mega przebiegi - jakie znacie? :-)

Data: 2010-11-08 10:37:45
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
mega przebiegi - jakie znacie? :-)
Witam serdecznie.

CR-V 2002 2,0 osobiście wyjeździłem od nowości 330kkm. Kiedy oddawałem na
przetarg silnik nie brał między przeglądami nawet milimetra oleju na bagnecie.
Miał się znakomicie. Nigdy nie maiła żadnych usterek ani awarii.
Kolejny właściciel, którego znam osobiście zrobił nim bezawaryjnie kolejne
100kkm. i wystawił na Allegro z przebiegiem 290kkm. Na szczęście nie sprzedał,
oszust jeden.
Tylko, że to nie jest "mega". Ten przedrostek oznacza: "milion".
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

--