mbankowe zabawy wnioskowe

Data: 2011-01-10 15:35:48
Autor: neoniusz
mbankowe zabawy wnioskowe
Zainspirowany postami na forum mbanku zaczalem sie bawic wnioskami mbanku.
Po odpowiednim ustawieniu przegladarki mozna tam zobaczyc dane, ktore widza np. osoby sprzedajace nam KK.
Widzimy np. "¦rednia skorygowana kwota zasilania rachunku" osobno dla kampani wychodzacych i przychodzacych. Kwota ta, przynajmniej u mnie, jest kilka razy mniejsza dla kampanii przychodzacych. Ja to rozumiem tak, ze jesli ja wnioskuje, to jest mniejsza, ale jesli oni maja kampanie wychodzaca, to biora kwote wyzsza.
A jaki jest na to przepis?
Wchodzimy we wnioski, wypelnij wniosek. Ja probowalem na przykladzie KK. Jestesmy przy "Jeste¶ w systemie składania wniosków.". Trzeba kliknac dalej. Wtedy pojawia sie pierwsze okienko z wyborem czy chcemy przeniesc karte czy wybrac nowa. Wtedy wystarczy, ze zrobimy tak:
W Operze klikamy "Widok", "Styl", "Styl uzytkownika". Wtedy strona sie rozjedzie, ale zobaczymy ciekawe dane.
W Firefoxie wybieramy "Widok", "Styl strony", "Ignoruj style". I tez zaczyna sie magia.

Data: 2011-01-10 14:42:18
Autor: xbartx
mbankowe zabawy wnioskowe
Dnia Mon, 10 Jan 2011 15:35:48 +0100, neoniusz napisał(a):

I tez zaczyna sie magia.

Jak to się mówi tu i ówdzie - niezłe jajca.

--
xbartx

Data: 2011-01-10 06:50:48
Autor: luc
mbankowe zabawy wnioskowe
On 10 Sty, 15:42, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Mon, 10 Jan 2011 15:35:48 +0100, neoniusz napisał(a):

> I tez zaczyna sie magia.

Jak to się mówi tu i ówdzie - niezłe jajca.

Dobre dobre...
W Multi nie zauważyłem takich kwiatków:-(

pzdrwm
luc

Data: 2011-01-10 15:57:18
Autor: neoniusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 11-01-10 15:50, luc pisze:
I tez zaczyna sie magia.

Jak to się mówi tu i ówdzie - niezłe jajca.

Dobre dobre...
W Multi nie zauważyłem takich kwiatków:-(

System mbanku robili chyba jacys studenci.
Nawet roboty google maja dostep do tych danych we wniosku - wystarczy, wpisac w wyszukiwarke jedna z danych, ktore sa domyslnie "ukryte" i wyskocza nam wyniki roznych stron z tymi wnioskami. Kwestia zignorowania domyslnego stylu. Nie mam nic do studentow, ba, dopiero sam skonczylem studia (i nie byla to informatyka, lecz cos duzo bardziej "humanistycznego"), ale powinni sie bardziej postarac, przeciez to jest bank...

Data: 2011-01-10 13:06:47
Autor: szczurwa
mbankowe zabawy wnioskowe
On 10 Sty, 15:42, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Jak to się mówi tu i ówdzie - niezłe jajca.

A i owszem. System mBank-u przez Operę proponuje mi kartę z limitem
5000 PLN. Ten sam system przez Explorera proponuje mi limit karty
37000 PLN. Czy to można jako¶ racjonalnie wyja¶nić ?

Data: 2011-01-10 22:17:15
Autor: Liwiusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 2011-01-10 22:06, szczurwa pisze:
[...]

Oczywi¶cie. Klienci z explorerem s± mniej ryzykowni dla banku niż z Oper±.

Explorera używa ten, kto nie umie zainstalować nic innego. Nie doszuka się zapewne kruczków w umowie. Nie będzie unikał (nie będzie umiał) unikać spłaty. Może czasem spóĽni się z rat± i naliczy się odsetki karne.

itd.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-10 15:56:01
Autor: MarekZ
mbankowe zabawy wnioskowe
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:igf5g4$a45$1@news.onet.pl...
Zainspirowany postami na forum mbanku zaczalem sie bawic wnioskami mbanku.

Ale jaja. Jeste¶ genialny, brawo! :)

Data: 2011-01-10 16:56:39
Autor: neoniusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 11-01-10 15:35, neoniusz pisze:
Po odpowiednim ustawieniu przegladarki mozna tam zobaczyc dane, ktore
widza np. osoby sprzedajace nam KK.

Juz widze, ze ktos sie tym pochwalil na forum mbanku.

http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=965115&t=965115&sr=ld&pn=1&cat=0

Napisalbym tam sam, ale niestety, mbank jest zbyt leniwy i nieogarniety, zeby aktywowac mi konto przez 2 tygodnie.

Data: 2011-01-10 17:00:35
Autor: neoniusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 11-01-10 16:56, neoniusz pisze:
[...]

I w ogole moje watki na pbb sa tam popularne...

http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=965106&t=965106&sr=ld&pn=1&cat=0

Data: 2011-01-10 18:01:02
Autor: JanKo
mbankowe zabawy wnioskowe
Agent neoniusz nadaje:
Napisalbym tam sam, ale niestety, mbank jest zbyt leniwy i
nieogarniety, zeby aktywowac mi konto przez 2 tygodnie.

Aby się zajestrować na forum (niezbędne do pisania) nie musisz być klientem mBanku

Data: 2011-01-10 18:07:10
Autor: neoniusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 11-01-10 18:01, JanKo pisze:
Napisalbym tam sam, ale niestety, mbank jest zbyt leniwy i
nieogarniety, zeby aktywowac mi konto przez 2 tygodnie.

Aby się zajestrować na forum (niezbędne do pisania) nie musisz być
klientem mBanku

Ja to wiem.
Pisze o aktywacji konta na forum. Rejestrowalem sie 20. grudnia i do dzis nie moge sie zalogowac. Tamto konto calkiem zniknelo, bo mam "uzytkownik nie istnieje". Dzis do poludnia staralem sie zalozyc nowe i mam "Konto użytkownika nie zostało aktywowane". Juz tam dzwonilem i niby zlozylem reklamacje. Nie potrafia mi wyjasnic, czemu wciaz nie potrafia aktywowac konta.

Data: 2011-01-10 18:08:51
Autor: JanKo
mbankowe zabawy wnioskowe
Agent neoniusz nadaje:
Ja to wiem.

Wyprzedziłe¶ mnie o 5 sek. ;-)

Data: 2011-01-10 18:07:15
Autor: JanKo
mbankowe zabawy wnioskowe
Agent JanKo nadaje:
Aby się zajestrować na forum (niezbędne do pisania) nie musisz być
klientem mBanku

Upsss... Teraz doczytałem "20 grudnia zarejestrowalem sie na forum mbanku."

Data: 2011-01-10 17:14:23
Autor: Kamil Jońca
mbankowe zabawy wnioskowe
neoniusz <neon@joemonster.org> writes:

Zainspirowany postami na forum mbanku zaczalem sie bawic wnioskami mbanku.
Po odpowiednim ustawieniu przegladarki mozna tam zobaczyc dane, ktore
widza np. osoby sprzedajace nam KK.
[...]
W Firefoxie wybieramy "Widok", "Styl strony", "Ignoruj style". I tez
zaczyna sie magia.

Heh:
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -start-- -- -- -- -- -- ->8-- -
Niedozwolone saldo na rachunku w ci?gu ostatniego miesi?ca (ND_1)  1
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -end-- -- -- -- -- -- -- ->8-- -
Ciekawe co to znaczy bo salda ani razu nie przekroczyłem ...
KJ
--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Samsung Wave to badziewie ...

