mega przebiegi - jakie znacie? :-)

Data: 2010-11-05 21:55:52
Autor: Waldemar Maria Pawlak
mega przebiegi - jakie znacie? :-)
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:ib0hpm$bvg$1inews.gazeta.pl...
Witajcie,
tak sobie czasem rozmawiamy o dużych przebiegach najczęściej w kontekście zakupu aut używanych,
i tak mnie naszło pytanie - jakie znacie autentyczne największe przebiegi samochodów osobowych z silnikami benzynowymi w których nie był robiony

Zrobiłem FSO 1500, 280000 bez remontu silnika. Ostatnie 3 lata przejechałem bez benzyny,
pailł na gazie w zimie bez problemu. Sprzedałem po 15 latach użytkowania, i było mi go naprawdę żal.
Kupiłem go w 1990, jako 2 latka z przebiegien 28000.

Data: 2010-11-06 12:55:14
Autor: lublex
mega przebiegi - jakie znacie? :-)
Polonez 1991 1,6 benzyna 270kkm. Przy 220kkm wymiana panewek, pierścieni, i uszczelniaczy w głowicy. Od czterech lat w innych rękach. Ile jeszcze nakręcone, nie wiem.

Corsa C 2002 silnik z12xe - 230 kkm z tego 170 kkm na LPG. W silniku nic nie robione.

Pozdr
lublex

mega przebiegi - jakie znacie? :-)