mechanik - układ kierowniczy (DC)

Data: 2016-05-11 00:37:51
Autor: areswilk54
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Zdecydowanie NIE polecam warsztatu:
NOWA mechanika pojazdowa
Górczewska 193, 226641188 Panowie mechanicy żerują na niewiedzy klienta - naciągają na niepotrzebne koszty.
Naprawy mechaniki w samochodzie stwarzają zagrożenie dla zdrowia użytkownika samochodu. Warsztat nie zasługuje na Lajka.

Data: 2016-05-11 09:44:22
Autor: sirapacz
W dniu 2016-05-11 o 09:37, areswilk54@gmail.com pisze:
[...]

i odkopałeś temat sprzed 3 lat zeby zrobić czarny PR tej firmie? jakaś ich konkurencja?

Data: 2016-05-12 03:31:59
Autor: areswilk54
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Użytkownik sirapacz jest w błędzie - nie jestem konkurencją.
Czy tutaj można umieszczać wyłącznie pozytywne opinie ?
Ja nie jestem zadowolony z ich usługi i mam do tego prawo.

Data: 2016-05-12 12:45:55
Autor: RoMan Mandziejewicz
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Hello Areswilk54,

Thursday, May 12, 2016, 12:31:59 PM, you wrote:

Użytkownik sirapacz jest w błędzie - nie jestem konkurencją.
Czy tutaj można umieszczać wyłącznie pozytywne opinie ?
Ja nie jestem zadowolony z ich usługi i mam do tego prawo.

Ale kim ty jesteś, anonimie?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-05-12 05:14:46
Autor: areswilk54
mechanik - układ kierowniczy (DC)
RoManie - a kim Ty jesteś że mnie pytasz ?

Data: 2016-05-12 14:25:22
Autor: RoMan Mandziejewicz

Thursday, May 12, 2016, 2:14:46 PM, you wrote:

RoManie - a kim Ty jesteś że mnie pytasz ?

Nie jestem anonimem, w odróżnieniu od ciebie.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-05-12 05:29:48
Autor: areswilk54
W dniu czwartek, 12 maja 2016 14:25:24 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
> [...]

Thursday, May 12, 2016, 2:14:46 PM, you wrote:

> RoManie - a kim Ty jesteś że mnie pytasz ?

Nie jestem anonimem, w odróżnieniu od ciebie.

Chyba masz podniesione niepotrzebnie tętno.

Data: 2016-05-11 10:57:10
Autor: warsztatowcy24
W dniu środa, 11 maja 2016 09:37:52 UTC+2 użytkownik aresw...@gmail.com napisał:
[...]

Szanowny Panie,
 skoro jak słusznie zauważył przedmówca "odkopał Pan temat" na potrzeby nieuzasadnionego hejtu pod naszym adresem,
proszę o przedstawienie pełnej wersji całego przebiegu naprawy, a zatem:

-Samochód miał uszkodzone przednie sprężyny zawieszenia

-Samochód został podstawiony do naprawy przez Pańską Małżonkę, która przywiozła do wymiany
dwie zakupione przez Pana używane kolumny McPherson'a

-Podczas samego montażu okazało się, że jedna z kolumn, a konkretnie amortyzator zaczyna się "pocić"
co może świadczyć o niesprawności elementu lub początkach nadmiernego zużycia eksploatacyjnego.

-Wykonany został telefon do Właścicielki pojazdu na pozostawiony w warsztacie telefon kontaktowy.
Warsztat rzetelnie przedstawił sytuację i zaproponował zakup nowego amortyzatora lub podjęcie próby
przełożenia ze starej kolumny amortyzatora, który nie wykazywał objawów nieszczelności.
Niestety próba rozkręcenia starej kolumny nie powiodła się z uwagi na "zapieczone" i pordzewiałe śruby,
a bardziej inwazyjne próby groziły uszkodzeniem elementu.
Na taki stan rzeczy Pani obstawała przy zamontowaniu kolumn z podciekającym amortyzatorem.
Warsztat wykonał zlecenie, wyraźnie zaznaczając, że zakupione kolumny nie są najlepszej jakości.

Po niedługim czasie przyjechał Pan z uwagami, że wyciek został zauważony przez diagnostę na przeglądzie.
Po naszym zdaniem mało rzeczowej rozmowie z Panem, zaczęły padać oskarżenia o nieuczciwość i brak rzetelności
ze strony naszego zakładu. Na te argumenty poprosiliśmy o wykonanie telefonu do Małżonki w celu weryfikacji i potwierdzenia, że warsztat zgłaszał uwagi dotyczące stanu zakupionych kolumn i proponował inne rozwiązania,
które jednak ostatecznie nie zostały zaakceptowane. Naszą wersję w 100% potwierdziła w rozmowie telefonicznej
Pańska Małżonka. Wyczerpuje to naszym zdaniem wszelkie kwestie które Pan podnosił, niesłusznie winiąc warsztat za niefachowość.
Prosimy więc o ważenie słów i liczymy, że skoro publicznie używa Pan nazwy warsztatu podając jego nazwę i adres to również nie anonimowo będzie Pan miał odwagę zaprzeczyć w/w opisowi zdarzenia.

Data: 2016-05-11 22:07:26
Autor: sirapacz
mechanik - układ kierowniczy (DC)
<cut>
kadetem tera!

:)

wątek z odkopanego robi się ciekawy:)

Data: 2016-05-12 05:18:24
Autor: areswilk54
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Uwaga - Warsztat obraził się na klienta.
W takim razie będę musiał ładnie przeprosić Szanowny Warsztat i podziękować za usługi na wysokim poziomie.
W takim razie ładnie przepraszam.

Data: 2016-05-12 14:26:13
Autor: RoMan Mandziejewicz

Thursday, May 12, 2016, 2:18:24 PM, you wrote:

Uwaga - Warsztat obraził się na klienta.
W takim razie będę musiał ładnie przeprosić Szanowny Warsztat i
podziękować za usługi na wysokim poziomie.
W takim razie ładnie przepraszam.

Miej nadzieję, że na tym się skończy. Na miejscu właściciela warsztatu
bym nie odpuścił i przed sądem przeczołgał.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-05-12 05:28:48
Autor: areswilk54
W dniu czwartek, 12 maja 2016 14:26:15 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
> [...]

Miej nadzieję, że na tym się skończy. Na miejscu właściciela warsztatu
bym nie odpuścił i przed sądem przeczołgał.

Nie podniecaj się tak - bo to niezdrowo. Oddychaj powoli.

Data: 2016-05-12 14:42:42
Autor: sirapacz
mechanik - układ kierowniczy (DC)
<cut>
Nie podniecaj się tak - bo to niezdrowo. Oddychaj powoli.

po twoich wypowiedziach wnioskuję, że warsztat nie ściemnia. Tym bardziej, że oni jako jedyni przedstawili trzymającą się kupy wersję wydarzeń.

Data: 2016-05-12 05:38:08
Autor: areswilk54
> [...]

Miej nadzieję, że na tym się skończy. Na miejscu właściciela warsztatu
bym nie odpuścił i przed sądem przeczołgał.

Widze ze RoMan nie rozumie złożoności języka.

Data: 2016-05-13 03:24:55
Autor: adamdepko
> [...]

Miej nadzieję, że na tym się skończy. Na miejscu właściciela warsztatu
bym nie odpuścił i przed sądem przeczołgał.

Pozwolę sobie jednak przyznać rację klientowi tego warsztatu - ponieważ:
Klient nie musi sie znać na mechanice - więc warsztat wogole nie powinien montować cieknącego amortyzatora - co grozi brakiem hamowania na tarce przed np. przed przejściem dla pieszych, a w konsekwencji groźnym wypadkiem.
Warsztat powinien mieć swiadomość że to zagraża bezpieczństwu i odmówić wykonania usługi która zagraża zdrowiu i życiu ludzi.

Date: Fri, 13 May 2016 03:24:55 -0700 (PDT)

inetnum:        94.254.128.0 - 94.254.191.255
netname:        P4NET
descr:          Playonline

Jak tępym osłem trzeba być, by założyć fejkowe konto i z niego lizać się po własnej dupie.
Bardzo szczerze współczuje warsztatowi z tego wątku, że z takimi geniuszami muszą się użerać. litości...

Data: 2016-05-22 00:15:25
Autor: PlaMa
mechanik - układ kierowniczy (DC)

miejscu właściciela warsztatu
bym nie odpuścił i przed sądem przeczołgał.

Raczej nie do wygrania.

"Wysoki sądzie, wyraziłem opinię na podstawie posiadanych przeze mnie informacji, gdy mi wyjaśniono co i jak, przeprosiłem i odwołałem te słowa.", powodzenia w sądzie z takim bzdetem :)

Data: 2016-05-22 00:48:48
Autor: RoMan Mandziejewicz
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Hello PlaMa,

Sunday, May 22, 2016, 12:15:25 AM, you wrote:

[...]

Nie przeprosił i nie odwołał.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-05-22 10:11:37
Autor: cef
mechanik - układ kierowniczy (DC)

Miej nadzieję, że na tym się skończy. Na miejscu właściciela warsztatu
bym nie odpuścił i przed sądem przeczołgał.

Na miejscu właściciela warsztatu byś to olał.
Klienci i tak internetów nie czytają i walą drzwiami i oknami,
więc szkoda czasu na bieganie po sądach - nawet jeśli przez pełnomocnika.

Data: 2016-05-12 05:30:36
Autor: areswilk54
W dniu środa, 11 maja 2016 19:57:13 UTC+2 użytkownik warszta...@gmail.com napisał:
> [...]

Prosimy więc o ważenie słów i liczymy, że skoro publicznie używa Pan nazwy warsztatu podając jego nazwę i adres to również nie anonimowo będzie Pan miał odwagę zaprzeczyć w/w opisowi zdarzenia.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Uwaga ludzie - Warsztat obraził się na klienta.

Data: 2016-05-12 16:37:42
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik <areswilk54@gmail.com> napisał w wiadomości news:bb75ae71-3112-4a4a-959b-1b2d1e801ad1googlegroups.com...
[...]

Jeśli to, co napisali, to prawda, to nie oni dali ciała, a sknera kupująca używane amortyzatory. Powinieneś przeprosić o wiele ładniej, bo oni zachowali się bardzo profesjonalnie.
A tak swoją drogą, kto posyła żonę do warsztatu? Masz za dużo pieniędzy? Pownieneś cieszyć się, że trafiłeś na uczciwego mechanika. I przy okazji, postawić flaszkę diagnoście.

--
Yogi(n)

Data: 2016-05-12 19:51:40
Autor: sirapacz
mechanik - układ kierowniczy (DC)

A tak swoją drogą, kto posyła żonę do warsztatu? Masz za dużo pieniędzy?
Pownieneś cieszyć się, że trafiłeś na uczciwego mechanika. I przy
okazji, postawić flaszkę diagnoście.

raczej kto kupuje używane kolumny? może klocki używane też kupuje? :D

Data: 2016-05-12 20:28:02
Autor: Yogi\(n\)

Użytkownik "sirapacz" <newsy@sircomp.pl> napisał w wiadomości news:nh2frf$6q4$1portraits.wsisiz.edu.pl...

[...]

No właśnie, rozumiem pompę wspomagania, po regeneracji, bo nowa droższa od samochodu. Albo błotnik z rozbitka. Lampę, ale tylną, bo przednia będzie miała odbłyśnik w agonii. Ale amory?

--
Yogi(n)

Data: 2016-05-12 20:41:13
Autor: yabba
Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@kwasorod.pl> napisał w wiadomości news:5734cb33$0$22828$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Może być sytuacja, że przednie amortyzatory zostały wymienione, a po kilku dniach samochód został mocno zniszczony z tyłu i poszedł do kasacji. Wtedy nie widzę przeciwwskazań do powtórnego użycia takich amortyzatorów.
Jednak w omawianym w tym wątku przypadku, warsztat napisał, że amortyzator był cieknący, więc zużyty.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2016-05-13 00:15:59
Autor: areswilk54
> [...]

