mechanik - układ kierowniczy (DC)

Data: 2012-10-25 20:36:26
Autor: adam
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Witam,
Czy możecie polecić mechanika w Warszawie (najlepiej południowe dzielnice), który zdiagnozuję układ kierowniczy w Corolli e11.
Dwóch mechaników u których byłem rozkładaj± ręce i nie wiedz± co jest. Objaw: ciężko chodzi kierownica i nie odbija ze skrajnych położeń.
Dzięki, pozdrawiam
Adam

Data: 2012-10-25 21:07:40
Autor: qnick
W dniu 2012-10-25 20:36, adam pisze:
[...]

No to zacznij od geometrii i pomiaru k±tów.

--
Je¶li twoja kobieta chce nauczyć się jeĽdzić nie stawaj jej na drodze !

Data: 2012-10-25 22:47:18
Autor: oleczek
[...]

mialem podobne objawy w ibizie i pomogl mi warsztat na Woli ktory polecił kolega z pracy.
Zrobili w jeden dzien i auto jak nowe, nie moglem uwierzyc ze wczesniej sie tak meczylem.
Nie pamietam nazwy ani dokladnego adresu, ale jak chcesz moge sprawdzic i podrzucic namiary.

Data: 2012-10-25 23:51:33
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Thu, 25 Oct 2012 20:36:26 +0200, adam napisał(a):

[...]

Brzmi jak zatarte łożyska kolumn McPersona.

Ale swoj± drog± nieĽli ci mechanicy - maj±c samochód cokolwiek by to nie
było, to przynajmniej podzespół w którym występuje problem
(kolumna/przekł±dnia/wspomaganie) jest do okre¶lenia w ci±gu 15 minut, no
ale to trzeba by co¶ kumać, a z tym ciężko u mechaników.

Data: 2012-10-26 04:48:24
Autor: Dman666
On Thursday, October 25, 2012 8:36:19 PM UTC+2, adam wrote:
Witam,

Czy możecie polecić mechanika w Warszawie (najlepiej południowe dzielnice),

Cezan" Cezary Nosarzewski Spółka Jawna. ul. Syrenki 11, Piaseczno. tel. 22 394 36 66 Zrobia w pol dnia. Punkt maja za Lidlem.
--
Dman666

Data: 2012-10-26 15:38:20
Autor: oleczek
[...]

odkopałem
NOWA mechanika pojazdowa
Górczewska 193, 226641188

Data: 2016-05-11 00:37:51
Autor: areswilk54
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Zdecydowanie NIE polecam warsztatu:
NOWA mechanika pojazdowa
Górczewska 193, 226641188 Panowie mechanicy żeruj± na niewiedzy klienta - naci±gaj± na niepotrzebne koszty.
Naprawy mechaniki w samochodzie stwarzaj± zagrożenie dla zdrowia użytkownika samochodu. Warsztat nie zasługuje na Lajka.

Data: 2016-05-11 09:44:22
Autor: sirapacz
W dniu 2016-05-11 o 09:37, areswilk54@gmail.com pisze:
[...]

i odkopałe¶ temat sprzed 3 lat zeby zrobić czarny PR tej firmie? jaka¶ ich konkurencja?

Data: 2016-05-12 03:31:59
Autor: areswilk54
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Użytkownik sirapacz jest w błędzie - nie jestem konkurencj±.
Czy tutaj można umieszczać wył±cznie pozytywne opinie ?
Ja nie jestem zadowolony z ich usługi i mam do tego prawo.

Data: 2016-05-12 12:45:55
Autor: RoMan Mandziejewicz
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Hello Areswilk54,

Thursday, May 12, 2016, 12:31:59 PM, you wrote:

Użytkownik sirapacz jest w błędzie - nie jestem konkurencj±.
Czy tutaj można umieszczać wył±cznie pozytywne opinie ?
Ja nie jestem zadowolony z ich usługi i mam do tego prawo.

Ale kim ty jeste¶, anonimie?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-05-12 05:14:46
Autor: areswilk54
mechanik - układ kierowniczy (DC)
RoManie - a kim Ty jeste¶ że mnie pytasz ?

Data: 2016-05-12 14:25:22
Autor: RoMan Mandziejewicz

Thursday, May 12, 2016, 2:14:46 PM, you wrote:

RoManie - a kim Ty jeste¶ że mnie pytasz ?

Nie jestem anonimem, w odróżnieniu od ciebie.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-05-12 05:29:48
Autor: areswilk54
W dniu czwartek, 12 maja 2016 14:25:24 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
> [...]

Thursday, May 12, 2016, 2:14:46 PM, you wrote:

> RoManie - a kim Ty jeste¶ że mnie pytasz ?

Nie jestem anonimem, w odróżnieniu od ciebie.

Chyba masz podniesione niepotrzebnie tętno.

Data: 2016-05-11 10:57:10
Autor: warsztatowcy24
W dniu ¶roda, 11 maja 2016 09:37:52 UTC+2 użytkownik aresw...@gmail.com napisał:
[...]

Szanowny Panie,
 skoro jak słusznie zauważył przedmówca "odkopał Pan temat" na potrzeby nieuzasadnionego hejtu pod naszym adresem,
proszę o przedstawienie pełnej wersji całego przebiegu naprawy, a zatem:

-Samochód miał uszkodzone przednie sprężyny zawieszenia

-Samochód został podstawiony do naprawy przez Pańsk± Małżonkę, która przywiozła do wymiany
dwie zakupione przez Pana używane kolumny McPherson'a

-Podczas samego montażu okazało się, że jedna z kolumn, a konkretnie amortyzator zaczyna się "pocić"
co może ¶wiadczyć o niesprawno¶ci elementu lub pocz±tkach nadmiernego zużycia eksploatacyjnego.

-Wykonany został telefon do Wła¶cicielki pojazdu na pozostawiony w warsztacie telefon kontaktowy.
Warsztat rzetelnie przedstawił sytuację i zaproponował zakup nowego amortyzatora lub podjęcie próby
przełożenia ze starej kolumny amortyzatora, który nie wykazywał objawów nieszczelno¶ci.
Niestety próba rozkręcenia starej kolumny nie powiodła się z uwagi na "zapieczone" i pordzewiałe ¶ruby,
a bardziej inwazyjne próby groziły uszkodzeniem elementu.
Na taki stan rzeczy Pani obstawała przy zamontowaniu kolumn z podciekaj±cym amortyzatorem.
Warsztat wykonał zlecenie, wyraĽnie zaznaczaj±c, że zakupione kolumny nie s± najlepszej jako¶ci.

Po niedługim czasie przyjechał Pan z uwagami, że wyciek został zauważony przez diagnostę na przegl±dzie.
Po naszym zdaniem mało rzeczowej rozmowie z Panem, zaczęły padać oskarżenia o nieuczciwo¶ć i brak rzetelno¶ci
ze strony naszego zakładu. Na te argumenty poprosili¶my o wykonanie telefonu do Małżonki w celu weryfikacji i potwierdzenia, że warsztat zgłaszał uwagi dotycz±ce stanu zakupionych kolumn i proponował inne rozwi±zania,
które jednak ostatecznie nie zostały zaakceptowane. Nasz± wersję w 100% potwierdziła w rozmowie telefonicznej
Pańska Małżonka. Wyczerpuje to naszym zdaniem wszelkie kwestie które Pan podnosił, niesłusznie wini±c warsztat za niefachowo¶ć.
Prosimy więc o ważenie słów i liczymy, że skoro publicznie używa Pan nazwy warsztatu podaj±c jego nazwę i adres to również nie anonimowo będzie Pan miał odwagę zaprzeczyć w/w opisowi zdarzenia.

Data: 2016-05-11 22:07:26
Autor: sirapacz
mechanik - układ kierowniczy (DC)
<cut>
kadetem tera!

:)

w±tek z odkopanego robi się ciekawy:)

Data: 2016-05-12 05:18:24
Autor: areswilk54
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Uwaga - Warsztat obraził się na klienta.
W takim razie będę musiał ładnie przeprosić Szanowny Warsztat i podziękować za usługi na wysokim poziomie.
W takim razie ładnie przepraszam.

Data: 2016-05-12 14:26:13
Autor: RoMan Mandziejewicz

Thursday, May 12, 2016, 2:18:24 PM, you wrote:

Uwaga - Warsztat obraził się na klienta.
W takim razie będę musiał ładnie przeprosić Szanowny Warsztat i
podziękować za usługi na wysokim poziomie.
W takim razie ładnie przepraszam.

Miej nadzieję, że na tym się skończy. Na miejscu wła¶ciciela warsztatu
bym nie odpu¶cił i przed s±dem przeczołgał.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-05-12 05:28:48
Autor: areswilk54
W dniu czwartek, 12 maja 2016 14:26:15 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
> [...]

Miej nadzieję, że na tym się skończy. Na miejscu wła¶ciciela warsztatu
bym nie odpu¶cił i przed s±dem przeczołgał.

Nie podniecaj się tak - bo to niezdrowo. Oddychaj powoli.

Data: 2016-05-12 14:42:42
Autor: sirapacz
mechanik - układ kierowniczy (DC)
<cut>
Nie podniecaj się tak - bo to niezdrowo. Oddychaj powoli.

po twoich wypowiedziach wnioskuję, że warsztat nie ¶ciemnia. Tym bardziej, że oni jako jedyni przedstawili trzymaj±c± się kupy wersję wydarzeń.

Data: 2016-05-12 05:38:08
Autor: areswilk54
> [...]

Miej nadzieję, że na tym się skończy. Na miejscu wła¶ciciela warsztatu
bym nie odpu¶cił i przed s±dem przeczołgał.

Widze ze RoMan nie rozumie złożono¶ci języka.

Data: 2016-05-13 03:24:55
Autor: adamdepko
> [...]

Miej nadzieję, że na tym się skończy. Na miejscu wła¶ciciela warsztatu
bym nie odpu¶cił i przed s±dem przeczołgał.

Pozwolę sobie jednak przyznać rację klientowi tego warsztatu - ponieważ:
Klient nie musi sie znać na mechanice - więc warsztat wogole nie powinien montować ciekn±cego amortyzatora - co grozi brakiem hamowania na tarce przed np. przed przej¶ciem dla pieszych, a w konsekwencji groĽnym wypadkiem.
Warsztat powinien mieć swiadomo¶ć że to zagraża bezpieczństwu i odmówić wykonania usługi która zagraża zdrowiu i życiu ludzi.

Date: Fri, 13 May 2016 03:24:55 -0700 (PDT)

inetnum:        94.254.128.0 - 94.254.191.255
netname:        P4NET
descr:          Playonline

Jak tępym osłem trzeba być, by założyć fejkowe konto i z niego lizać się po własnej dupie.
Bardzo szczerze współczuje warsztatowi z tego w±tku, że z takimi geniuszami musz± się użerać. lito¶ci...

Data: 2016-05-22 00:15:25
Autor: PlaMa
mechanik - układ kierowniczy (DC)

miejscu wła¶ciciela warsztatu
bym nie odpu¶cił i przed s±dem przeczołgał.

Raczej nie do wygrania.

"Wysoki s±dzie, wyraziłem opinię na podstawie posiadanych przeze mnie informacji, gdy mi wyja¶niono co i jak, przeprosiłem i odwołałem te słowa.", powodzenia w s±dzie z takim bzdetem :)

Data: 2016-05-22 00:48:48
Autor: RoMan Mandziejewicz
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Hello PlaMa,

Sunday, May 22, 2016, 12:15:25 AM, you wrote:

[...]

Nie przeprosił i nie odwołał.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-05-22 10:11:37
Autor: cef
mechanik - układ kierowniczy (DC)

Miej nadzieję, że na tym się skończy. Na miejscu wła¶ciciela warsztatu
bym nie odpu¶cił i przed s±dem przeczołgał.

Na miejscu wła¶ciciela warsztatu by¶ to olał.
Klienci i tak internetów nie czytaj± i wal± drzwiami i oknami,
więc szkoda czasu na bieganie po s±dach - nawet je¶li przez pełnomocnika.

Data: 2016-05-12 05:30:36
Autor: areswilk54
W dniu ¶roda, 11 maja 2016 19:57:13 UTC+2 użytkownik warszta...@gmail.com napisał:
> [...]

Prosimy więc o ważenie słów i liczymy, że skoro publicznie używa Pan nazwy warsztatu podaj±c jego nazwę i adres to również nie anonimowo będzie Pan miał odwagę zaprzeczyć w/w opisowi zdarzenia.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Uwaga ludzie - Warsztat obraził się na klienta.

Data: 2016-05-12 16:37:42
Autor: Yogi\(n\)
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Użytkownik <areswilk54@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:bb75ae71-3112-4a4a-959b-1b2d1e801ad1googlegroups.com...
[...]

Je¶li to, co napisali, to prawda, to nie oni dali ciała, a sknera kupuj±ca używane amortyzatory. Powiniene¶ przeprosić o wiele ładniej, bo oni zachowali się bardzo profesjonalnie.
A tak swoj± drog±, kto posyła żonę do warsztatu? Masz za dużo pieniędzy? Powniene¶ cieszyć się, że trafiłe¶ na uczciwego mechanika. I przy okazji, postawić flaszkę diagno¶cie.

--
Yogi(n)

Data: 2016-05-12 19:51:40
Autor: sirapacz
mechanik - układ kierowniczy (DC)

A tak swoj± drog±, kto posyła żonę do warsztatu? Masz za dużo pieniędzy?
Powniene¶ cieszyć się, że trafiłe¶ na uczciwego mechanika. I przy
okazji, postawić flaszkę diagno¶cie.

raczej kto kupuje używane kolumny? może klocki używane też kupuje? :D

Data: 2016-05-12 20:28:02
Autor: Yogi\(n\)
mechanik - układ kierowniczy (DC)

Użytkownik "sirapacz" <newsy@sircomp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:nh2frf$6q4$1portraits.wsisiz.edu.pl...

[...]

No wła¶nie, rozumiem pompę wspomagania, po regeneracji, bo nowa droższa od samochodu. Albo błotnik z rozbitka. Lampę, ale tyln±, bo przednia będzie miała odbły¶nik w agonii. Ale amory?

--
Yogi(n)

Data: 2016-05-12 20:41:13
Autor: yabba
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@kwasorod.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5734cb33$0$22828$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Może być sytuacja, że przednie amortyzatory zostały wymienione, a po kilku dniach samochód został mocno zniszczony z tyłu i poszedł do kasacji. Wtedy nie widzę przeciwwskazań do powtórnego użycia takich amortyzatorów.
Jednak w omawianym w tym w±tku przypadku, warsztat napisał, że amortyzator był ciekn±cy, więc zużyty.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2016-05-13 00:15:59
Autor: areswilk54
> [...]

Jednak w omawianym w tym w±tku przypadku, warsztat napisał, że amortyzator był ciekn±cy, więc zużyty.

Dobry warsztat nigdy nie zamontuje klientowi ciekn±cego amortyzatora.

Data: 2016-05-13 09:34:03
Autor: sirapacz
mechanik - układ kierowniczy (DC)

Dobry warsztat nigdy nie zamontuje klientowi ciekn±cego amortyzatora.

Dobry warsztat wykonuje precyzyjnie zlecone prace. Natomiast normalny człowiek nie montuje używanych kolumn (bo i po co). Prezerwatywy też używasz powtórnie?

Data: 2016-05-13 10:20:59
Autor: masti
areswilk54@gmail.com wrote:

Dobry warsztat nigdy nie zamontuje klientowi ciekn±cego amortyzatora.

a jeżeli auto ma służyc do demonstracji zachowania auta z ciekn±cym
amortyzatorem?

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2016-05-13 10:26:49
Autor: yabba
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Użytkownik <areswilk54@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:fdf78cd2-eb34-48da-b898-dd649f2bd5a9googlegroups.com...

> [...]

był ciekn±cy, więc zużyty.

Dobry warsztat nigdy nie zamontuje klientowi ciekn±cego amortyzatora.

