Data: 2013-07-20 00:28:33 | |
Autor: BartekK | |
meeeega problem z wyborem auta | |
W dniu 2013-07-19 20:34, megrims pisze:
do wyboru diesel:Nic dziwnego. Pamiętaj że okrakiem na silniku - daleko nie zajedziesz, choćby to było 5.0d, więcej pożytku z zawieszenia i trakcji niż z dobrych chęci. Powiedz co chcesz tym robić, bo trochę inne kryteria są pod "wożenie się z lansem" po mieście (gdzie i tak się za bardzo nie rozpędzisz, a nawet jakby - to wiesz jak się to kończy), a co innego robienie długich tras, i to jeszcze czy po naszych polskich dziurach, czy po germańskich autobahnach? -- | Bartłomiej Kuźniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2013-07-20 07:57:50 | |
Autor: megrims | |
meeeega problem z wyborem auta | |
W dniu 2013-07-20 00:28, BartekK pisze:
W dniu 2013-07-19 20:34, megrims pisze:Do lansu po mieście i pożerania autostrad to CL V12 Biturbo się nadaje. Ale do szybkiego pokonywania zakrętów i latania bokami to zupełna porażka. |
|
Data: 2013-07-20 09:13:24 | |
Autor: _Michał | |
meeeega problem z wyborem auta | |
On 7/20/2013 7:57 AM, megrims wrote:
W dniu 2013-07-20 00:28, BartekK pisze: Nie wierzę, na czym polega problem w CL ? -małej efektywności -czy małej efektowności i o jaki zakręt chodzi: krajówka @ 240km/h ? miasto @ 120 czy wjazd do makro @ 60 ? |
|
Data: 2013-07-20 11:10:22 | |
Autor: megrims | |
meeeega problem z wyborem auta | |
W dniu 2013-07-20 09:13, _Michał pisze:
On 7/20/2013 7:57 AM, megrims wrote: porównanie mam tylko do c63amg, bo zanim miało crash zrobiłem nim 60000 km. CL ma: - miękkie hydrauliczne zawieszenie - wolną skrzynię biegów - za dużą masę - turbo-dziurę małą, ale zawsze |
|
Data: 2013-07-20 10:31:04 | |
Autor: tᴏ | |
meeeega problem z wyborem auta | |
megrims wrote:
CL ma: Jednym słowem złom dla dziada, też bym go nie chciał! W moim Polonezie Trucku Royu nie ma takich problemów, zawieszenie jest twarde (dzięki temu na pakę wchodzi bez problem 12 świń z dyskoteki), skrzynia biegów jest szybka bo ręczna, masa jest różna, ale to zależy od ładunku świń. Turbo- dziury oczywiście także nie ma, bo nie ma turbo. I oto przykład tryumfu polskiej motoryzacji nad posthitlerowskimi fanaberiami! -- ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ |
|
Data: 2013-07-21 04:37:01 | |
Autor: _Michał | |
meeeega problem z wyborem auta | |
On 7/20/2013 11:10 AM, megrims wrote:
W dniu 2013-07-20 09:13, _Michał pisze: no to 5GT się tu nie nada bo będzie za podobne do CL'a i francuzów czyli chodzi o taką turbo taczkę bez turbo z silnikiem jak do 3 taczek ? francuzi mają taką z 4 turbinami, 4x4 i zawieszeniem hydro - będzie bez turbo dziury - ale za drogie i rynek wtórny nie istnieje. z małych bez turbo znam tylko m3 i na moje oko się nie nadaje, małe, lekkie z małym silnikiem i do d*py hmmm coś pomiędzy m3 a CL - no to... M5d jednak... ale nie jeździłem, nie wiem - za to emulacja dźwięku silnika w kabinie - bezcenna ;) tylko nie wiem czemu, ale mam wrażenie że te miękkie zawieszenia są bardzo efektywne, i jednak auta jadą odrobinkę szybciej - tylko tego nie czuć. a co do masy - nie ma tam regulacji zaiweszenia ? jak w citorenach kule sobie komp wpina czy coś ? "katedra na kołach" się zaczyna robić dopiero od jakiś 1.8+ tony, nie da się w sofcie poprawić turbo-dziurę jak ma 2 wiatraczki ? a na skrzynie to rady nie ma.... ok późno - lecę spać ! a z350 nie polecam dodawać do listy, będzie jazda jak lepszym hyundaiem |
|
Data: 2013-07-20 10:28:03 | |
Autor: tᴏ | |
meeeega problem z wyborem auta | |
megrims wrote:
Do lansu po mieście i pożerania autostrad to CL V12 Biturbo się nadaje. Kup sobie to M5, to będziemy mięli nowe filmiki. :) -- ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ |