mechanik Triumph

Data: 2012-07-04 23:50:24
Autor: PMG
mechanik Triumph
Witam,

czy możecie polecić jakiego¶ ogarniętego mechanika od Triumpha? Najchętniej Warszawa lub okolice. Je¶li tak, to poprosiłbym o namiar.

Liberty okazało się niewystarczaj±co ogarnięte

Dzięki

Data: 2012-07-06 13:39:15
Autor: inż. Mamoń
mechanik Triumph
PMG wrote:
Witam,

czy możecie polecić jakiego¶ ogarniętego mechanika od Triumpha?
Najchętniej Warszawa lub okolice. Je¶li tak, to poprosiłbym o namiar.

Liberty okazało się niewystarczaj±co ogarnięte

Booster, ul. Brygadzistow, Katowice - ponoc sa najlepiej ogarnieci

inż. Mamoń
GSF1200S K1

Data: 2012-09-26 15:16:54
Autor: zuzka600f
mechanik Triumph
  Czesc :)

On Friday, July 6, 2012 1:39:15 PM UTC+2, inż. Mamoń wrote:
PMG wrote:

> czy możecie polecić jakiego¶ ogarniętego mechanika od Triumpha?

> Najchętniej Warszawa lub okolice. Je¶li tak, to poprosiłbym o namiar.
> Liberty okazało się niewystarczaj±co ogarnięte

z calym szacunkiem omijam z daleka ten znak ;)

Booster, ul. Brygadzistow, Katowice - ponoc sa najlepiej ogarnieci

Dobrze prawi - jak w okolicach Wawy i w Polsce, to najlepsze znane mi miejsce. Od czasu kupna Sprinta i doswiadczen z firma z 'wolnoscia' w nazwie (w kilku lokalizacjach) ganiam tylko do nich. To juz bedzie pewnie z 5 latek ;)

  Pozdrawiam :)
  Tomek

Data: 2012-09-27 00:25:50
Autor: Akarm
mechanik Triumph
W dniu 2012-09-27 00:16, zuzka600f@o2.pl pisze:

czy możecie polecić jakiego¶ ogarniętego mechanika od Triumpha?

Najchętniej Warszawa lub okolice. Je¶li tak, to poprosiłbym o namiar.

Booster, ul. Brygadzistow, Katowice - ponoc sa najlepiej ogarnieci

A Motostodoła w Jedwabnem?

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-09-27 09:27:27
Autor: Magic
mechanik Triumph
W dniu 2012-09-27 00:25, Akarm pisze:
[...]

Kurde, ale se nazwe wybrali ...

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800.

Data: 2012-09-27 10:44:00
Autor: Kuczu
mechanik Triumph
W dniu 2012-09-27 09:27, Magic pisze:
W dniu 2012-09-27 00:25, Akarm pisze:
W dniu 2012-09-27 00:16, zuzka600f@o2.pl pisze:

czy możecie polecić jakiegoś ogarniętego mechanika od Triumpha?

Najchętniej Warszawa lub okolice. Jeśli tak, to poprosiłbym o namiar.

Booster, ul. Brygadzistow, Katowice - ponoc sa najlepiej ogarnieci

A Motostodoła w Jedwabnem?

Kurde, ale se nazwe wybrali ...

Akurat pod ta nazwa funkcjonuja juz od wielu lat. i nie jest to oficjalny serwis a raczej grupa pasjonatow zajmujacych sie przede wszystkim sprowadzaniem motocykli zza Wielkiej wody. Poza tym Rysiek jest fachowcem od Ducati i Triumphow wlasnie.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-09-27 18:21:12
Autor: Yogi\(n\)
mechanik Triumph
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:k413hq$f4n$1adenine.netfront.net...
[...]

A nazwa funkcjonuje od lat 70-tych.
KupowaĹ‚em od nich shadowkÄ™, poza niedokrÄ™conÄ… Ĺ›rubÄ… gĹ‚Ăłwki ramy i koniecznoĹ›ciÄ… regulowania linek i dokrÄ™cenia paru Ĺ›rubek na różnych osĹ‚onach, wysyszenai siedzenia (staĹ‚ na zewnÄ…trz)  moto chodzi jak zĹ‚oto.

--
Yogi(n)

Data: 2012-09-28 01:46:00
Autor: J_K_K
mechanik Triumph
W dniu 2012-09-27 09:27, Magic pisze:

Booster, ul. Brygadzistow, Katowice - ponoc sa najlepiej ogarnieci

A Motostodoła w Jedwabnem?

Kurde, ale se nazwe wybrali ...

I miejsce ;)

A co do Boostera potwierdzam.
W Austrii mechaniki ręce rozkładali,
a Booster dał radę :)

--

Pzdr

J_K_K
Triumph Legend 900 TT

Data: 2012-07-06 14:07:45
Autor: Zyga
mechanik Triumph
W dniu 2012-07-04 23:50, PMG pisze:
Witam,

czy możecie polecić jakiego¶ ogarniętego mechanika od Triumpha?
Najchętniej Warszawa lub okolice. Je¶li tak, to poprosiłbym o namiar.

Liberty okazało się niewystarczaj±co ogarnięte

Zapytaj Sajgona, kiedy¶ tu zagl±dał. Swego czasu wraz ze swoim Triumphem przetestował kilka serwisów w okolicach Wawy.

pzdr
Zyga

Data: 2012-07-06 15:02:14
Autor: de Fresz
mechanik Triumph
On 2012-07-06 14:07:45 +0200, Zyga <zyga.dude@wp.pl> said:

Zapytaj Sajgona, kiedy¶ tu zagl±dał. Swego czasu wraz ze swoim Triumphem przetestował kilka serwisów w okolicach Wawy.

