Data: 2011-06-11 21:02:06 | |
Autor: jarek d. | |
mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach | |
Michał Gut wrote:
walcze juz ze swoim starszym kropasem ze 2 tygodnie albo i lepiej... Dżizas. Mam w puntolocie do wymiany szczęki hamulcowe i linkę ręcznego. Napisz, że jesteś wyjątkiem potwierdzającym regułę. Pliiiiissss ;P jarek d. |
|
Data: 2011-06-11 21:57:27 | |
Autor: Michał Gut | |
mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach | |
Dżizas. Mam w puntolocie do wymiany szczęki hamulcowe i linkę ręcznego. szczeki i linka to pryszcz powinien byc dla ciebie:) |
|
Data: 2011-06-11 22:07:38 | |
Autor: jarek d. | |
mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach | |
jarek d.Michał Gut wrote:
Dżizas. Mam w puntolocie do wymiany szczęki hamulcowe i linkę No proszę. Można bezinteresownie poprawić bliźniemu humor przy sobocie ;) jarek d. |
|
Data: 2011-06-11 22:12:15 | |
Autor: Michał Gut | |
mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach | |
No proszę. Można bezinteresownie poprawić bliźniemu humor przy sobocie ;) :) a ktore szczeki i ile przebiegu na obecnych? |
|
Data: 2011-06-11 22:14:43 | |
Autor: jarek d. | |
mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach | |
Michał Gut wrote:
No proszę. Można bezinteresownie poprawić bliźniemu humor przy Fabryczne, 160 tys. jarek d. |
|
Data: 2011-06-11 22:19:56 | |
Autor: Michał Gut | |
mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach | |
:) bardziej mi chodzilo o to czy tylne okladziny bebnow czy przednie okladziny tarcz:) ale jak 160kkm przejechales to raczej o bebny ci chodzi. rada: od razu kup bebny, nowy zestaw montazowy(sprezynki zapinki itd) i wymieniaj to w kupie. |
|
Data: 2011-06-11 22:44:28 | |
Autor: jarek d. | |
mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach | |
Michał Gut wrote:
:) Zdecydowanie o bębny :) No weź przestań. Przypominam, że dzisiaj poprawiasz humor przy sobocie ;P jarek d. |
|
Data: 2011-06-12 02:25:06 | |
Autor: Michał Gut | |
mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach | |
bebny na allu lataja niedrogo. a jak wymienisz od razu to bedziesz mial spokoj. i tak musisz beben sciagnac i tak:) a jak zalozysz nowy to nie bedziesz mial jazd z nierownomiernymi i lipnymi hamulcami z powodu rantu jaki sie tworzy od szczek. |
|
Data: 2011-06-11 23:15:36 | |
Autor: venioo | |
mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach | |
W dniu 2011-06-11 21:57, Michał Gut pisze:
Dżizas. Mam w puntolocie do wymiany szczęki hamulcowe i linkę ręcznego. byle ten pryszcz nie okazal sie wrzodem na d... ;) -- venioo GG:198909 http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2086 |
|
Data: 2011-06-12 02:26:04 | |
Autor: Michał Gut | |
mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach | |
szczeki i linka to pryszcz powinien byc dla ciebie:) wspominalem juz ze wymiana tarcz/klockow i amortyzatora to pryszcz dla mnie? ;) przynajmniej na poczatku byla pryszczenm:) |
|
Data: 2011-06-11 22:51:59 | |
Autor: P_ablo | |
mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach | |
Użytkownik "jarek d." <dumanski@wytnijto.tlen.pl> napisał w wiadomości news:it0e3k$uuc$1news.onet.pl...
Za wczasu kup juz nowy silnik... ;) -- Picasso |