Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   meeeega problem z wyborem auta

meeeega problem z wyborem auta

Data: 2013-07-20 00:28:33
Autor: BartekK
meeeega problem z wyborem auta
W dniu 2013-07-19 20:34, megrims pisze:
do wyboru diesel:
BMW F10 z motorem 535d
BMW 6 4.0d
A6 3.0 BiTDI
A8 4.2 TDI

albo benzyna:
- M5 E60
- S8
- 911

albo po prostu M550d

nie mogę się zdecydować
Nic dziwnego. Pamiętaj że okrakiem na silniku - daleko nie zajedziesz, choćby to było 5.0d, więcej pożytku z zawieszenia i trakcji niż z dobrych chęci.
Powiedz co chcesz tym robić, bo trochę inne kryteria są pod "wożenie się z lansem" po mieście (gdzie i tak się za bardzo nie rozpędzisz, a nawet jakby - to wiesz jak się to kończy), a co innego robienie długich tras, i to jeszcze czy po naszych polskich dziurach, czy po germańskich autobahnach?


--
| Bartłomiej Kuźniewski
| sibi@drut.org  GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173

Data: 2013-07-20 07:57:50
Autor: megrims
meeeega problem z wyborem auta
W dniu 2013-07-20 00:28, BartekK pisze:
W dniu 2013-07-19 20:34, megrims pisze:
do wyboru diesel:
BMW F10 z motorem 535d
BMW 6 4.0d
A6 3.0 BiTDI
A8 4.2 TDI

albo benzyna:
- M5 E60
- S8
- 911

albo po prostu M550d

nie mogę się zdecydować
Nic dziwnego. Pamiętaj że okrakiem na silniku - daleko nie zajedziesz,
choćby to było 5.0d, więcej pożytku z zawieszenia i trakcji niż z
dobrych chęci.
Powiedz co chcesz tym robić, bo trochę inne kryteria są pod "wożenie się
z lansem" po mieście (gdzie i tak się za bardzo nie rozpędzisz, a nawet
jakby - to wiesz jak się to kończy), a co innego robienie długich tras,
i to jeszcze czy po naszych polskich dziurach, czy po germańskich
autobahnach?


Do lansu po mieście i pożerania autostrad to CL V12 Biturbo się nadaje.
Ale do szybkiego pokonywania zakrętów i latania bokami to zupełna
porażka.

Data: 2013-07-20 09:13:24
Autor: _Michał
meeeega problem z wyborem auta
On 7/20/2013 7:57 AM, megrims wrote:
W dniu 2013-07-20 00:28, BartekK pisze:
W dniu 2013-07-19 20:34, megrims pisze:
do wyboru diesel:
BMW F10 z motorem 535d
BMW 6 4.0d
A6 3.0 BiTDI
A8 4.2 TDI

albo benzyna:
- M5 E60
- S8
- 911

albo po prostu M550d

nie mogę się zdecydować
Nic dziwnego. Pamiętaj że okrakiem na silniku - daleko nie zajedziesz,
choćby to było 5.0d, więcej pożytku z zawieszenia i trakcji niż z
dobrych chęci.
Powiedz co chcesz tym robić, bo trochę inne kryteria są pod "wożenie się
z lansem" po mieście (gdzie i tak się za bardzo nie rozpędzisz, a nawet
jakby - to wiesz jak się to kończy), a co innego robienie długich tras,
i to jeszcze czy po naszych polskich dziurach, czy po germańskich
autobahnach?


Do lansu po mieście i pożerania autostrad to CL V12 Biturbo się nadaje.
Ale do szybkiego pokonywania zakrętów i latania bokami to zupełna
porażka.


Nie wierzę, na czym polega problem w CL ?

-małej efektywności
-czy małej efektowności


i o jaki zakręt chodzi: krajówka @ 240km/h ? miasto @ 120 czy
wjazd do makro @ 60 ?

Data: 2013-07-20 11:10:22
Autor: megrims
meeeega problem z wyborem auta
W dniu 2013-07-20 09:13, _Michał pisze:
On 7/20/2013 7:57 AM, megrims wrote:
W dniu 2013-07-20 00:28, BartekK pisze:
W dniu 2013-07-19 20:34, megrims pisze:
do wyboru diesel:
BMW F10 z motorem 535d
BMW 6 4.0d
A6 3.0 BiTDI
A8 4.2 TDI

albo benzyna:
- M5 E60
- S8
- 911

albo po prostu M550d

nie mogę się zdecydować
Nic dziwnego. Pamiętaj że okrakiem na silniku - daleko nie zajedziesz,
choćby to było 5.0d, więcej pożytku z zawieszenia i trakcji niż z
dobrych chęci.
Powiedz co chcesz tym robić, bo trochę inne kryteria są pod "wożenie się
z lansem" po mieście (gdzie i tak się za bardzo nie rozpędzisz, a nawet
jakby - to wiesz jak się to kończy), a co innego robienie długich tras,
i to jeszcze czy po naszych polskich dziurach, czy po germańskich
autobahnach?