Data: 2011-01-10 18:00:40
Autor: Liwiusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 2011-01-10 17:14, Kamil Jońca pisze:

[...]

Ja mam "2" i też oczywi¶cie nie przekraczałem.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-10 18:07:33
Autor: neoniusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 11-01-10 18:00, Liwiusz pisze:
[...]

Ja tez mam 2. I tez nie przekraczalem.

Data: 2011-01-10 20:12:38
Autor: mvoicem
mbankowe zabawy wnioskowe
(10.01.2011 18:07), neoniusz wrote:
[...]

Ja mam "1" i nie przekraczałem (wydaje mi się :D). To musi być jaki¶
indeks.

p. m.

Data: 2011-01-10 20:25:52
Autor: Bogdan B.
mbankowe zabawy wnioskowe
A domyśla się ktoś co to jest segment behawioralny?
Mam tam C, cokolwiek to jest.

Data: 2011-01-10 20:31:42
Autor: neoniusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 11-01-10 20:25, Bogdan B. pisze:
A domyśla się ktoś co to jest segment behawioralny?
Mam tam C, cokolwiek to jest.

U mnie jest B...

Data: 2011-01-10 20:38:06
Autor: neoniusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 11-01-10 20:25, Bogdan B. pisze:
A domyśla się ktoś co to jest segment behawioralny?
Mam tam C, cokolwiek to jest.

Jesli sie wypelnia wniosek o Kredyt Odnawialny, to niektore zapisy sa inaczej sformulowane np.

LG_OBC_LG
Obciążenia limitu globalnego - wewnętrzne

KW_BLOK_LG
Kwoty zablokowane innymi wnioskami

Co ciekawe moj "limit globalny" jest obciazony na "500.00". A kwota zablokowana "innymi wnioskami" to "250.00".

Data: 2011-01-10 20:42:43
Autor: neoniusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 11-01-10 20:38, neoniusz pisze:
Co ciekawe moj "limit globalny" jest obciazony na "500.00". A kwota
zablokowana "innymi wnioskami" to "250.00".

UWAZAJCIE
we wniosku o KO jest pozycja:
"ObciÄ…ĹĽenia limitu globalnego w innych bankach (z ostatniego aktualnego raportu BIK)" :D

Data: 2011-01-10 20:49:21
Autor: neoniusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 11-01-10 20:25, Bogdan B. pisze:
A domyśla się ktoś co to jest segment behawioralny?
Mam tam C, cokolwiek to jest.

Zobacz jaka masz "Maksymalna dostępna kwota z systemu behawioralnego" we wniosku o KK zwie sie to "BUDA - B_BEH_ZAPAS_12". U mnie w segmencie B jest 200000.00

Data: 2011-01-11 17:40:38
Autor: radekp@konto.pl
mbankowe zabawy wnioskowe
Mon, 10 Jan 2011 20:49:21 +0100, w <igfns2$8ld$1@news.onet.pl>, neoniusz
<neon@joemonster.org> napisał(-a):

Zobacz jaka masz "Maksymalna dostępna kwota z systemu behawioralnego" we wniosku o KK zwie sie to "BUDA - B_BEH_ZAPAS_12". U mnie w segmencie B jest 200000.00

U mnie w segmencie B jest 0 :).
Ale dla kampanii przych. mam 4 zł, a dla wych. 950 :).

Data: 2011-01-11 13:20:00
Autor: Borys Pogoreło
mbankowe zabawy wnioskowe
Dnia Mon, 10 Jan 2011 20:25:52 +0100, Bogdan B. napisał(a):

A domy¶la się kto¶ co to jest segment behawioralny?
Mam tam C, cokolwiek to jest.

 Pewnie ładniejsza nazwa na "awanturnik" ;-)

 Ja mam "XC", jeszcze bardziej zagadkowo.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-16 23:22:04
Autor: Piotr
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 2011-01-11 13:20, Borys Pogoreło pisze:

  Ja mam "XC", jeszcze bardziej zagadkowo.

eXtremal Cherry eater ;-)

Data: 2011-01-11 01:43:36
Autor: XYZ
mbankowe zabawy wnioskowe
On 10.01.2011 15:35, neoniusz wrote:
Wchodzimy we wnioski, wypelnij wniosek. Ja probowalem na przykladzie KK.
Jestesmy przy "Jesteś w systemie składania wniosków.". Trzeba kliknac
[...]

Jeżeli decyzje, w ramach np. OUP, podejmują jedynie na podstawie danych z przesłanych wniosków, to nawet pola do odczytu można zmodyfikować i przesłać podrasowany wniosek. Ciekawe, ciekawe...

Data: 2011-01-11 17:45:31
Autor: kashmiri
mbankowe zabawy wnioskowe
XYZ <junk@mail.bin> dared to write:
[...]

Jakim narzędziem np.?

k.

Data: 2011-01-11 14:11:06
Autor: XYZ
mbankowe zabawy wnioskowe
On 11.01.2011 13:45, kashmiri wrote:
[...]

JeĹĽeli decyzje, w ramach np. OUP, podejmujÄ… jedynie na podstawie danych
z przesłanych wniosków, to nawet pola do odczytu można zmodyfikować i
przesłać podrasowany wniosek. Ciekawe, ciekawe...

Jakim narzędziem np.?

Np. Firebugiem. Każdym, które udostępnia możliwość wykonania własnego skryptu.

Data: 2011-01-11 17:43:46
Autor: neoniusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 11-01-10 15:35, neoniusz pisze:
Zainspirowany postami na forum mbanku zaczalem sie bawic wnioskami mbanku.

mEkipa wyjasnila, ze to jest "normalne" i wnioski i tak sa pozniej weryfikowane.
I o dziwo! Dzis aktywowano mi tam konto! Jeeeeej!

http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=965115&t=965115&sr=ld&pn=1&cat=0

Data: 2011-01-12 12:46:52
Autor: xbartx
mbankowe zabawy wnioskowe
Dnia Tue, 11 Jan 2011 17:43:46 +0100, neoniusz napisał(a):

mEkipa wyjasnila, ze to jest "normalne" i wnioski i tak sa pozniej
weryfikowane.

Ja mam kolejne skutki mbankowej zabawy wnioskami.
Dzisiaj zadzwoniła Pani (nr zastrzeżony ale mogę zweryfikować jak na mlinii), że kilka dni temu (znaczy wczoraj) zacząłem wypełniać wniosek o kk ale nie dokończyłem i jeżeli chcę, to Pani może mi przedstawić ofertę itd itp.

--
xbartx

Data: 2011-01-12 05:08:45
Autor: luc
mbankowe zabawy wnioskowe
On 12 Sty, 13:46, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

Ja mam kolejne skutki mbankowej zabawy wnioskami.
Dzisiaj zadzwoniła Pani (nr zastrzeżony ale mogę zweryfikować jak na
mlinii), że kilka dni temu (znaczy wczoraj) zacz±łem wypełniać wniosek o
kk ale nie dokończyłem i jeżeli chcę, to Pani może mi przedstawić ofertę
itd itp.

Hehe...
Do mnie też dzwoni±. Ciekawe, czy co¶ dadz±, co by wymtransferować ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2011-01-12 14:10:22
Autor: Liwiusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 2011-01-12 14:08, luc pisze:

Hehe...
Do mnie też dzwoni±. Ciekawe, czy co¶ dadz±, co by wymtransferować ;-)

A na jakim etapie wniosku się zatrzymali¶cie? Po zajrzeniu w opcję "ignoruj style" co¶ wypełniali¶cie i szli¶cie "dalej"?

--
Liwiusz

Data: 2011-01-12 05:48:28
Autor: luc
mbankowe zabawy wnioskowe
On 12 Sty, 14:10, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

A na jakim etapie wniosku się zatrzymali¶cie? Po zajrzeniu w opcję
"ignoruj style" co¶ wypełniali¶cie i szli¶cie "dalej"?

