mbank - zmiana taryfy

Data: 2020-12-08 15:36:45
Autor: Kamil Jońca
mbank - zmiana taryfy

Mbank zmienia taryfę.
Z tego co rozumiem różnicuje opłatę za karty debetowe w zależno¶ci od
taryfy.
Tyle, że tej taryfy nie ma jak sprawdzić  (chyba że na mLinii)

KJ
--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2020-12-08 07:07:07
Autor: Dawid Rutkowski
mbank - zmiana taryfy
wtorek, 8 grudnia 2020 o 15:40:28 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):
Mbank zmienia taryfę. Z tego co rozumiem różnicuje opłatę za karty debetowe w zależno¶ci od taryfy. Tyle, że tej taryfy nie ma jak sprawdzić (chyba że na mLinii)

Rzeczywi¶cie. Miałem napisać, że "u mnie można" - ale napisać mogę tylko, że "u mnie można było".
Teraz "od¶wieżyli widok".

Data: 2020-12-08 17:13:03
Autor: Robert_DF
mbank - zmiana taryfy

Rzeczywi¶cie. Miałem napisać, że "u mnie można" - ale napisać mogę tylko, że "u mnie można było".
Teraz "od¶wieżyli widok".

czy będzie jeszcze jakie¶ konto z bezwzględnie bezpłatn± debetówk±?
nawet intensive musi robić obrót + klikać w mobilkę?

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-12-08 15:49:32
Autor: Andrzej Kłos
mbank - zmiana taryfy
Kamil Jońca pisze:
Mbank zmienia taryfę.
Z tego co rozumiem różnicuje opłatę za karty debetowe w zależno¶ci od
taryfy.
Tyle, że tej taryfy nie ma jak sprawdzić  (chyba że na mLinii)

taryfy czy typu konta?

Jak typ konta to można "zmień typ rachunku" i na następnej stronie podadz± jaki jest aktualnie typ.

Data: 2020-12-08 07:08:06
Autor: Dawid Rutkowski
mbank - zmiana taryfy
wtorek, 8 grudnia 2020 o 15:48:47 UTC+1 Andrzej Kłos napisał(a):
Kamil Jońca pisze:
> [...]
taryfy czy typu konta? Jak typ konta to można "zmień typ rachunku" i na następnej stronie podadz± jaki jest aktualnie typ.

Brawo ;) Jak widać ST mB±ka to wci±ż gra komputerowa.
A "typ rachunku" to od jakiego¶ czasu w pojęciu mB±ka to samo, co "taryfa".

Data: 2020-12-08 16:11:39
Autor: Kamil Jońca
mbank - zmiana taryfy
Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> writes:

[...]
A "typ rachunku" to od jakiego¶ czasu w pojęciu mB±ka to samo, co "taryfa".

Mam wrażenie, że nie do końca, ale też nie mam danych (bo mbank skasował
odpowiednie pole)
KJ

Data: 2020-12-08 07:28:34
Autor: Dawid Rutkowski
mbank - zmiana taryfy
wtorek, 8 grudnia 2020 o 16:14:06 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):
Dawid Rutkowski writes: [...]
> A "typ rachunku" to od jakiego¶ czasu w pojęciu mB±ka to samo, co "taryfa".
Mam wrażenie, że nie do końca, ale też nie mam danych (bo mbank skasował odpowiednie pole)

To spróbuj z tej sztuczki z kliknięciem w "zmień typ rachunku" - rzeczywi¶cie na pojawiaj±cej się li¶cie rozpoczynaj±cej wniosek s± podane te typy czy też taryfy.
No bo typ czy taryfa - jeden pies.
Choć na korzy¶ć "taryfy" przemawia choćby taki twór jak "ekonto izzy" - więc jest to "ekonto" z taryf± "izzy".
Bo może mB±k zmienił definicję "typu" np. na rozróżnienie ROR i kont oszczędno¶ciowych (ale już chyba walutowych nie, to też s± "ekonta") - albo może zawęził typy do eKont i mKont - a z dawnych różnych typów eKonta zrobił różne "taryfy".
Tak czy siak w TOiP nadal jest po staremu.
A w ST typ konta czy też taryfę - w każdym razie to, co różnicuje opłaty m.in. za karty - można nadal sprawdzić, tylko jak to w grze trzeba poszukać ukrytych funkcji albo skorzystać z tips&tricks z usenetu ;>
Bo mB±kowe forum RIP :(

PS.: Jeszcze nie ma nowych debetówek na finał wo¶p - ale dobrze, że t± zmian± taryfy o  tym przypomnieli.

Data: 2020-12-08 16:05:48
Autor: Kamil Jońca
mbank - zmiana taryfy
Andrzej Kłos <andy.klos@wp.pl> writes:

Kamil Jońca pisze:
[...]

Chyba nie do końca, bo w wiadomo¶ci o zmianie
https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/indywidualny/post,9131,podwyzszamy-oplaty-i-prowizje-za-niektore-produkty-i-uslugi.html

jest:
eKonto osobiste, eKonto standard, eKonto, eKonto plus, eKonto m

A np ja mam:
2* ekonto (i mam wrażenie, że oba maj± różne taryfy)
ekonto izzy

KJ