mechaniczne avidy w wersji road

Data: 2010-10-13 10:08:39
Autor: ...::QRT::...
mechaniczne avidy w wersji road
Sram ma w swojej ofercie mechaniczne avidy w wersji road. Teoretycznie i
praktycznie winno to działać bez problemów ja klamkami/klamkomanetkami
canti. Ktoś to kiedyś przerabiał? czy siła hamowania w takim wypadku była by taka
sama ja w wypadku wersji mountain z klamkami v-brake? Spotkał sie ktoś z
taką konfiguracją.  Używam starych rowerów z klamkomanetkami po canti i kiełkuje mi w głowie
taki upgrade, aczkolwiek ze wzgledu na ramę sadzę ze raczej nigdy sie do
tego nie posunę więc pytanie czysto teoretyczne :)

mechaniczne avidy w wersji road