mega przebiegi - jakie znacie? :-)

Data: 2010-11-05 10:45:06
Autor: szerszen
mega przebiegi - jakie znacie? :-)

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ib0hpm$bvg$1@inews.gazeta.pl...

ostatnio czytalem o gosciu w stanach, ktory swoim samochodem osobowym nakrecil juz cos okolo 4 milionow km

Data: 2010-11-05 10:54:32
Autor: bratPit[pr]
mega przebiegi - jakie znacie? :-)
ostatnio czytalem o gosciu w stanach, ktory swoim samochodem osobowym nakrecil juz cos okolo 4 milionow km

tak ale wiesz jak to jest z doniesieniami medialnymi,
mi chodzi o przykłady raczej typu: teścia Antka szwagra żony brata kobity syn kupił samochód, który miał 500kkm i najeździł nim jeszcze 2 miliony km po czym sprzedał handlarzowi, a ten cofnął na 99kkm i sprzedał na giełdzie ;-)

brat

Data: 2010-11-05 10:57:01
Autor: szerszen

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ib0k8q$jvu$1@inews.gazeta.pl...

tak ale wiesz jak to jest z doniesieniami medialnymi,

http://www.autogen.pl/news-1559-volvo-p1800-niesmiertelny.html

moja foka ma tylko 240kkm, wiec to nieduzy przebieg

Data: 2010-11-05 11:02:45
Autor: bratPit[pr]
mega przebiegi - jakie znacie? :-)
tak ale wiesz jak to jest z doniesieniami medialnymi,

http://www.autogen.pl/news-1559-volvo-p1800-niesmiertelny.html

ja pierdziu, z czego oni zrobili to Volvo, z materiałów kosmicznych?
z drugiej strony musieli przejąć ich Chińczycy skoro robili takie wytrzymałe auta - po co kupować nowe?

moja foka ma tylko 240kkm, wiec to nieduzy przebieg

moja Astra ma 220kkm więc też mało,

brat

mega przebiegi - jakie znacie? :-)