medion MD 95300 / mim2030 drivers

Data: 2010-12-20 21:50:08
Autor: Marek
medion MD 95300 / mim2030 drivers
Może mnie ktoś podratowac linkiem do driverów do laptopa jak w temacie ?
Mam Easy Driver, ael eby to zadziałało muszę mieć dostęp do netu,którego z
braku sterwoników nie mam :) Będę wdzięczny za sprawdzony link ...

Data: 2010-12-23 19:34:35
Autor: m4rkiz
medion MD 95300 / mim2030 drivers
?
Użytkownik "Marek" <marek.grupy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:avy4or4abucw.13816bn1n1o7k$.dlg@40tude.net...
Może mnie ktoś podratowac linkiem do driverów do laptopa jak w temacie ?
Mam Easy Driver, ael eby to zadziałało muszę mieć dostęp do netu,którego z
braku sterwoników nie mam :) Będę wdzięczny za sprawdzony link ...

nawet nie napisales do jakiego systemu...
prawdopodobnie to - http://tiny.pl/hcxq5
Intel PRO/Wireless 2200BG

medion MD 95300 / mim2030 drivers