Na pierwszym ekranie, nie chciało mi się nic wypełniać.

pzdrwm
luc

Data: 2011-01-12 15:00:54
Autor: Liwiusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 2011-01-12 14:48, luc pisze:

A na jakim etapie wniosku się zatrzymali¶cie? Po zajrzeniu w opcję
"ignoruj style" co¶ wypełniali¶cie i szli¶cie "dalej"?

Na pierwszym ekranie, nie chciało mi się nic wypełniać.

No to pewnie do kilkudziesięciu osób z .banki oraz z forum mbanku sobie podzwoni± w najbliższych dniach ;)

--
Liwiusz

Data: 2011-01-12 14:51:44
Autor: xbartx
mbankowe zabawy wnioskowe
Dnia Wed, 12 Jan 2011 15:00:54 +0100, Liwiusz napisał(a):

No to pewnie do kilkudziesięciu osób z .banki oraz z forum mbanku sobie
podzwoniÄ… w najbliĹĽszych dniach ;)

Jak nie lepiej. Ja zakablowałem tutaj:

<http://niebezpiecznik.pl/post/mbank-i-ukryte-pola-we-wnioskach-
kredytowych/>

--
xbartx

Data: 2011-01-12 22:21:46
Autor: WAM
mbankowe zabawy wnioskowe
On Wed, 12 Jan 2011 15:00:54 +0100, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

No to pewnie do kilkudziesięciu osób z .banki oraz z forum mbanku sobie podzwoni± w najbliższych dniach ;)
Do mnie chyba nie zadzwonia bo w ukrytych polach znalazlem bardzo
stary numer telefonu do siebie :) Chyba nie maja nowego

WAM

Data: 2011-01-12 13:41:35
Autor: xbartx
mbankowe zabawy wnioskowe
Dnia Wed, 12 Jan 2011 14:10:22 +0100, Liwiusz napisał(a):

A na jakim etapie wniosku się zatrzymaliście? Po zajrzeniu w opcję
"ignoruj style" coś wypełnialiście i szliście "dalej"?

Ja nic nie wypełniałem tylko zaglądnąłem co tam widać. U mnie mBank to prawie martwe konto. Raz na ruski rok jakiś niewielki przelew się pojawi.

--
xbartx

Data: 2011-01-12 19:16:36
Autor: mvoicem
mbankowe zabawy wnioskowe
(12.01.2011 14:10), Liwiusz wrote:
[...]

Ja nic nie wypełniałem, zatrzymałem się na pierwszym kroku. Dzwonili.

Data: 2011-01-12 19:41:00
Autor: Ra
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 2011-01-12 14:10, Liwiusz pisze:
[...]

ja ignoruj style i też dzwonili
ale tylko jak o tym wspomniałem to rozmówca szybko zakończył rozmowę

Data: 2011-01-12 20:13:51
Autor: Bogdan B.
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 2011-01-12 14:10, Liwiusz pisze:

Do mnie też dzwonią. Ciekawe, czy coś dadzą, co by wymtransferować ;-)

A na jakim etapie wniosku się zatrzymaliście? Po zajrzeniu w opcję
"ignoruj style" coś wypełnialiście i szliście "dalej"?

Do mnie nie dzwonią. Ale wyłączyłem zgody na oferty, w tym też tą
niewidocznÄ… w systemie.

Data: 2011-01-13 17:42:55
Autor: SERG
mbankowe zabawy wnioskowe
Nigdy do mnie jeszcze z mBanku nie dzwonili, a tu dzisiaj patrze i dzwoni± z zastrzeżonego.
Facet się przedstawia, bla bla bla i mówi że dzwoni zwi±zku z tym iż 3 dni temu wypełniałem wniosek o KK.
Zaczyna mnie wypytywać usilnie dlaczego przerwałem składanie wniosku. Odczepił się dopiero gdy mu powiedziałem, że składałem tylko po to , aby zobaczyć buga z wy¶wietlaniem styli :)

Data: 2011-01-12 14:08:28
Autor: Liwiusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 2011-01-12 13:46, xbartx pisze:
[...]

