media usiłują ustawić kolejność k andydatów?

Data: 2010-04-26 19:58:08
Autor: marek czaplicki
media usiłują ustawić kolejność k andydatów?
Zgłoszono kandydatury: Bronisława Komorowskiego, Jarosława Kaczyńskiego, Waldemara Pawlaka, Andrzeja Olechowskiego, Grzegorza Napieralskiego, Marka Jurka, Andrzeja Leppera, Zdzisława Podkańskiego, Janusza Korwin-Mikkego, Kornela Morawieckiego, Bogusława Ziętka, Gabriela Janowskiego, Bogdana Szpryngiela, Romana Sklepowicza, Ludwika Wasiaka, Zdzisława Jankowskiego, Józefa Wójcika, Krzysztofa Mazurskiego, Bartłomieja Kurzei, Krzysztofa Sadurskiego, Pawła Soroki, Dariusza Kosiura i Ryszarda Chmielewskiego.
http://www.polskieradio.pl/jedynka/publicystyka/artykul157624.html
mogli przynajmniej wysilić się i ustawić alfabetycznie :-)

Data: 2010-04-26 20:34:13
Autor: marek czaplicki
mkarwan wrote:

[...]

zacytowałem w oryginalnej kolejności jaką znalazłem na stronie. mogli przecież postarać się i nie ustawiać na początku listy domniemanych liderów spośród kandydatów :-)

Data: 2010-04-26 20:11:51
Autor: abc
[...]

Właśnie wysili się i ustawili zgodnie z wytycznymi oficera prowadzącego. Ludowi trzeba wbić we włby taką właśnie kolejność.

Data: 2010-04-26 20:43:26
Autor: Tomy M.
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bd5d76c$0$17087$65785112news.neostrada.pl...

Właśnie wysili się i ustawili zgodnie z wytycznymi oficera prowadzącego. Ludowi trzeba wbić we włby taką właśnie kolejność.

Dokładnie, WSI24 też zaczęło mocnym wejściem. Sondażami.
Demokracjętrzeba "wpierać'... to motto Walte*a., bo Solo*z
to teraz zajęty łupaniem ERY.

Tomy M.

Data: 2010-04-26 22:07:49
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Właśnie wysili się i ustawili zgodnie z wytycznymi oficera prowadzącego.
Ludowi trzeba wbić we włby taką właśnie kolejność.

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

   Ano...

   A. Rem

Data: 2010-04-26 22:48:00
Autor: cytryna
[...]

To nie takie proste bo jak ustawić pana Sklepowicza poprzednio Handelsmanna?
Dalej czy podawać nr rejestracyjny i kryptonim (TW Must), a może lepiej ustawić kolejkę na zasadzie stażu w PZPR, pan Kaczyński będzie na ostatnim
miejscu.

--

media usiłują ustawić kolejność k andydatów?