mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach

Data: 2011-06-11 20:26:50
Autor: Hants
mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
"Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> wrote in message news:it0brf$g62$1portraits.wsisiz.edu.pl...

Moje wkurzenie na mechanikow wynika stad ze czego sie nie dotkne w obu samochodach to znajduje partactwa.

To doświadczenie nauczy Cie kultury technicznej ( wnioskuję, ze nie masz zbyt wielkiego doswiadczenia) i zaprocentuje w przyszlosci. Jesli nie pełnym garazem narzędzi i częsci - to gigantycznymi oszczędnościami w warsztatach.

Co do szybkiej wymiany osłon półosi - polecam to:
http://www.tinyurl.pl/?FrgzdlOH

Data: 2011-06-11 22:07:14
Autor: Michał Gut
[...]
oszczednosci sa zjadane przez budowanie zaplecza. narzedzia,sciagacze, klucze, 50 metrow wezyka do odpowietrzania hamulcow;) itd.
pozniej to zaprocentuje z pewnoscia. narazie procentuje to tym ze wydalem tyle co przy wymianie amortyzatorow czy tarcz w warsztacie a bedzie nowe 'pol samochodu'.
a kultury technicznej mnie to nie nauczy - jakies tam podejscie wynika chocby z faktu bycia amatorem. jak nie mam pewnosci czy kondycja jest wystarczajaco dobra - wymieniam:)

Co do szybkiej wymiany osłon półosi - polecam to:
http://www.tinyurl.pl/?FrgzdlOH

patent ciekawy ale 1) jak na moj gust to moze uszkodzic oslone 2) do wsadzenia smaru do przegubu wypadaloby umyc ze starego z piachem itd. bez wyjecia nie da sie:) 3) jak juz wiem jak zdjac przegub to operacja zdjecia go zajmie mi ok 30 sekund z czego 15 zajmie mi oczysczenie przegubu ze smaru zeby pierscien zobaczyc:) no i cena:) ja za oslone z opaskami i smarem (i nawet bylo go za duzo) zaplacilem bodajze 12pln:)

mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach