mbank wypowiada umowe na konto firmowe

Data: 2020-07-17 00:45:10
Autor: Dawid Rutkowski
mbank wypowiada umowe na konto firmowe
W dniu piątek, 17 lipca 2020 07:04:53 UTC+2 użytkownik sczy...@gmail.com napisał:
Taka ciekawostka.

Przyslali wypowiedzenie wraz z formularzem gdzie przelac srodki z konta.

W sumie firma juz zlikwidowana a na koncie bylo 28pln ale jednak zamiast wyslac maila czy jakis info wystawic przez interfejs online to sie certola w papier.

A jaki powód wypowiedzenia?
Ktoś ich poinformował, że firma zlikwidowana (np. CEIDG, po sprawdzeniu w US numerów zarejestrowanych kont)? Czy sami na bieżąco sprawdzają?

Dziwne.

Ponoc jakis nowy przepis ich do tego obliguje. Prawda to?

Jak przepis, to pewnie nie nowy - jak zamykali orange finanse (a już rok temu to było) to też dostałem wypowiedzenie na papierze.
Tzn. tam było konto "fizolskie", więc mkże nowy ten przepis jest dla firmowych.

Data: 2020-07-17 08:51:10
Autor: sczygiel
W dniu piątek, 17 lipca 2020 02:45:11 UTC-5 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]

Ktoś ich poinformował, że firma zlikwidowana (np. CEIDG, po sprawdzeniu w US numerów zarejestrowanych kont)? Czy sami na bieżąco sprawdzają?

Ja nie :)
Powod podali taki jak u Liwiusza. Ze nie uzywane. Nie ma wspominki o reżimowym przymuszaniu

Data: 2020-07-23 15:59:52
Autor: Budzik
mbank wypowiada umowe na konto firmowe
Użytkownik Dawid Rutkowski drutkow1@wp.pl ...

[...]

Na bieżaco to chyba nie bo mi tez przysłali na firme która juz kilka lat nie działa.

--
Pozdrawia... Budzik

mbank wypowiada umowe na konto firmowe