mbank z kindlem przebiegły i podstepne jak z wykle

Data: 2012-05-17 21:45:07
Autor: pI
mbank z kindlem przebiegły i podstepne jak z wykle
Tue, 15 May 2012 16:44:29 +0200, na pl.biznes.banki, neoniusz
napisał(a):

Patrze w swoja umowe, ktora wlasnie dzis przyszla a tam przy punciku "promocja i marketing" zakreslone "NIE".

Na 100% we wniosku bylo zaznaczone, ze "TAK", bo tak jest standardowo i tego punktu nie zmienialem.

W projekcie umowy (*.pdf), ktory wyslali do zaakceptowania, w ogole nie bylo tego punktu.

U mnie podobnie. Na bank zaznaczyłem zgodę, a w umowie zakreślona kratka
NIE.

Patrze teraz na inne moje umowy u nich i wszedzie takie zgody sa.

Tu akurat żadnej ostatniej nie mam pod ręką żeby porównać (kiedyś
zresztą był chyba inny wzór), mam same aneksy a tam już tego nie ma.

Na szczescie (podobno!) mozna takiej zgody udzielic przez mlinie. Nie ze mna te numery!  Najpierw nie chcieliscie dac karty a teraz myslicie, ze inaczej sie wywiniecie?

Podobno można, przy czym polegało to na tym że zmieniła się opcja, którą
można by samodzielnie wyklikać po zalogowaniu w Ustawienia i
konfiguracja > Dane i adresy > Zgoda na reklamę spółek BRE Banku SA na
TAK. Mimo, że jak tam dojdę to nie ma żadnej informacji i powoływania
się na ustawę, ale Pani z którą rozmawiałem po przeczytaniu regulaminu
konkursu stwierdziła zapewniała, że to o tę opcję chodzi.

--
pI

Data: 2012-05-17 21:52:45
Autor: neoniusz
W dniu 17.05.2012 21:45, pI pisze:
[...]

U mnie zostala przedwczoraj zalozona dyspozycja w tej sprawie. Dzial wewnetrzny ma zbadac czemu jest rozbieznosc miedzy wnioskiem a tekstem w umowie. I czekam.

[...]

Ja tam mam od dawna zaznaczone TAK...
Jak rozwiaza moja dyspozycje to napisze.

mbank z kindlem przebiegły i podstepne jak z wykle