Czy osoba zlecaj±ca naprawę tego samochodu przywiozła ze sob± używane czę¶ci na wymianę?
Czy warsztat poinformował tę osobę o ciekn±cym amortyzatorze i konieczno¶ci zakupu nowego?
Czy osoba zlecaj±ca naprawę podjęła decyzję o zamontowaniu ciekn±cego amortyzatora?
Czy warsztat wykonał zamówienie zgodnie z wytycznymi osoby zlecaj±cej naprawę?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2016-05-13 03:23:21
Autor: adamdepko

Data: 2016-05-13 12:53:45
Autor: yabba
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Użytkownik <adamdepko@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:5e9007a2-bbac-4d2c-91b4-0e160d8a19e0googlegroups.com...

> [...]

Warsztat powinien mieć swiadomo¶ć że to zagraża bezpieczństwu i odmówić wykonania usługi która zagraża zdrowiu i życiu ludzi.

Warsztat nie musi się znać na preferencjach finansowych klienta. Może klient chce przeprowadzić kontrolę na stacji diagnostycznej i potrzebny mu samochód z uszkodzonym zawieszeniem. Może komornik zaj±ł ostatnie oszczędno¶ci, a samochód jest narzędziem pracy i jako¶ jeszcze jeden miesi±c musi pojeĽdzić. Może samochód będzie używany tylko na prywatnym terenie i nigdy już nie zobaczy stacji diagnostycznej. Może samochód idzie na sprzedaż do Afryki, gdzie jeden ciekn±cy amortyzator jest uznawany jako stan "idealna igła prosto z salonu".

Klient został poinformowany i ¶wiadomie kazał zamontować sobie zużyty amortyzator.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2016-05-13 15:16:36
Autor: sirapacz
mechanik - układ kierowniczy (DC)
założył 'se' lipne konto :)

Data: 2016-05-13 20:29:02
Autor: Cavallino
W dniu 13.05.2016 o 12:23, adamdepko@gmail.com pisze:

[...]

PLONK
Za debilizm.

Data: 2016-05-12 20:34:26
Autor: yabba
[...]

Kolumnę można kupić używan±, wypadałoby jednak wymienić amortyzator, zwłaszcza ciekn±cy.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2016-05-13 00:12:57
Autor: areswilk54
> [...]

Kolumnę można kupić używan±, wypadałoby jednak wymienić amortyzator, zwłaszcza ciekn±cy.

Wła¶nie - który to dobry warsztat montuje klientowi ciekn±cy amortyzator ?

Data: 2016-05-13 09:35:02
Autor: sirapacz
mechanik - układ kierowniczy (DC)

Wła¶nie - który to dobry warsztat montuje klientowi ciekn±cy amortyzator ?

powiadomili? powiadomili.
Kazano im montować to zamontowali. Nie obwiniaj ich za swoj± ułomno¶ć.

Data: 2016-05-13 03:22:03
Autor: adamdepko

Data: 2016-05-13 13:08:04
Autor: RoMan Mandziejewicz
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Hello Adamdepko,

Friday, May 13, 2016, 12:22:03 PM, you wrote:

> [...]
Kazano im montować to zamontowali. Nie obwiniaj ich za swoj± ułomno¶ć.
Pozwolę sobie jednak przyznać rację klientowi tego warsztatu - ponieważ:

Masz nas za idiotów? My¶lisz, że jak się przelogujesz na inne konto w
GMailu, to nie zostaniesz rozpoznany?

Zdajesz sobie sprawę, jak ta nieudolna próba manipulacji czytelnikami
grupy ¶wiadczy o tobie?

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-05-13 15:40:34
Autor: RoMan Mandziejewicz
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Hello sirapacz,

Friday, May 13, 2016, 3:17:02 PM, you wrote:

[...]

Jest tak durny, że z jednego IP wysłał posty z różnymi nadawcami.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-05-13 18:27:57
Autor: re
[...]

-- -
A co za różnica ? Liczy się waga argumentu a nie jak często jest wygłaszany

Data: 2016-05-13 19:46:41
Autor: sirapacz
mechanik - układ kierowniczy (DC)

ubiegłe¶ mnie:D

Jest tak durny, że z jednego IP wysłał posty z różnymi nadawcami.

te które sprawdzilem byly z roznych ale z tej samej sieci i klasy adresowej:) zreszt± szkoda na niego czasu. lepiej porozmawiac o czyms wazniejszym niż frustrat - np. u mnie jest teraz lekkie zachmurzenie, ale nie pada.

