mecz pilki noznej i pomeczwe rozboje

Data: 2009-03-29 20:28:57
Autor: jk
mecz pilki noznej i pomeczwe rozboje

Hi
Byłem na meczu. Po meczu miedzy kibicami wynikły zamieszki.
Pomimo iż nie brałem w nich udziału (stałem obok i przyglądałem sie)
podbiegł do mnie policjant, zdzielił pała po plecach i aresztował. siedziałem 24h w więzieniu. W tym czasie zostało wszczeta rozprawa w trybie
przyspieszonym. Dostałem 20 dni do odsiadki i 3 lata zakazu wstępu na mecze -
artykul 50 i 51 kodeksu wykroczen.

W tygodniu chce zlozyć odwolanie od wyroku. Jak taka sprawe dobrze uzasadnic,
jak sie bronic, na co polozyc nacisk? Dodam, ze mam 17 lat (na rozprawie bylem traktowany jako pelnoletni), nigdy
nie bylem karany. Mam dobra opinie w szkole.

Pozdrawiam
JK

--

mecz pilki noznej i pomeczwe rozboje