AFAIR on to miał ezoteryczne problemy z elektryk±/elektronik±, które w końcu rozwi±zali go¶cie o chiptjuningu. Michał Demczuk z NDM miał parę Tryjompfuf na warsztacie, ma o nich więcej niż blade pojęcie.

de Fresz

Data: 2012-07-06 16:46:58
Autor: maverik
mechanik Triumph
czy możecie polecić jakiego¶ ogarniętego mechanika od Triumpha? Najchętniej Warszawa lub okolice. Je¶li tak, to poprosiłbym o namiar.

694435859 Michał Dymitriuk

Poradził sobie między innymi z kapitalk± w Rockecie 3. 100 lat do¶wiadczenia, ma serwis na Połczyńskiej. Powiedz że dzwonisz od Arka malarza, może dostaniesz jaki¶ rabat ;-)

Data: 2012-07-06 17:09:46
Autor: Leszek Karlik
mechanik Triumph
On Wed, 04 Jul 2012 23:50:24 +0200, PMG <pmg@pmg.pl> wrote:

[...]

Liberty okazało się niewystarczająco ogarnięte

A jaki masz problem? Z tego co kojarzÄ™ to w Warszawie o specjalistÄ™
trudno, Sprint który kupiłem od Kefira miał typowy dla tego modelu
problem z gaśnięciem na biegu i nikt tego nie ogarnął. A jak się
zapytałem na uk.rec.motorcycles to się dowiedziałem że "they tend do
that, mate" i dostałem diagnozę - problem z TPS i rurkami do zaworów
kontroli powietrza biegu jałowego (IACV), ściągnięcie TuneECU i
zresetowanie TPS trochę pomogło, do tego trochę zmieniłem mieszankę
na biegu jałowym i prawie już nie gaśnie.

(Muszę jeszcze wymienić rurki prowadzące do IACV i znowu wyregulować
całość, bo mam trochę za wysokie idle, ale to już wymaga więcej roboty
niż ściągnięcie darmowego programu, zakup kabelka na allegro i
podpięcie laptopa do motocykla :-))).

Ale jeżeli chodzi o sprawy mechaniczne, to mogę polecić Demczuka, tam
miałem przygotowanego do sezonu.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
ST995i i NTV650

Data: 2012-07-06 23:17:18
Autor: PMG
mechanik Triumph
W dniu 2012-07-06 17:09, Leszek Karlik pisze:

A jaki masz problem?

Chory to speed triple 955 (wtrysk). Moto pali jak smok. Na zbiorniku (do rezerwy) emeryckim tempem nie przejadę 100 km. ¦mierdzi paliwem ale odpala na zimnym i ciepłym, nie strzela w tłumik. W zasadzie nie odczułem spadku mocy ale jest różnica w pracy silnika.

Pocz±tkowo my¶lałem, że to paliwo się gdzie¶ wylewa ale nic nie znalazłem. ZaprzyjaĽniony mechanik oraz liberty nic nie pomogli. Skończyło się na wymianie ¶wiec oraz przewodów WN. Pomogło tylko na chwilę.

Data: 2012-07-07 11:43:13
Autor: inż. Mamoń
mechanik Triumph
PMG wrote:
[...]

To jeszcze powachaj olej, czy Ci sie do niego benzyna nie dostala
Sugerowalbym rozjechana mape wtrysku z mapa zaplonu.

inż. Mamoń
GSF1200S K1

Data: 2012-07-07 16:15:04
Autor: PanAdol
mechanik Triumph

Chory to speed triple 955 (wtrysk). Moto pali jak
Masz tam lambde ?
Pzdr
PanAdol

Data: 2012-07-07 16:22:35
Autor: PanAdol
mechanik Triumph

Użytkownik "PanAdol" <adampilat@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jt9g9d$3om$1inews.gazeta.pl...

Chory to speed triple 955 (wtrysk). Moto pali jak
Masz tam lambde ?
Raczej masz w 955
http://www.ebay.ie/itm/NGK-Lambda-O2-Oxygen-Sensor-Triumph-Speed-Triple-955cc-/330428995590?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4cef1a5806#ht_1938wt_872

bledy jakies wywala ?
Podjedz do elektryka/elektronika samochodowego albo kogos kumatego od lpg i popros zeby sprawdzil czy i jak lambda pracuje.
Pzdr
PanAdol

Data: 2012-07-08 00:45:02
Autor: Leszek Karlik
mechanik Triumph
On Fri, 06 Jul 2012 23:17:18 +0200, PMG <pmg@pmg.pl> wrote:

[...]
A jaki masz problem?

Chory to speed triple 955 (wtrysk). Moto pali jak smok. Na zbiorniku (do  rezerwy) emeryckim tempem nie przejadÄ™ 100 km. Ĺšmierdzi paliwem ale  odpala na zimnym i ciepĹ‚ym, nie strzela w tĹ‚umik. W zasadzie nie  odczuĹ‚em spadku mocy ale jest różnica w pracy silnika.

CoĹ› z mapami wtrysku? ĹšciÄ…gnij sobie TuneECU, podepnij i zobacz co
diagnostyka wypluwa, możesz ściągnąć stock mapę dla swojego modelu i
zobaczyć czy się różni.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
ST995i i NTV650

Data: 2012-07-06 23:09:46
Autor: PMG
mechanik Triumph
[...]

Panowie, ogólne dzięki za namiary. Po niedzieli powalczę.

mechanik Triumph