mbank zaczyna być płatny ?

Data: 2014-06-12 07:08:55
Autor: Karol
mbank zaczyna być płatny ?
Czy ja dobrze widze, że tylko konto mobilne bezie gratis, ale dla
dotychczasowych klientów jest niedostępne ?
widze, że za karte do ekonta 4zł (chyba że operacje >200 zł)
do mobilnego konta karta gratis

Data: 2014-06-12 07:44:51
Autor: jureq
mbank zaczyna być płatny ?
Dnia Thu, 12 Jun 2014 07:08:55 +0200, Karol napisał(a):

za karte do ekonta 4zł (chyba że operacje >200 zł)

Gdzie masz, ĹĽe 200 a nie 100?

Data: 2014-06-12 08:54:14
Autor: WAM
mbank zaczyna być płatny ?
On Thu, 12 Jun 2014 07:08:55 +0200, Karol <k.misiukiewicz@10g.pl>
wrote:

Czy ja dobrze widze, że tylko konto mobilne bezie gratis, ale dla
dotychczasowych klientów jest niedostępne ?
widze, że za karte do ekonta 4zł (chyba że operacje >200 zł)
do mobilnego konta karta gratis
Jak to zaczyna być płatny? Od dłuższego czasu jest. Konto mobilne to
"nowo¶ć" więc chyba powiniene¶ mówić że mbank zaczyna na nowo być
bezpłatny. Oczywi¶cie tylko dla nowych jeleni. Stare łosie musiałyby
zamkn±ć konta (ok 30-40 dni) i otworzyć na nowo (mobilne). Ale jak
otwierać nowe to po co w mbanku? Jak nałapi± zwierzyny w sidła to
opłaty za mobilne też wprowadz±.

WAM
--
www.wpolskichgorach.pl