measy

Data: 2013-10-08 14:41:29
Autor: pawell32
measy
Witam wszystkich.

chciałbym zapytać czy ktoś z Was używa dongla hdmi Measy lub podobnego.
jest tego sporo na rynku, wybrałem dla kolegi właśnie
tego U2A, lecz wi-fi ma strasznie słabe.
pierwszy egzemplarz odesłałem, bo w ogóle miał problem z połączeniem,
drugi, jak jest blisko routera to w miarÄ™ spoko, ale mimo
dwurdzeniowego procka działa sporo wolniej niż mój telewizor.
jak macie jakieś doświadczenie to proszę o uwagi.

--
pawell32

Data: 2013-10-09 17:18:40
Autor: Witek 'mixol'