meble ogrodowe

Data: 2009-08-03 00:11:41
Autor: Zbyszek
meble ogrodowe
czy impregnowana sosna to znosny material na krzesla i stoly czy lepiej  cos innego kupic?

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-08-03 05:03:58
Autor: ZbyszekZ
meble ogrodowe
On 3 Aug, 00:11, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
czy impregnowana sosna to znosny material na krzesla i stoly czy lepiej
cos innego kupic?

Jeśli będziesz chronił przed słońcem, deszczem, wiatrem i mrozem to
OK. Ale jeśli by miały stać w ogrodzie to lepiej coś innego.

--
ZZ@private

Data: 2009-08-03 20:38:10
Autor: Zbyszek
meble ogrodowe
Dnia 03-08-2009 o 14:03:58 ZbyszekZ <zbyszekz@gmail.com> napisał(a):

[...]

hm , teak czy co ? troche moge chronic ale nie mam miejsca na to wewnatrz.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-08-03 23:28:52
Autor: ZbyszekZ
meble ogrodowe
On 3 Aug, 20:38, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
Dnia 03-08-2009 o 14:03:58 ZbyszekZ <zbysz...@gmail.com> napisał(a):

> Jeśli będziesz chronił przed słońcem, deszczem, wiatrem i mrozem to
> OK. Ale jeśli by miały stać w ogrodzie to lepiej coś innego.

hm , teak czy co ? troche moge chronic ale nie mam miejsca na to wewnatrz..

Jeśli nie masz nawet miejsca na zimię to zapomnij o jakimkolwiek
drewnie albo przygotuj się na coroczną renowację (puszka przyzwoitego
lakieru 50zł, starcza na jedną dużą ławkę).
U mnie stały meble z teaku właśnie i po 3 zimach były do wywalenia.
Teraz mam ławkę sosnową, ale chowam wczesną jesienią do piwnicy, a
stoi pod zadaszeniem.

--
ZZ@private

meble ogrodowe