mechanik - układ kierowniczy (DC)

Data: 2012-10-25 22:47:18
Autor: oleczek
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Witam,
Czy możecie polecić mechanika w Warszawie (najlepiej południowe dzielnice), który zdiagnozuję układ kierowniczy w Corolli e11.
Dwóch mechaników u których byłem rozkładają ręce i nie wiedzą co jest. Objaw: ciężko chodzi kierownica i nie odbija ze skrajnych położeń.
Dzięki, pozdrawiam
Adam

mialem podobne objawy w ibizie i pomogl mi warsztat na Woli ktory polecił kolega z pracy.
Zrobili w jeden dzien i auto jak nowe, nie moglem uwierzyc ze wczesniej sie tak meczylem.
Nie pamietam nazwy ani dokladnego adresu, ale jak chcesz moge sprawdzic i podrzucic namiary.

mechanik - układ kierowniczy (DC)