Jednak w omawianym w tym wątku przypadku, warsztat napisał, że amortyzator był cieknący, więc zużyty.

Dobry warsztat nigdy nie zamontuje klientowi cieknącego amortyzatora.

Data: 2016-05-13 09:34:03
Autor: sirapacz
mechanik - układ kierowniczy (DC)

Dobry warsztat nigdy nie zamontuje klientowi cieknącego amortyzatora.

Dobry warsztat wykonuje precyzyjnie zlecone prace. Natomiast normalny człowiek nie montuje używanych kolumn (bo i po co). Prezerwatywy też używasz powtórnie?

Data: 2016-05-13 10:20:59
Autor: masti
areswilk54@gmail.com wrote:

Dobry warsztat nigdy nie zamontuje klientowi cieknącego amortyzatora.

a jeżeli auto ma służyc do demonstracji zachowania auta z cieknącym
amortyzatorem?

Data: 2016-05-13 10:26:49
Autor: yabba
Użytkownik <areswilk54@gmail.com> napisał w wiadomości news:fdf78cd2-eb34-48da-b898-dd649f2bd5a9googlegroups.com...

> [...]

był cieknący, więc zużyty.

Dobry warsztat nigdy nie zamontuje klientowi cieknącego amortyzatora.

Czy osoba zlecająca naprawę tego samochodu przywiozła ze sobą używane części na wymianę?
Czy warsztat poinformował tę osobę o cieknącym amortyzatorze i konieczności zakupu nowego?
Czy osoba zlecająca naprawę podjęła decyzję o zamontowaniu cieknącego amortyzatora?
Czy warsztat wykonał zamówienie zgodnie z wytycznymi osoby zlecającej naprawę?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2016-05-13 03:23:21
Autor: adamdepko

Data: 2016-05-13 12:53:45
Autor: yabba
Użytkownik <adamdepko@gmail.com> napisał w wiadomości news:5e9007a2-bbac-4d2c-91b4-0e160d8a19e0googlegroups.com...

> [...]

Warsztat powinien mieć swiadomość że to zagraża bezpieczństwu i odmówić wykonania usługi która zagraża zdrowiu i życiu ludzi.

Warsztat nie musi się znać na preferencjach finansowych klienta. Może klient chce przeprowadzić kontrolę na stacji diagnostycznej i potrzebny mu samochód z uszkodzonym zawieszeniem. Może komornik zajął ostatnie oszczędności, a samochód jest narzędziem pracy i jakoś jeszcze jeden miesiąc musi pojeździć. Może samochód będzie używany tylko na prywatnym terenie i nigdy już nie zobaczy stacji diagnostycznej. Może samochód idzie na sprzedaż do Afryki, gdzie jeden cieknący amortyzator jest uznawany jako stan "idealna igła prosto z salonu".

Klient został poinformowany i świadomie kazał zamontować sobie zużyty amortyzator.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2016-05-13 15:16:36
Autor: sirapacz
mechanik - układ kierowniczy (DC)
założył 'se' lipne konto :)

Data: 2016-05-13 20:29:02
Autor: Cavallino
W dniu 13.05.2016 o 12:23, adamdepko@gmail.com pisze:

[...]

PLONK
Za debilizm.

Data: 2016-05-12 20:34:26
Autor: yabba
[...]

Kolumnę można kupić używaną, wypadałoby jednak wymienić amortyzator, zwłaszcza cieknący.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2016-05-13 00:12:57
Autor: areswilk54
> [...]

Kolumnę można kupić używaną, wypadałoby jednak wymienić amortyzator, zwłaszcza cieknący.

Właśnie - który to dobry warsztat montuje klientowi cieknący amortyzator ?

Data: 2016-05-13 09:35:02
Autor: sirapacz
mechanik - układ kierowniczy (DC)

Właśnie - który to dobry warsztat montuje klientowi cieknący amortyzator ?

powiadomili? powiadomili.
Kazano im montować to zamontowali. Nie obwiniaj ich za swoją ułomność.

Data: 2016-05-13 03:22:03
Autor: adamdepko

Data: 2016-05-13 13:08:04
Autor: RoMan Mandziejewicz
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Hello Adamdepko,

Friday, May 13, 2016, 12:22:03 PM, you wrote:

> [...]
Kazano im montować to zamontowali. Nie obwiniaj ich za swoją ułomność.
Pozwolę sobie jednak przyznać rację klientowi tego warsztatu - ponieważ:

Masz nas za idiotów? Myślisz, że jak się przelogujesz na inne konto w
GMailu, to nie zostaniesz rozpoznany?

Zdajesz sobie sprawę, jak ta nieudolna próba manipulacji czytelnikami
grupy świadczy o tobie?

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-05-13 15:40:34
Autor: RoMan Mandziejewicz
mechanik - układ kierowniczy (DC)
Hello sirapacz,

Friday, May 13, 2016, 3:17:02 PM, you wrote:

[...]

Jest tak durny, że z jednego IP wysłał posty z różnymi nadawcami.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-05-13 18:27:57
Autor: re
[...]

-- -
A co za różnica ? Liczy się waga argumentu a nie jak często jest wygłaszany

Data: 2016-05-13 19:46:41
Autor: sirapacz
mechanik - układ kierowniczy (DC)

ubiegłeś mnie:D

Jest tak durny, że z jednego IP wysłał posty z różnymi nadawcami.

te które sprawdzilem byly z roznych ale z tej samej sieci i klasy adresowej:) zresztą szkoda na niego czasu. lepiej porozmawiac o czyms wazniejszym niż frustrat - np. u mnie jest teraz lekkie zachmurzenie, ale nie pada.

Data: 2016-05-13 19:56:33
Autor: Tom N
sirapacz w <news:nh53u5$4i6$1portraits.wsisiz.edu.pl>:

lepiej porozmawiac o czyms wazniejszym
[...]
nie pada.

Nie pada akumulator? :)

--
'Tom N'

Data: 2016-05-13 17:55:16
Autor: masti
60.160513@28.195633.invalid wrote:

sirapacz w <news:nh53u5$4i6$1portraits.wsisiz.edu.pl>:

lepiej porozmawiac o czyms wazniejszym
[...]
nie pada.

Nie pada akumulator? :)

jak pada akumulatorami to trzeba mieć pancerny parasol

Data: 2016-05-13 20:00:24
Autor: sirapacz
mechanik - układ kierowniczy (DC)

jak pada akumulatorami to trzeba mieć pancerny parasol

spójrz na to z tej strony:) jedna sztuka Cię trafi i masz spokój na całe życie:)
  lub bark w gipsie na długie tygodnie:)

Data: 2016-05-13 21:29:56
Autor: re
mechanik - układ kierowniczy (DC)

Użytkownik "masti"

lepiej porozmawiac o czyms
wazniejszym
[...]
nie pada.

Nie pada akumulator? :)

jak pada akumulatorami to trzeba mieć pancerny parasol
-- -
Mi się skojarzyło

http://www.polaris.com/en-us/slingshot/slingshot-sl

Wczoraj coś takiego przejechało drogą :-)

Data: 2016-05-16 16:49:23
Autor: Arkady
W dniu 2016-05-13 o 21:29, re pisze:
Mi się skojarzyło

http://www.polaris.com/en-us/slingshot/slingshot-sl

Wczoraj coś takiego przejechało drogą :-)

A może to Reliant zasuwał tyłem... nie uciekał przed nim zielonkawy Mini? ;D

AS

-- -

Data: 2016-05-13 18:26:40
Autor: re

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:70ffc901-feb0-4b8f-b30c-9d0fcd0a2244@googlegroups.com...

> [...]

Warsztat powinien mieć swiadomość że to zagraża bezpieczństwu i odmówić wykonania usługi która zagraża zdrowiu i życiu ludzi.
Dla warsztatu najlepiej byłoby jakby klienci dwa razy w miesiącu wymieniali.