Data: 2016-05-13 19:56:33
Autor: Tom N
sirapacz w <news:nh53u5$4i6$1portraits.wsisiz.edu.pl>:

lepiej porozmawiac o czyms wazniejszym
[...]
nie pada.

Nie pada akumulator? :)

--
'Tom N'

Data: 2016-05-13 17:55:16
Autor: masti
60.160513@28.195633.invalid wrote:

sirapacz w <news:nh53u5$4i6$1portraits.wsisiz.edu.pl>:

lepiej porozmawiac o czyms wazniejszym
[...]
nie pada.

Nie pada akumulator? :)

jak pada akumulatorami to trzeba mieć pancerny parasol

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2016-05-13 20:00:24
Autor: sirapacz
mechanik - układ kierowniczy (DC)

jak pada akumulatorami to trzeba mieć pancerny parasol

spójrz na to z tej strony:) jedna sztuka Cię trafi i masz spokój na całe życie:)
  lub bark w gipsie na długie tygodnie:)

Data: 2016-05-13 21:29:56
Autor: re
mechanik - układ kierowniczy (DC)

Użytkownik "masti"

lepiej porozmawiac o czyms
wazniejszym
[...]
nie pada.

Nie pada akumulator? :)

jak pada akumulatorami to trzeba mieć pancerny parasol
-- -
Mi się skojarzyło

http://www.polaris.com/en-us/slingshot/slingshot-sl

Wczoraj co¶ takiego przejechało drog± :-)

Data: 2016-05-16 16:49:23
Autor: Arkady
W dniu 2016-05-13 o 21:29, re pisze:
Mi się skojarzyło

http://www.polaris.com/en-us/slingshot/slingshot-sl

Wczoraj co¶ takiego przejechało drog± :-)

A może to Reliant zasuwał tyłem... nie uciekał przed nim zielonkawy Mini? ;D

AS

-- -
Ta wiadomo¶ć została sprawdzona na obecno¶ć wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2016-05-13 18:26:40
Autor: re
mechanik - układ kierowniczy (DC)

Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:70ffc901-feb0-4b8f-b30c-9d0fcd0a2244@googlegroups.com...

> [...]

Warsztat powinien mieć swiadomo¶ć że to zagraża bezpieczństwu i odmówić wykonania usługi która zagraża zdrowiu i życiu ludzi.
Dla warsztatu najlepiej byłoby jakby klienci dwa razy w miesi±cu wymieniali.

Data: 2016-05-13 10:30:40
Autor: yabba
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Użytkownik <areswilk54@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:5f9cc94e-eec4-4492-a00f-978afc57a60bgooglegroups.com...

> [...]

zwłaszcza ciekn±cy.

Wła¶nie - który to dobry warsztat montuje klientowi ciekn±cy amortyzator ?

Odpowiedz na pytanie, czy prawd± jest, że osoba zlecaj±ca naprawę twardo upierała się na zamontowaniu ciekn±cego amortyzatora pomimo informacji warsztatu o konieczno¶ci jego wymiany.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2016-05-13 03:15:42
Autor: adamdepko
> [...]

Odpowiedz na pytanie, czy prawd± jest, że osoba zlecaj±ca naprawę twardo upierała się na zamontowaniu ciekn±cego amortyzatora pomimo informacji warsztatu o konieczno¶ci jego wymiany.

Klient nie musi sie znać na mechanice - więc warsztat wogole nie powinien montować ciekn±cego amortyzatora - co grozi brakiem hamowania na tarce przed np. przed przej¶ciem dla pieszych, a w konsekwencji groĽnym wypadkiem. Warsztat powinien mieć swiadomo¶ć że to zagraża bezpieczństwu i odmuwić wykonania usługi która zagraża zdrowiu i życiu ludzi.

Data: 2016-05-13 12:47:32
Autor: yabba
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Użytkownik <adamdepko@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:93d7584e-c8b4-4151-96e8-26c80be1dde7googlegroups.com...

> [...]

Warsztat powinien mieć swiadomo¶ć że to zagraża bezpieczństwu i odmuwić wykonania usługi która zagraża zdrowiu i życiu ludzi.

Dlatego warsztat poinformował klienta, że jest to niewła¶ciwe, ale wła¶ciciel samochodu upierał się na zamontowaniu złomu, który przywiózł. Według opisanego przebiegu zdarzeń, to klient podj±ł ¶wiadom± decyzję, że chce mieć ciekn±cy amortyzator.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2016-05-13 00:10:59
Autor: areswilk54
> [...]

A tak swoj± drog±, kto posyła żonę do warsztatu? Masz za dużo pieniędzy? Powniene¶ cieszyć się, że trafiłe¶ na uczciwego mechanika. I przy okazji, postawić flaszkę diagno¶cie.

Inteligentni czytelnicy zapewne domy¶l± się, co oznacza "podziękować za usługi".
Ale kolega widzę nie należy do tej grupy.

Data: 2016-05-13 13:41:35
Autor: Yogi\(n\)
mechanik - układ kierowniczy (DC)

Użytkownik <areswilk54@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:0a0ee073-99e9-42a7-8d4b-0b0f1cf6ec44googlegroups.com...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
> [...]

Inteligentni czytelnicy zapewne domy¶l± się, co oznacza "podziękować za usługi".
Ale kolega widzę nie należy do tej grupy.

Na mojego "kolegę" to nie zapracowałe¶ ani jednym zdaniem. Możesz chamie, co najwyżej, zebrać w pysk. Podobnie za nieumiejętno¶ć cytowania.
Gdyby¶ miał minimalne pojęcie o inteligencji, to nie o¶mieszałby¶ się. Podtrzymuję - choć jak widać, jeste¶ na to za głupi - powiniene¶ przeprosić, a może i podziękować za to, że jeszcze nie włócz± cię po s±dach za oczernianie. Twoje sknerstwo i głupota mogły być przyczyn± tragedii, a że tak sie nie stało, to flaszka dla diagnosty i to bez szemrania. Jak się nie ma wyobraĽni i pojęcia, na czym można oszczędzać, to nie powinno się zabierać za oszczędzanie. Teraz pozostało ci szczekanie po usenecie i o¶mieszanie się do końca.

--
Yogi(n)

Data: 2016-05-13 00:17:31
Autor: areswilk54
> [...]

A tak swoj± drog±, kto posyła żonę do warsztatu? Masz za dużo pieniędzy? Powniene¶ cieszyć się, że trafiłe¶ na uczciwego mechanika. I przy okazji, postawić flaszkę diagno¶cie.

Uczciwy nie zamontuje ciekn±cego amortyzatora.

Data: 2016-05-13 00:09:19
Autor: areswilk54
mechanik - układ kierowniczy (DC)
W dniu czwartek, 25 paĽdziernika 2012 20:36:26 UTC+2 użytkownik adam napisał:
Witam,
Czy mo�ecie poleci� mechanika w Warszawie (najlepiej po�udniowe dzielnice),
kt�ry zdiagnozuj� uk�ad kierowniczy w Corolli e11.
Dw�ch mechanik�w u kt�rych by�em rozk�adaj� r�ce i nie wiedz� co jest.
Objaw: ci�ko chodzi kierownica i nie odbija ze skrajnych po�o�e�.
Dzi�ki, pozdrawiam
Adam

Data: 2016-05-15 23:12:26
Autor: areswilk54
[...]

Cytat z wyja¶nień warsztatu (Górczewska 193):
"Niestety próba rozkręcenia starej kolumny nie powiodła się z uwagi na "zapieczone" i pordzewiałe ¶ruby, a bardziej inwazyjne próby groziły uszkodzeniem elementu."

Ten warsztat (Górczewska 193) nie poradził sobie ze ¶rubami - natomiast dla warsztatu http://autoblonski.pl w Wołominie nie było ze ¶rubami żadnego problemu. Warsztat w Wołominie spisał się na medal - pi±tka dla tego warsztatu i słowa uznania za fachowo¶ć, wiedzę i posiadanie odpowiednich narzędzi.

Je¶li Panowie uważacie, że nie mam racji - to zapraszam, do korzystania z usług warsztatu przy Górczewskiej 193. Ja jednak wolę bezpieczeństwo i warsztat w Wołominie.

Data: 2016-05-16 09:46:09
Autor: RoMan Mandziejewicz
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Hello Areswilk54,

Monday, May 16, 2016, 8:12:26 AM, you wrote:

[................]

Jeszcze za mało idiotę z siebie zrobiłe¶? --
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-05-16 10:16:06
Autor: sirapacz
mechanik - układ kierowniczy (DC)
  Monday, May 16, 2016, 8:12:26 AM, you wrote:

[................]

Jeszcze za mało idiotę z siebie zrobiłe¶?

"Stali¶my nad przepa¶ci±, ale zrobili¶my krok do przodu!"

Data: 2016-05-18 22:12:28
Autor: areswilk54
mechanik - układ kierowniczy (DC)
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Data: 2016-05-19 11:45:40
Autor: RoMan Mandziejewicz
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Hello Areswilk54,

Thursday, May 19, 2016, 7:12:28 AM, you wrote:

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Poza tym - wszyscy w domu zdrowi?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-05-20 03:48:20
Autor: areswilk54
W dniu czwartek, 19 maja 2016 11:45:43 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
> [...]

> ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Mandziejewicz - jeste¶ jaki¶ nadpobudliwy. Zalecam ćwiczenia relaksacyjne.
Na pocz±tek głębokie spokojne oddechy....
Tempo raz, tempo dwa ...

Data: 2016-05-20 11:17:06
Autor: masti
areswilk54@gmail.com wrote:

Zalecam ćwiczenia relaksacyjne.
Na pocz±tek głębokie spokojne oddechy....
Tempo raz, tempo dwa ...

to naucz się pisać posty.
Odin, dwa tri...

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2016-05-20 14:36:39
Autor: Chris
W dniu 2016-05-20 o 13:17, masti pisze:
areswilk54@gmail.com wrote:

Zalecam ćwiczenia relaksacyjne.
Na pocz±tek głębokie spokojne oddechy....
Tempo raz, tempo dwa ...

to naucz się pisać posty.
Odin, dwa tri...

" Nie dyskutuj z idiot±. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona do¶wiadczeniem. "

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Data: 2016-05-20 14:09:58
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, May 20, 2016, 12:48:20 PM, you wrote:

> [...]

Poza tym - wszyscy w domu zdrowi?
Mandziejewicz - jeste¶ jaki¶ nadpobudliwy.

Nie pisz do mnie po nazwisku, anonimie.

Zalecam ćwiczenia relaksacyjne.
Na pocz±tek głębokie spokojne oddechy....
Tempo raz, tempo dwa ...

A ja polecam netykietę. I dobrego adwokata na negocjacje z
wła¶cicielem warsztatu, który tutaj oplułe¶.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-05-20 18:37:35
Autor: re
mechanik - układ kierowniczy (DC)

UĹĽytkownik "RoMan Mandziejewicz"

> â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“
â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–
[...]

Po co podpisujesz siÄ™ Mandziejewicz jak nie chcesz by tak siÄ™ do Ciebie zwracano ?

Zalecam ćwiczenia relaksacyjne.
Na początek głębokie spokojne oddechy....
Tempo raz, tempo dwa ...

A ja polecam netykietÄ™. ...
-- --
Posłuchaj najpierw co inni mają do powiedzenia na twój temat. Grzecznie zwrócił Ci uwagę, że źle się zachowujesz za co powinieneś mu być wdzięczny.

Data: 2016-05-16 17:08:29
Autor: yabba
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Użytkownik <areswilk54@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:fcce8b15-27c3-4ce9-b0a3-6112d139ac9bgooglegroups.com...
[...]

Je¶li na Górczewskiej zlali ¶ruby jakim¶ penetratorem, to po kilku dniach już było łatwiej je odkręcić.

--
Pozdrawiam,

yabba

mechanik - układ kierowniczy (DC)