Mogłeś się od razu spytać co oznaczają te typy behawioralne :)

--
Liwiusz

Data: 2011-01-12 16:48:59
Autor: neoniusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 11-01-12 14:08, Liwiusz pisze:
Mogłeś się od razu spytać co oznaczają te typy behawioralne :)

To sa po prostu odpowiednie segmenty rynku. W aliorze najwiekszy jest segment (typ/segment behawioralny) tzw. masowy itp. Wiem jak to jest podzielone i nazwane w aliorze, ale mbank to nazwal dosc enigmatycznie - A, B, C i jeszcze ktos pisal wyzej, ze ma XC. Glownie chodzi o wplywy, wydatki, szeroko pojeta "pozycje spoleczna".

Data: 2011-01-12 20:11:36
Autor: Bogdan B.
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 2011-01-12 16:48, neoniusz pisze:

[...]

To ja wiem.
Ciekaw jestem natomiast jestem, do jakiej szuflady mBank mnie wrzuca ;-)

Data: 2011-01-12 20:21:51
Autor: neoniusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 11-01-12 20:11, Bogdan B. pisze:
[...]

Z tego co wyczytalem i wnioskuje, to C ma przyznawany najnizszy limit globalny ;)

Data: 2011-01-15 03:24:21
Autor: Borys Pogoreło
mbankowe zabawy wnioskowe
Dnia Wed, 12 Jan 2011 20:21:51 +0100, neoniusz napisał(a):

To ja wiem.
Ciekaw jestem natomiast jestem, do jakiej szuflady mBank mnie wrzuca ;-)

Z tego co wyczytalem i wnioskuje, to C ma przyznawany najnizszy limit globalny ;)

 Ejże, niech kto¶ wyja¶ni ten mój "XC". Bo się z tym aż dziwnie czuję :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-15 08:32:23
Autor: Bogdan B.
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 2011-01-15 03:24, Borys Pogoreło pisze:
[...]

Myślę że to też jakby C, tylko bardziej ;-)

Data: 2011-01-15 10:31:57
Autor: XYZ
mbankowe zabawy wnioskowe
On 15.01.2011 08:32, Bogdan B. wrote:
W dniu 2011-01-15 03:24, Borys Pogoreło pisze:
Dnia Wed, 12 Jan 2011 20:21:51 +0100, neoniusz napisał(a):

To ja wiem.
Ciekaw jestem natomiast jestem, do jakiej szuflady mBank mnie wrzuca
;-)

Z tego co wyczytalem i wnioskuje, to C ma przyznawany najnizszy limit
globalny ;)

Ejże, niech ktoś wyjaśni ten mój "XC". Bo się z tym aż dziwnie czuję :)

Myślę że to też jakby C, tylko bardziej ;-)
Po prostu Xtra Ciułacz ;)

Data: 2011-01-12 16:43:31
Autor: neoniusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 11-01-12 13:46, xbartx pisze:
[...]

Do mnie tez dzwonia jak tylko sprobuje zaczac wypelniac wniosek. I to od zawsze. Kiedys na probe wlaczylem wniosek o ubezpieczenie OC, karte, KO i za kazdym razem dzwoni jakis nagabywacz.

Data: 2011-01-12 19:32:54
Autor: mvoicem
mbankowe zabawy wnioskowe
(12.01.2011 16:43), neoniusz wrote:
[...]

Hmm, skoro to tak działa automatycznie, to może byłby to sposób na
"nałapanie" minut w jakiejś taryfie która to umożliwia :)

p. m.

Data: 2011-01-12 22:17:46
Autor: Wemif
mbankowe zabawy wnioskowe
neoniusz <neon@joemonster.org> wrote:

Dzisiaj zadzwoniła Pani (nr zastrzeżony ale mogę zweryfikować jak na
mlinii), że kilka dni temu (znaczy wczoraj) zacz±łem wypełniać wniosek o

To widac na telefon z blokowaniem numerow zastrzezonych nie potrafi mbank
dzwonic, bo do mnie nie dzwonil.

a.

Data: 2011-01-13 06:26:46
Autor: Michal Tyrala
mbankowe zabawy wnioskowe
On Wed, 12 Jan 2011 22:17:46 +0000 (UTC), Wemif wrote:

 To widac na telefon z blokowaniem numerow zastrzezonych nie potrafi mbank
 dzwonic, bo do mnie nie dzwonil.

Tez mam ACR wlaczone. Mi Multi napisal (wiadomoscia w sys.  transakcyjnym)
ze mam nieaktualne dane i zebym poprawil :))

Moze tam wierchuszka jeszcze nie zapalapala, ze numery bez prezentacji
mozna z automatu odwalac?

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2011-01-15 03:17:03
Autor: Borys Pogoreło
mbankowe zabawy wnioskowe
Dnia Wed, 12 Jan 2011 16:43:31 +0100, neoniusz napisał(a):

Do mnie tez dzwonia jak tylko sprobuje zaczac wypelniac wniosek. I to od zawsze. Kiedys na probe wlaczylem wniosek o ubezpieczenie OC, karte, KO i za kazdym razem dzwoni jakis nagabywacz.

 Hmm, to może być wyja¶nienie dlaczego w końcu ęBank się obudził i kto¶ się
raczył skontaktować w sprawie mojego wniosku o kartę. Bo tak to dostałem
tylko informację z automatu i na tym się skończyło ich zainteresowanie mn±
- brak było nawet informacji komu cał± makulaturę dostarczyć.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-13 10:16:13
Autor: neoniusz
mbankowe zabawy wnioskowe
[...]

O ukrytych polach napisalo dzis nawet Metro (storna 5), kopiujac informacje z niebezpiecznika ;)

Data: 2011-01-13 09:23:05
Autor: xbartx
mbankowe zabawy wnioskowe
Dnia Thu, 13 Jan 2011 10:16:13 +0100, neoniusz napisał(a):

O ukrytych polach napisalo dzis nawet Metro (storna 5), kopiujac
informacje z niebezpiecznika ;)

No to teraz już na pewno żadnej kk nawet z limitem 10 pln od nich nie dostaniesz he he. Chociaż z drugiej strony jakby nie patrzeć reklama jest i w gazetach nawet napisali.

--
xbartx

Data: 2011-01-13 10:33:09
Autor: neoniusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 11-01-13 10:23, xbartx pisze:
O ukrytych polach napisalo dzis nawet Metro (storna 5), kopiujac
informacje z niebezpiecznika ;)

No to teraz juĹĽ na pewno ĹĽadnej kk nawet z limitem 10 pln od nich nie
dostaniesz he he. Chociaż z drugiej strony jakby nie patrzeć reklama jest
i w gazetach nawet napisali.

Mam nadzieje, ze oni nie czaja, ze ja to ja :)))

Data: 2011-01-13 09:41:04
Autor: xbartx
mbankowe zabawy wnioskowe
Dnia Thu, 13 Jan 2011 10:33:09 +0100, neoniusz napisał(a):

Mam nadzieje, ze oni nie czaja, ze ja to ja :)))

Te Twoje utyskiwania na foruma mBanku - po tym Cię znajdą, albo już jesteś na gablotce "Tych klientów nie obsługujemy".

--
xbartx

Data: 2011-01-13 10:45:53
Autor: neoniusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 11-01-13 10:41, xbartx pisze:
Mam nadzieje, ze oni nie czaja, ze ja to ja :)))

Te Twoje utyskiwania na foruma mBanku - po tym CiÄ™ znajdÄ…, albo juĹĽ
jesteś na gablotce "Tych klientów nie obsługujemy".

Moze zaproponuja mi robote za 20 tys miesiecznie ;)
Teraz tylko czekam, zeby jakis tygodnik o tym napisal i bedzie pozamiatane.
Chyba jednak mnie obsluguja wciaz, bo wlasnie dzwonil gosc z mpunktu zebym przyszedl podpisac umowe w koncu. Moze na miejscu mnie nie zje! :)

Data: 2011-01-13 11:14:58
Autor: zlotowinfo
mbankowe zabawy wnioskowe
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:igmhbg$3p4$4inews.gazeta.pl...
[...]

e tam, ja zrzędzę ile moge a i tak podwyższyli mi limit na KK 2,5x z pół roku temu
ktory się przydał do bluecasha, niestety z małym zatargiem opisanym na forum mbanku w kk

Data: 2011-01-15 03:18:12
Autor: Borys Pogoreło
mbankowe zabawy wnioskowe
Dnia Thu, 13 Jan 2011 09:41:04 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Mam nadzieje, ze oni nie czaja, ze ja to ja :)))

Te Twoje utyskiwania na foruma mBanku - po tym Cię znajd±, albo już jeste¶ na gablotce "Tych klientów nie obsługujemy".

 Albo w segmencie behawioralnym "Z" ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-16 20:40:22
Autor: neoniusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 11-01-15 03:18, Borys Pogoreło pisze:
Mam nadzieje, ze oni nie czaja, ze ja to ja :)))

Te Twoje utyskiwania na foruma mBanku - po tym Cię znajd±, albo już
jeste¶ na gablotce "Tych klientów nie obsługujemy".

  Albo w segmencie behawioralnym "Z" ;)

Przerzucili mnie po ostatnich akcjach z B do XC... ;) Nie wiem czy to zle czy dobrze.

Data: 2011-01-16 21:22:52
Autor: Borys Pogoreło
mbankowe zabawy wnioskowe
Dnia Sun, 16 Jan 2011 20:40:22 +0100, neoniusz napisał(a):

  Albo w segmencie behawioralnym "Z" ;)

Przerzucili mnie po ostatnich akcjach z B do XC... ;) Nie wiem czy to zle czy dobrze.

 Przynajmniej nie będę się czuć osamotniony ;)
 Podpytam w ich centrum kredytowym przy okazji.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-15 16:53:46
Autor: Rafał Grzelak
mbankowe zabawy wnioskowe
On Thu, 13 Jan 2011 10:16:13 +0100, neoniusz wrote:

[...]

Opisy pól już 'zniknęli'. Nie ma lekko. :]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-01-15 17:49:59
Autor: Borys Pogoreło
mbankowe zabawy wnioskowe
Dnia Sat, 15 Jan 2011 16:53:46 +0100, Rafał Grzelak napisał(a):

O ukrytych polach napisalo dzis nawet Metro (storna 5), kopiujac informacje z niebezpiecznika ;)

Opisy pól już 'zniknęli'. Nie ma lekko. :]

 No i zepsuli zabawę.

 Ciekawe kiedy kto¶ inteligentny inaczej popędzi z "odkryciem" przelewów z
KK BRE do jakiej¶ gazety.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-15 18:36:34
Autor: Piotr
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 2011-01-15 17:49, Borys Pogoreło pisze:

  Ciekawe kiedy kto¶ inteligentny inaczej popędzi z "odkryciem" przelewów z
KK BRE do jakiej¶ gazety.

My¶lę że nawet jak popędzi to niekoniecznie z tego zrezygnuj±. W końcu to jedyny powód dla którego "zjadacze wi¶ni" jeszcze masowo nie likwiduj± ogólnie rzecz bior±c badziewnych kont i kart w mBanku. Więc może to być nawet celowy bonus żeby zatrzymać trochę klientów.

pozdrawiam

mbankowe zabawy wnioskowe