mbankowe zabawy wnioskowe

Data: 2011-01-10 14:42:18
Autor: xbartx
mbankowe zabawy wnioskowe
Dnia Mon, 10 Jan 2011 15:35:48 +0100, neoniusz napisał(a):

I tez zaczyna sie magia.

Jak to się mówi tu i ówdzie - niezłe jajca.

--
xbartx

Data: 2011-01-10 06:50:48
Autor: luc
mbankowe zabawy wnioskowe
On 10 Sty, 15:42, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Mon, 10 Jan 2011 15:35:48 +0100, neoniusz napisał(a):

> I tez zaczyna sie magia.

Jak to się mówi tu i ówdzie - niezłe jajca.

Dobre dobre...
W Multi nie zauważyłem takich kwiatków:-(

pzdrwm
luc

Data: 2011-01-10 15:57:18
Autor: neoniusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 11-01-10 15:50, luc pisze:
I tez zaczyna sie magia.

Jak to się mówi tu i ówdzie - niezłe jajca.

Dobre dobre...
W Multi nie zauważyłem takich kwiatków:-(

System mbanku robili chyba jacys studenci.
Nawet roboty google maja dostep do tych danych we wniosku - wystarczy, wpisac w wyszukiwarke jedna z danych, ktore sa domyslnie "ukryte" i wyskocza nam wyniki roznych stron z tymi wnioskami. Kwestia zignorowania domyslnego stylu. Nie mam nic do studentow, ba, dopiero sam skonczylem studia (i nie byla to informatyka, lecz cos duzo bardziej "humanistycznego"), ale powinni sie bardziej postarac, przeciez to jest bank...

Data: 2011-01-10 13:06:47
Autor: szczurwa
mbankowe zabawy wnioskowe
On 10 Sty, 15:42, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Jak to się mówi tu i ówdzie - niezłe jajca.

A i owszem. System mBank-u przez Operę proponuje mi kartę z limitem
5000 PLN. Ten sam system przez Explorera proponuje mi limit karty
37000 PLN. Czy to można jakoś racjonalnie wyjaśnić ?

Data: 2011-01-10 22:17:15
Autor: Liwiusz
mbankowe zabawy wnioskowe
W dniu 2011-01-10 22:06, szczurwa pisze:
[...]

Oczywiście. Klienci z explorerem są mniej ryzykowni dla banku niż z Operą.

Explorera używa ten, kto nie umie zainstalować nic innego. Nie doszuka się zapewne kruczków w umowie. Nie będzie unikał (nie będzie umiał) unikać spłaty. Może czasem spóźni się z ratą i naliczy się odsetki karne.

itd.

--
Liwiusz

mbankowe zabawy wnioskowe