Data: 2016-05-13 10:30:40
Autor: yabba
Użytkownik <areswilk54@gmail.com> napisał w wiadomości news:5f9cc94e-eec4-4492-a00f-978afc57a60bgooglegroups.com...

> [...]

zwłaszcza cieknący.

Właśnie - który to dobry warsztat montuje klientowi cieknący amortyzator ?

Odpowiedz na pytanie, czy prawdą jest, że osoba zlecająca naprawę twardo upierała się na zamontowaniu cieknącego amortyzatora pomimo informacji warsztatu o konieczności jego wymiany.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2016-05-13 03:15:42
Autor: adamdepko
> [...]

Odpowiedz na pytanie, czy prawdą jest, że osoba zlecająca naprawę twardo upierała się na zamontowaniu cieknącego amortyzatora pomimo informacji warsztatu o konieczności jego wymiany.

Klient nie musi sie znać na mechanice - więc warsztat wogole nie powinien montować cieknącego amortyzatora - co grozi brakiem hamowania na tarce przed np. przed przejściem dla pieszych, a w konsekwencji groźnym wypadkiem. Warsztat powinien mieć swiadomość że to zagraża bezpieczństwu i odmuwić wykonania usługi która zagraża zdrowiu i życiu ludzi.

Data: 2016-05-13 12:47:32
Autor: yabba
Użytkownik <adamdepko@gmail.com> napisał w wiadomości news:93d7584e-c8b4-4151-96e8-26c80be1dde7googlegroups.com...

> [...]

Warsztat powinien mieć swiadomość że to zagraża bezpieczństwu i odmuwić wykonania usługi która zagraża zdrowiu i życiu ludzi.

Dlatego warsztat poinformował klienta, że jest to niewłaściwe, ale właściciel samochodu upierał się na zamontowaniu złomu, który przywiózł. Według opisanego przebiegu zdarzeń, to klient podjął świadomą decyzję, że chce mieć cieknący amortyzator.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2016-05-13 00:10:59
Autor: areswilk54
> [...]

A tak swoją drogą, kto posyła żonę do warsztatu? Masz za dużo pieniędzy? Pownieneś cieszyć się, że trafiłeś na uczciwego mechanika. I przy okazji, postawić flaszkę diagnoście.

Inteligentni czytelnicy zapewne domyślą się, co oznacza "podziękować za usługi".
Ale kolega widzę nie należy do tej grupy.

Data: 2016-05-13 13:41:35
Autor: Yogi\(n\)
mechanik - układ kierowniczy (DC)

Użytkownik <areswilk54@gmail.com> napisał w wiadomości news:0a0ee073-99e9-42a7-8d4b-0b0f1cf6ec44googlegroups.com...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
> [...]

Inteligentni czytelnicy zapewne domyślą się, co oznacza "podziękować za usługi".
Ale kolega widzę nie należy do tej grupy.

Na mojego "kolegę" to nie zapracowałeś ani jednym zdaniem. Możesz chamie, co najwyżej, zebrać w pysk. Podobnie za nieumiejętność cytowania.
Gdybyś miał minimalne pojęcie o inteligencji, to nie ośmieszałbyś się. Podtrzymuję - choć jak widać, jesteś na to za głupi - powinieneś przeprosić, a może i podziękować za to, że jeszcze nie włóczą cię po sądach za oczernianie. Twoje sknerstwo i głupota mogły być przyczyną tragedii, a że tak sie nie stało, to flaszka dla diagnosty i to bez szemrania. Jak się nie ma wyobraźni i pojęcia, na czym można oszczędzać, to nie powinno się zabierać za oszczędzanie. Teraz pozostało ci szczekanie po usenecie i ośmieszanie się do końca.

--
Yogi(n)

Data: 2016-05-13 00:17:31
Autor: areswilk54
> [...]

A tak swoją drogą, kto posyła żonę do warsztatu? Masz za dużo pieniędzy? Pownieneś cieszyć się, że trafiłeś na uczciwego mechanika. I przy okazji, postawić flaszkę diagnoście.

Uczciwy nie zamontuje cieknącego amortyzatora.

mechanik - układ kierowniczy (DC)