mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach

Data: 2011-06-11 21:02:06
Autor: jarek d.
mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
Michał Gut wrote:
walcze juz ze swoim starszym kropasem ze 2 tygodnie albo i lepiej...

Dżizas. Mam w puntolocie do wymiany szczęki hamulcowe i linkę ręcznego.
Napisz, że jesteś wyjątkiem potwierdzającym regułę. Pliiiiissss ;P

jarek d.

Data: 2011-06-11 21:57:27
Autor: Michał Gut
mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
Dżizas. Mam w puntolocie do wymiany szczęki hamulcowe i linkę ręcznego.
Napisz, że jesteś wyjątkiem potwierdzającym regułę. Pliiiiissss ;P

szczeki i linka to pryszcz powinien byc dla ciebie:)

Data: 2011-06-11 22:07:38
Autor: jarek d.
jarek d.Michał Gut wrote:
Dżizas. Mam w puntolocie do wymiany szczęki hamulcowe i linkę
ręcznego. Napisz, że jesteś wyjątkiem potwierdzającym regułę.
Pliiiiissss ;P

szczeki i linka to pryszcz powinien byc dla ciebie:)

No proszę. Można bezinteresownie poprawić bliźniemu humor przy sobocie ;)

jarek d.

Data: 2011-06-11 22:12:15
Autor: Michał Gut
mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
No proszę. Można bezinteresownie poprawić bliźniemu humor przy sobocie ;)

:)
a ktore szczeki i ile przebiegu na obecnych?

Data: 2011-06-11 22:14:43
Autor: jarek d.
Michał Gut wrote:
No proszę. Można bezinteresownie poprawić bliźniemu humor przy
sobocie ;)

:)
a ktore szczeki i ile przebiegu na obecnych?

Fabryczne, 160 tys.

jarek d.

Data: 2011-06-11 22:19:56
Autor: Michał Gut
mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
:)
a ktore szczeki i ile przebiegu na obecnych?

Fabryczne, 160 tys.

bardziej mi chodzilo o to czy tylne okladziny bebnow czy przednie okladziny tarcz:)
ale jak 160kkm przejechales to raczej o bebny ci chodzi.

rada:
od razu kup bebny, nowy zestaw montazowy(sprezynki zapinki itd) i wymieniaj to w kupie.

Data: 2011-06-11 22:44:28
Autor: jarek d.
mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
Michał Gut wrote:
:)
[...]

Zdecydowanie o bębny :)
No weź przestań. Przypominam, że dzisiaj poprawiasz humor przy sobocie ;P

jarek d.

Data: 2011-06-12 02:25:06
Autor: Michał Gut
mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach

Zdecydowanie o bębny :)
No weź przestań. Przypominam, że dzisiaj poprawiasz humor przy sobocie ;P

bebny na allu lataja niedrogo. a jak wymienisz od razu to bedziesz mial spokoj. i tak musisz beben sciagnac i tak:)
a jak zalozysz nowy to nie bedziesz mial jazd z nierownomiernymi i lipnymi hamulcami z powodu rantu jaki sie tworzy od szczek.

Data: 2011-06-11 23:15:36
Autor: venioo
W dniu 2011-06-11 21:57, Michał Gut pisze:
Dżizas. Mam w puntolocie do wymiany szczęki hamulcowe i linkę ręcznego.
Napisz, że jesteś wyjątkiem potwierdzającym regułę. Pliiiiissss ;P

szczeki i linka to pryszcz powinien byc dla ciebie:)

byle ten pryszcz nie okazal sie wrzodem na d... ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-06-12 02:26:04
Autor: Michał Gut
mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
szczeki i linka to pryszcz powinien byc dla ciebie:)

byle ten pryszcz nie okazal sie wrzodem na d... ;)

wspominalem juz ze wymiana tarcz/klockow i amortyzatora to pryszcz dla mnie? ;)
przynajmniej na poczatku byla pryszczenm:)

Data: 2011-06-11 22:51:59
Autor: P_ablo
Użytkownik "jarek d." <dumanski@wytnijto.tlen.pl> napisał w wiadomości news:it0e3k$uuc$1news.onet.pl...

Dżizas. Mam w puntolocie do wymiany szczęki hamulcowe i linkę ręcznego.
Napisz, że jesteś wyjątkiem potwierdzającym regułę. Pliiiiissss ;P

Za wczasu kup juz nowy silnik... ;)

--
Picasso

mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach