Data: 2012-07-06 17:09:46 | |
Autor: Leszek Karlik | |
mechanik Triumph | |
On Wed, 04 Jul 2012 23:50:24 +0200, PMG <pmg@pmg.pl> wrote:
[...] czy możecie polecić jakiegoś ogarniętego mechanika od Triumpha? Najchętniej Warszawa lub okolice. Jeśli tak, to poprosiłbym o namiar. A jaki masz problem? Z tego co kojarzę to w Warszawie o specjalistę trudno, Sprint który kupiłem od Kefira miał typowy dla tego modelu problem z gaśnięciem na biegu i nikt tego nie ogarnął. A jak się zapytałem na uk.rec.motorcycles to się dowiedziałem że "they tend do that, mate" i dostałem diagnozę - problem z TPS i rurkami do zaworów kontroli powietrza biegu jałowego (IACV), ściągnięcie TuneECU i zresetowanie TPS trochę pomogło, do tego trochę zmieniłem mieszankę na biegu jałowym i prawie już nie gaśnie. (Muszę jeszcze wymienić rurki prowadzące do IACV i znowu wyregulować całość, bo mam trochę za wysokie idle, ale to już wymaga więcej roboty niż ściągnięcie darmowego programu, zakup kabelka na allegro i podpięcie laptopa do motocykla :-))). Ale jeżeli chodzi o sprawy mechaniczne, to mogę polecić Demczuka, tam miałem przygotowanego do sezonu. -- Leszek 'Leslie' Karlik ST995i i NTV650 |
|
Data: 2012-07-06 23:17:18 | |
Autor: PMG | |
mechanik Triumph | |
W dniu 2012-07-06 17:09, Leszek Karlik pisze:
Chory to speed triple 955 (wtrysk). Moto pali jak smok. Na zbiorniku (do rezerwy) emeryckim tempem nie przejadę 100 km. ¦mierdzi paliwem ale odpala na zimnym i ciepłym, nie strzela w tłumik. W zasadzie nie odczułem spadku mocy ale jest różnica w pracy silnika. Pocz±tkowo my¶lałem, że to paliwo się gdzie¶ wylewa ale nic nie znalazłem. ZaprzyjaĽniony mechanik oraz liberty nic nie pomogli. Skończyło się na wymianie ¶wiec oraz przewodów WN. Pomogło tylko na chwilę. |
|
Data: 2012-07-07 11:43:13 | |
Autor: inż. Mamoń | |
mechanik Triumph | |
PMG wrote:
W dniu 2012-07-06 17:09, Leszek Karlik pisze: To jeszcze powachaj olej, czy Ci sie do niego benzyna nie dostala Sugerowalbym rozjechana mape wtrysku z mapa zaplonu. -- -- Pozdrawiam inż. Mamoń GSF1200S K1 |
|
Data: 2012-07-07 16:15:04 | |
Autor: PanAdol | |
mechanik Triumph | |
Chory to speed triple 955 (wtrysk). Moto pali jakMasz tam lambde ? Pzdr PanAdol -- |
|
Data: 2012-07-07 16:22:35 | |
Autor: PanAdol | |
mechanik Triumph | |
Użytkownik "PanAdol" <adampilat@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jt9g9d$3om$1inews.gazeta.pl... Raczej masz w 955 http://www.ebay.ie/itm/NGK-Lambda-O2-Oxygen-Sensor-Triumph-Speed-Triple-955cc-/330428995590?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4cef1a5806#ht_1938wt_872 bledy jakies wywala ? Podjedz do elektryka/elektronika samochodowego albo kogos kumatego od lpg i popros zeby sprawdzil czy i jak lambda pracuje. Pzdr PanAdol -- |
|
Data: 2012-07-08 00:45:02 | |
Autor: Leszek Karlik | |
mechanik Triumph | |
On Fri, 06 Jul 2012 23:17:18 +0200, PMG <pmg@pmg.pl> wrote:
[...] A jaki masz problem? Coś z mapami wtrysku? Ściągnij sobie TuneECU, podepnij i zobacz co diagnostyka wypluwa, możesz ściągnąć stock mapę dla swojego modelu i zobaczyć czy się różni. -- Leszek 'Leslie' Karlik ST995i i NTV650 |