Do lansu po mieście i pożerania autostrad to CL V12 Biturbo się nadaje.
Ale do szybkiego pokonywania zakrętów i latania bokami to zupełna
porażka.


Nie wierzę, na czym polega problem w CL ?

-małej efektywności
-czy małej efektowności

porównanie mam tylko do c63amg, bo zanim miało crash
zrobiłem nim 60000 km.
CL ma:
- miękkie hydrauliczne zawieszenie
- wolną skrzynię biegów
- za dużą masę
- turbo-dziurę małą, ale zawsze

Data: 2013-07-20 10:31:04
Autor: tᴏ
meeeega problem z wyborem auta
megrims wrote:

CL ma:
- miękkie hydrauliczne zawieszenie
- wolną skrzynię biegów
- za dużą masę
- turbo-dziurę małą, ale zawsze

Jednym słowem złom dla dziada, też bym go nie chciał! W moim Polonezie Trucku Royu nie ma takich problemów, zawieszenie jest twarde (dzięki temu na pakę wchodzi bez problem 12 świń z dyskoteki), skrzynia biegów jest szybka bo ręczna, masa jest różna, ale to zależy od ładunku świń. Turbo-
dziury oczywiście także nie ma, bo nie ma turbo.

I oto przykład tryumfu polskiej motoryzacji nad posthitlerowskimi fanaberiami!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-07-21 04:37:01
Autor: _Michał
meeeega problem z wyborem auta
On 7/20/2013 11:10 AM, megrims wrote:
W dniu 2013-07-20 09:13, _Michał pisze:
On 7/20/2013 7:57 AM, megrims wrote:
W dniu 2013-07-20 00:28, BartekK pisze:
W dniu 2013-07-19 20:34, megrims pisze:
do wyboru diesel:
BMW F10 z motorem 535d
BMW 6 4.0d
A6 3.0 BiTDI
A8 4.2 TDI

albo benzyna:
- M5 E60
- S8
- 911

albo po prostu M550d

nie mogę się zdecydować
Nic dziwnego. Pamiętaj że okrakiem na silniku - daleko nie zajedziesz,
choćby to było 5.0d, więcej pożytku z zawieszenia i trakcji niż z
dobrych chęci.
Powiedz co chcesz tym robić, bo trochę inne kryteria są pod "wożenie
się
z lansem" po mieście (gdzie i tak się za bardzo nie rozpędzisz, a nawet
jakby - to wiesz jak się to kończy), a co innego robienie długich tras,
i to jeszcze czy po naszych polskich dziurach, czy po germańskich
autobahnach?


Do lansu po mieście i pożerania autostrad to CL V12 Biturbo się nadaje.
Ale do szybkiego pokonywania zakrętów i latania bokami to zupełna
porażka.


Nie wierzę, na czym polega problem w CL ?

-małej efektywności
-czy małej efektowności

porównanie mam tylko do c63amg, bo zanim miało crash
zrobiłem nim 60000 km.
CL ma:
- miękkie hydrauliczne zawieszenie
- wolną skrzynię biegów
- za dużą masę
- turbo-dziurę małą, ale zawsze

no to 5GT się tu nie nada bo będzie za podobne do CL'a i francuzów

czyli chodzi o taką turbo taczkę bez turbo z silnikiem jak do 3 taczek ?
francuzi mają taką z 4 turbinami, 4x4 i zawieszeniem hydro - będzie bez turbo dziury - ale za drogie i rynek wtórny nie istnieje.

z małych bez turbo znam tylko m3 i na moje oko się nie nadaje,
małe, lekkie z małym silnikiem i do d*py

hmmm coś pomiędzy m3 a CL - no to... M5d jednak...
ale nie jeździłem, nie wiem - za to emulacja dźwięku silnika
w kabinie - bezcenna ;)

tylko nie wiem czemu, ale mam wrażenie że te miękkie zawieszenia są
bardzo efektywne, i jednak auta jadą odrobinkę szybciej - tylko tego
nie czuć.

a co do masy - nie ma tam regulacji zaiweszenia ? jak w citorenach
kule sobie komp wpina czy coś ?

"katedra na kołach" się zaczyna robić dopiero od jakiś 1.8+ tony,
nie da się w sofcie poprawić turbo-dziurę jak ma 2 wiatraczki ?

a na skrzynie to rady nie ma....

ok późno - lecę spać !
a z350 nie polecam dodawać do listy, będzie jazda jak lepszym hyundaiem

Data: 2013-07-20 10:28:03
Autor: tᴏ
meeeega problem z wyborem auta
megrims wrote:

Do lansu po mieście i pożerania autostrad to CL V12 Biturbo się nadaje.
Ale do szybkiego pokonywania zakrętów i latania bokami to zupełna
porażka.

Kup sobie to M5, to będziemy mięli nowe filmiki. :)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

meeeega problem z wyborem auta

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona