mbankowi dupozawracacze

Data: 2012-03-16 20:20:56
Autor: zlotowinfo
mbankowi dupozawracacze
dziś nagle, jak nigdy mbank zadzwonił do mojej mamy
która używa konta może raz na miesiąc
z informacją że konto nie będzie dostępne
a do mnie gdzie aktywnie używam, nie zadzwonili

tak sobie myślę może po wieku do ludzi dzwonią

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-03-18 19:31:08
Autor: Robert Tomasik
mbankowi dupozawracacze
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:jk03qg$nvb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Może im zależało, by wszyscy wiedzieli. mama raz na miesiąc używa, to mogłaby nei zauważyć. Ty często, to doszli do wniosku, ze sam sie dowiesz :-)

Data: 2012-03-18 20:41:35
Autor: zlotowinfo
mbankowi dupozawracacze
Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jk59nq$8ls$1inews.gazeta.pl...
[...]

mama dzwoni, nie wie o co chodzi, nic z tego nie rozumie
konto "używa" tylko przeze mnie

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-03-18 21:37:00
Autor: Robert Tomasik
mbankowi dupozawracacze
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:jk5dpb$8c3$1inews.gazeta.pl...

mama dzwoni, nie wie o co chodzi, nic z tego nie rozumie
konto "używa" tylko przeze mnie

Ja żartowałem, więc nie oczekuj konstruktywnej odpowiedzi. Może po prostu dzwonili kolejno, a zanim na Ciebie wypadło, to usterkę usunęli?

mbankowi dupozawracacze