygrywa
On 2016-02-22 11:00, J.F. wrote:

A jakzesz nie
https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/post,3222,nowy-mbank-najbardziej-przelomowa-innowacja-na-swiecie.html

Ale tu nic nie ma o systemie transakcyjnym, tylko roznych innych wynalazkach typu platnosci przez fejsbuka.

https://www.mbank.pl/forum/watek,996564,czas-na-zmiany-wylaczenie-dotychczasowej-wersji-systemu-transakcyjnego,.html

Tu tez - w istocie mowa byla jedynie o:
"Na konferencji prezentowaliśmy nowy sposób realizacji przelewu oraz platformę rabatową mOkazje"

Zreszta nawet jesli ten system dostalby taka nagrode, to chyba
najwazniejsze sa odczucia z codziennego uzytkowania przez uzytkownikow,
a nie demo z konferencji. A tak, to sa nagrody ktore branza wrecza sobie
nawzajem bijac pione za nowe metody generowania przychodow.

--

memento lorem ipsum

mbank wygrywa